Ongemakkelijke momenten

Hoi, beschrijf hier de ongemakkelijke momenten uit uw leven!

Ik start:
Mijn vriend en ik zouden gisteren met een ander stel naar een festival gaan. Het andere stel woont er vlakbij; voor ons is het 1h rijden. We zouden daar blijven logeren. Gisteren kwamen we daar aan en bleek het andere stel ruzie te hebben. De meid kwam niet eens de slaapkamer uit en haar vriend kondigden aan dat ze niet meer mee kwam. Wij zijn uiteindelijk met z’n 3en naar het festival vertrokken met de mededeling dat zij uiteraard ook welkom was.

Wij hebben ons uiteindelijk prima vermaakt op het festival maar het was natuurlijk sfeerverlagend omdat ze er niet bij was. Eenmaal weer thuis zaten we nog even te chillen op het balkon terwijl zij al in bed lag. We hebben het niet veel later gemaakt en zijn ook gaan slapen. En toen kreeg dat andere stel een knallende ruzie; zo heftig dat het meisje een hyperventilatie aanval kreeg. Ze werd maar niet rustig dus uiteindelijk ben ik opgestaan en heb haar gelukkig kunnen kalmeren. Daarna zijn we maar weer gaan slapen. De volgende ochtend kwam ze nog altijd haar kamer niet uit. Mijn vriend en ik zijn vervolgens maar heel vlug vertrokken omdat er zo’n ongemakkelijke sfeer hing…

35 likes

Afgelopen week kwam er een klant uitgebreid aan ons vertellen over haar diarree en misselijkheid na Egypte. Ze eindigde het verhaal dat ze nooit meer naar zo’n apenland zou gaan. Kijkt ze me aan zegt ze “Sorry.”

Ik ben getint, maar kom helemaal niet uit Egypte hahaha. Nu voel ik me een :gorilla:

40 likes

Ik had echt iets heel ergs. Wij hebben een klant waarvan ik weet dat het een syrische vluchteling is. En dus zei hij in het engels zijn postcode. En hij zei toen: ‘ES’, maar ik hoorde ’ IS’ , dus ging ik dat ook de hele tijd herhalen: 3077IS? IS toch? IS oh heh het klopt niet. Toen ik het door had voelde ik zon intense awkwardness omg ik schaamde me dood.

37 likes

Mijn meest ongemakkelijke moment is echt al jaren oud, maar wordt nog vaak aangehaald.
Ik was samen met een vriendin, haar vriend en zijn neef naar een club geweest in België als een soort van dubbel date. Allemaal leuk en aardig en midden in de nacht rijden we uiteraard terug. Dat was een lange autorit, en ik zat samen met die vriendin achterin. Na een tijdje begon het echt erg te stinken in de auto, een gier lucht die niet te harden was. En ik zei dat ook echt honderd keer en vroeg nog: ruiken jullie dat nou niet? Maar ik kreeg van niemand echt een reactie dus dacht dat het aan mijn dronken kop lag ofzo. Ik merkte wel dat die vriendin naar mij keek van houd je mond dus dat deed ik maar naar verloop van tijd.
Toen ik eindelijk thuis was afgezet kreeg ik een sms van die vriendin en daarin stonden de mooie woorden: hij heeft een stoma. Dat rook je.
Ik heb hem nooit meer gezien en als ik er aan terug denk voel ik me nog steeds super ongemakkelijk.

85 likes

Ik was gister ff op m’n oude sportclub en was speciale dag, dus druk, en ik kwam aan met baby op m’n arm. Toen opeens hoorde ik zo’n oude vrouw zeggen “even een handje geven” en stak zo d’r hand naar me uit. Dus ik zo “euh oké hoi” en hand vastpakken. Wilde ze dus de baby een hand geven en niet mij… ok.

44 likes

Soms dan moet ik de gang over rennen bij mijn vriend omdat ik dan naakt naar de wc ga en net iemand de trap hoor opkomen

12 likes

Ik heb hier heel hard om gelachen wel

1 like

Ik was dronken.
Na het stappen pakten ik en vriendin een taxi naar huis.
De taxichauffeur was een surinamer.
In de auto rook het naar eten.
Ik zeg: ‘Zo u heeft net lekker gegeten zeker?’
Zegt de chauffeur: ‘Ja inderdaad!! Was heerlijk!’
Zeg ik: ‘Roti zeker???’

Echt kan zo niet. Dronken zijn is geen excuus voor deze generalisering.

24 likes

Maar… was het roti? :laughing:

6 likes

Nee :pensive:

3 likes

Door jouw avatar zie ik Rutte dat nu doen😂 Met die ongemakkelijk lach van hem erbij

17 likes

Ik moest eens een training volgen voor mijn werk, alles officieel en fancy. Ik was jong. Er stond een tafel met koffie en thee. Ik pak heet water, maar ik zag alleen maar losse thee liggen. Geen zakjes. Aangezien alles heel fancy was, ging ik er vanuit dat dit oplosthee ofzo was. Dus ik schep heel netjes twee lepels thee in mijn water, maar natuurlijk lostte dat niet op. Iedereen keek, dus om me een houding te geven heb ik het ook maar netjes opgedronken. Gatver.

54 likes

Zo grappig dit, ik zou t ook hebben kunnen doen toen ik jonger was. Nu heb je zeker een trauma wbt losse thee?

Ik werk in een winkel en wilde mijn pasje voor de kassa uit mijn zak halen. Was alleen even vergeten dat er een tampon in m’n zak zat. Die vloog dus mooi door de winkel voor de neus van de klant :sweat_smile:

5 likes

Ik heb vooral geleerd altijd goed te kijken waar de zakjes liggen, haha. Al vind ik het nog steeds niet handig, het gedoe met zo’n zakje. Geef mij op locaties maar gewoon ouderwetse thee.

2 likes

Losse thee? In een zakje/bakje, en dat laten trekken.
Toen lagen er ook gewoon zakjes, maar een beetje verstopt.

1 like

Laatst ging ik ergens logeren. Ik was nog thuis, was aan de late kant en kon niet goed nadenken (Kater…), dus ik snel mijn tas inpakken. Tas dicht, shit, geen ondergoed mee. Tas open, er ondergoed instoppen. EN GO!

Nog even langs de supermarkt voor wat ontbijt. De cassiere was alles aan het scannen, ik doe mijn tas open en stop de spullen er in en reken vervolgens af. Zegt degene achter mij ‘eeh, je hebt wat laten vallen’. En daar lag 'ie dan… Een mooie kanten hipster op de koude supermarktvloer. Kon wel door de grond zakken.

32 likes

Ik heb een keer mijn schoonvader niet gehoord :redface: volgens mij vond hij het ook méga ongemakkelijk

1 like

Ik was in een restaurant in het buitenland en had super lekker gegeten dus ik wilde mijn complimenten doorgeven aan de kok. Komt de ober eraan zeg ik : ‘compliments to the cock!!’
:pensive:

42 likes

Ik snap deze niet