Ongemakkelijke momenten

Het is ook gewoon best raar dat jouw leerling en mijn ex-collega Snuitje en Pluisje heten. Is niet onze schuld.

45 likes

Mijn vriend en ik gingen een tijdje terug naar een House warming. We kregen een rondleiding en mijn vriend werd enthousiast van de muis bij de computer. Hij pakt hem op, bestudeert hem en vraagt aan die vriend wat voor muis het is. Die vriend: “ehh, het is geen muis, het is een vibratie ei voor in bed”, waarna hij hem uit elkaar haalde en liet zien hoe het werkt :’).

Leuk detail: op aanraden van hem hebben wij hem ook gehaald, maar helaas waren wij minder enthousiast.

94 likes

Vandaag zit er een flexwerker naast mij, ik heb nog nooit met hem in 1 ruimte gezeten. We waren in gesprek en ik wilde zeggen ‘dat is verder kijken dan je neus lang is’, maar ik zei ‘dat is verder neuken dan je neus lang is’. Omg ik wil echt uit het raam springen en vluchten.

110 likes

LOL haha sorry dit kon ik echt gebruiken (vooral je laatste zin haha ik voel je ongemak) Hou vol misschien / hopelijk zie je hem nooit meer hierna :laughing:

2 likes

Ik ben vandaag op controle geweest bij de tandarts, was de eerste keer dat ik in die praktijk kwam. Op de site stond een foto van de tandarts waar ik mijn afspraak bij had en daar zag hij er gewoon gemiddeld uit. Maar in het echt was hij zo knap!!
Ik was zo verrast dat ik niet goed kon luisteren naar zijn vragen en de hele tijd aan het denken was ‘‘omg, staar ik nu? waarom praat ik traag?’’

Toen moest hij dingen aan mijn tanden fixen, bij andere tandartsen doe ik steeds mijn ogen dicht in de tandartsstoel omdat ik die tools eng vind om van dichtbij te zien.

Ik had echt een dilemma met mezelf! Ogen dichthouden = niet eng maar dan zie ik de mooie tandarts niet. Of toch maar ogen openhouden maar dan zie ik ook die creepy tools liggen. Ik bleef maar twijfelen over wat ik moest doen, wat als resultaat had dat ik daar een halfuur heb liggen knipperen met mijn ogen. Zag er waarschijnlijk nogal idioot uit :laughing:

29 likes

Hahahaha! omg! waarom laat je dit liggen?

ik had de visapure op mn wastafel staan… die kreeg wel ee paar opgetrokken wenkbrauwtjes en een enkele vraag :joy:

Hij was aan het opladen, hahaha.

Hhah een vriendin heeft ook zo’n gezichtsmassageborstel liggen, en ik dacht ook een moment dat het een satisfier was :’)

Jaren geleden gaf ik een vriend op een surprise sinterklaas avond als kado 2 shirts met een grappige tekst, hij was barman. Ik had ze via Ebay besteld en ik overschreed het afgesproken bedrag, omdat ik geen keus kon maken tussen 3 dingen. Alles was net op tijd binnen dus ik moest me enorm haasten.
Het was awkward toen de betreffende avond aangebroken was en ik er pas na het geven achter kwam dat 1 van de 2 shirts, gewoon een misdruk bleek, er stond “responsinilty” op :sweat:
Had echt m’n best gedaan op iets origineels en dat was ook gelukt (het andere shirt draagt hij nog steeds) maar dit zorgde voor een wat ongemakkelijke stilte want niemand zei er iets van maar iedereen zag het en ik voelde me echt gierig.

7 likes

Praktisch ook, dat het bont wit is. :grimacing:

45 likes

Hahaha geweldig, ik heb het nu al 3x gelezen en moet nog steeds lachen. Ik zie helemaal voor me dat je dat met een stalen gezicht zegt als enige reactie op zijn verhaal en dan het gezicht van die man die denkt ehmm ok?!

4 likes

Ik wil emigreren.

Mijn werkgever is voornamelijk aanwezig op een andere etage, dus ik tref hem niet zo vaak in het wild. Vandaag wel. Ik ging naar het toilet en toen ik de deur van het opentrok zat daar mijn werkgever, telefoon in zijn hand en broek op zijn enkels, blijkbaar vergeten de deur op slot te doen. En in plaats van dat ik nou gewoon die deur weer sluit, hoor ik mezelf zeggen ‘He wat doe jij nou hier?’ (doelende op de etage…) en raakte ik daardoor in een soort totale paniek en dacht als ik direct de deur weer dicht zou doen, hij zou denken dat ik het ongemakkelijk vond of iets zou ruiken ofzo en zei ik dus maar iets over een project (???) terwijl hij daar dus zo zat, totdat hij zei ‘Zullen we het daar later even over hebben?’ en ik nog oke prima heb gepiept en toen ben vertrokken.

358 likes

HAHA :joy:

Hahaha wat doe jij nou hier :joy:

6 likes

Waar hier? Op Antarctica?

1 like

Hardop aan t lachen :joy: :sob:

1 like

@Sisley dat gaan ze ook zeggen als je aan komt in Jemen.

3 likes

Wel blij dat ik jullie vermaak. Ik hoop alleen wel dat hij begreep dat ik me niet echt afvroeg wat hij daar deed maar echt de etage bedoelde :sob::sob:

16 likes

Ik denk het niet :rofl:

8 likes

Hahah dit vind ik echt een van de grappigste dingen in dit topic

1 like