Ik zat dus een keer aan de xtc. Een jaar daarvoor was ik bevallen van mijn eerste kind. Ik was op awakenings en ik kon heel de avond niet plassen. Op de terugweg moest ik opeens heel erg nodig plassen, maar alle wc’s waren gesloten, want ik woon in een klein stadje en het was 07:00 sochtends. Ik was met een groepje mensen, waarvan 1 mijn beste vriendin en 3 kennissen. Toen wij in de flat stonden en op de lift aan het wachten waren, moest ik opeens heel erg nodig plassen. Maar dan ook echt HEEL erg nodig plassen. en toen plastte ik dus vol in mn broek. Ik had mijn beste vriendin haar schoenen aan. En al mijn vrienden stonden in een rijtje om mij heen, te kijken hoe ik in mijn broek plastte. Nu denk je, dit is al vet ongemakkelijk. Wat het ook was. Maar het ergste was nog dat er mensen die nuchter waren dwars door mijn plas heen liepen waar ik naast stond. Die mensen gingen dus wss gewoon naar hun werk. Dit is oprecht het ongemakkelijkste wat ik ooit heb meegemaakt. Sindsdien plas ik liever in de bosjes dan dat ik ooit nog zoiets meemaak.
Dit is echt goud hahahahaha, maar dit is gewoon nog extra grappig door de manier waarop je het omschrijft.
Oh maar als ik dat op heb moeten vriendinnen me echt mee slepen naar de wc want ik ga dan gewoon niet?! En dan naar huis is het janken haha
Nou inderdaad haha vooral omdat iedereen zo in een boog om me heen stond te kijken hoe ik in mn broek plaste.
Ja maar echt. Volgende keer ga ik gewoon in de bosjes als ik echt moet. Dit overkomt me niet nog een keer
Ik had mezelf vandaag een paar keer flink op de automatische piloot gezet, maar damn ik faalde echt. Ik was even zo afwezig dat ik gewoon rare zinnen ging maken. Zo wou ik tegen een man zeggen dat ik zijn gegevens wel even in de computer zou zetten, en toen zei ik serieus:’ Nou, ik gooi jou wel even in de computer…’ , en toen begon die vent te lachen en ik had ook even een momentje van… huh…waarom zei ik gooien?
Hahaha, Ik zei laatst ‘Sucseks in het ziekenhuis’ in plaats van ‘succes’ tegen een mannelijke collega die al bij alles doordenkt en foute grappen maakt
Ik heb 2 keer over de schouder van iemand gepist toen ik met m’n blaas op die schouder lag. Vreselijk ongemakkelijk ook.
Hoe lig je met een je blaas op iemands schouder, eigenlijk?
Ik werd opgetild. Zegmaar over 1 schouder gegooid. En beide keren spartelde ik nog en zei ik ZET ME NEER. Op deze manier:
Hahaha ja ik kan me voorstellen dat het lastig in te beelden is. Bij 1 vond ik het iets minder erg want dat is nog steeds een vriend van me en inmiddels ambulancebroeder dus ik denk dat hij wat dat betreft wel ergere dingen heeft meegemaakt als pis op zijn schouder. Bij die andere jongen vond ik het echt te kut, ik vond hem leuk en we hadden voor de 2e keer gezoend. Een vriend van hem was de Bob en bracht mij naar huis. Onderweg zei die jongen, die ik dus had ondergezeken. “Jaa jumpsuit heeft net echt gewoon over mij heen geplast! Mijn schouder is helemaal nat!!” En ik zat toen naast hem achterin in de auto. En zijn 2 vrienden hebben toen echt KEIHARD gelachen. Bijna de hele weg. Ze zeiden wel dat ik het niet erg moest vinden maar ze konden gewoon niet stoppen met lachen .
omg dat is zo kut. Lullig ook wel dat ze zo hard lachte erom
Nuja ik zou ook lachen, zeker als ik dronken ben
Ja true haha
Vanmiddag, toen een scharrel in zijn onderbroek de gang op stapte om naar de wc te gaan en recht in een kamer vol bezoek van mijn buurjongen keek technisch gezien niet mijn moment maar ik moest daar daarna ook nog 3x langs met mijn rode wangen en pluizige haar
Omg ik heb gewoon weer een ongemakkelijk moment gehad in de categorie ‘aankleden’ (of eigenlijk het gebrek daaraan). Zat net op een terras echt 10 min lang met de rits van m’n jurkje (die zit aan de zijkant) echt van onder tot boven open. Je keek echt zo m’n jurk in waar je dan uitzicht had op m’n hemdje (dat natuurlijk opgekropen was), dan een paar lekker rolletjes buik en dan m’n string en een stuk van de zijkant van m’n bil/been. En zo zat ik dus al 10 min lang in m’n eentje op een vriendin te wachten. Ook precies het tafeltje aan de voorkant van het terras met m’n open gat richting alle langslopende mensen. Echt fijn
en niemand zei wat ?! vind ik zo lullig altijd… hoe ben je er uiteindelijk achter gekomen ?
Nee niemand zei wat! Terwijl er dus sowieso mensen dit gezien hebben. Maar uiteindelijk keek ik naar beneden en kreeg ik een halve hartverzakking dat ik zo lekker zat te showen haha.
Mijn vriend en ik waren op vakantie naar Zuid-Korea. Van tevoren hadden vrienden nog grappen gemaakt van “pas op dat je niet per ongeluk hond eet he!”.
De eerste avond gingen we uit eten in soort Mexicaans restaurant en nadat we ons eten besteld hadden vroeg de serveerster in haar beste Engels of we ook ‘Korean dog’ erbij wilde. We schrokken ons rot en zaten allebei van: “dog? Korean dog? Noooo haha no dog please!”. Serveerster keek ons nogal vreemd aan en herhaalde het nog een keer en wij weer “nooo thank you, no dog!”.
Toen ze wegliep zeiden m’n vriend en ik tegen elkaar: jeetje we moeten deze vakantie dus echt goed opletten, ze eten dus nog wel hond joh en zelfs in zo’n soort restaurant! Pfoee hadden we al bijna hond op joh hihihaha.
Later bekeek ik de menukaart nog eens goed en viel het kwartje. Serveerster had netjes gevraagd of we koriander erbij wilde, maar omdat ze dit uitsprak als ‘Korean-dur’ en wij haar Engels niet goed verstonden, begrepen we het verkeerd. Ze zal wel hebben gedacht: jeetje je hoeft niet zo hysterisch op koriander te reageren.
Nou vind jullie reactie heel normaal want koriander is ook niet te vreten.