Ongemakkelijke momenten

Ja heel veel mensen kennen alleen die seksbetekenis denk ik, dus dat maakt het dan awkward.

Jaaaaaaa omg ik ging laatst bowlen met werk en ik ging gewoon van te voren al bedenken hoe ik zou terug lopen of dat ik zou wachten en m’n bal nakijken of dat ik vast de volgende bal zou gaan pakken.

Uiteindelijk was ik zo slecht dat de bowling baan meneer ervoor zorgde dat er telkens als ik aan de beurt kwam hekjes omhoog kwamen omdat hij het anders zielig vond

47 likes

Nee neeee

Ik zat in de auto maar m’n broek zat te strak en voelde me misselijk dus had m’n knoop en rits opengedaan. Opeens moest ik er al uit maar het moest snel snel dus ik pak m’n tas en stap uit

Terwijl ik de weg oversteek kijkt er een man naar me en hij loopt verder maar blijft achteromkijken naar mij. Ik dacht echt bah weer zo’n irritant mannetje. Realiseer ik me opeens dat mijn fucking broek gewoon nog helemaal open hangt vooraan en dat je m’n onderbroek duidelijk ziet. Schaam me kapot. Thank god voor die man anders liep ik waarschijnlijk 20 min zo rond :scream:

48 likes

Opnemen met naam bedrijf is inderdaad niet ongebruikelijk bij mij, en dan ook meestal in een soort rare mengeling van Nederlands, Engels en Duits, omdat ik niet in mijn schermpje een land zie staan en mijn hersenen dan blijkbaar niet snappen welke taal ze moeten kiezen…

Wat ik ook altijd ongemakkelijk vind is bij het ophangen, ik wens mensen altijd een fijne dag/avond/weekend, en normaal zeggen mensen dan iets van jij ook/hetzelfde, dus ik sluit altijd af met “bedankt, dag” en hang dan op. Maar er zijn echt te veel mensen die het dus niet terug wensen, en dan zeg ik dus bedankt voor het gedag zeggen…

7 likes

blowdry ja… fohnen dus inderdaad. :joy:

1 like

Er ontstaat ook altijd een error in mijn hoofd als ik (zoals altijd) het gesprek wil afsluiten met “fijne dag” oid, maar dat mensen dat dan al zeggen voordat ik het kan zeggen. Dus dan ga ik stamelen van: “uh fijne uh ja hetzelfde gewenst”

IK HOOR DAT ALS EERSTE TE ZEGGEN!

8 likes

Mijn zusjes zeggen op willekeurige momenten ‘fijne’ tegen me door dit soort voorvallen.

Ik zat een keer met ze in de bus, en ik verzin altijd vantevoren wat ik ga zeggen zodra we de bus uitlopen. Fijne avond was het deze keer.

Dus we staan op, ik check uit en sta klaar om ‘fijne avond’ te zeggen, zegt die verdomde buschauffeur het al! Mijn brein kon er niet tegen, ik zei snel ‘fijne!’ en rende de bus uit.

We hebben gelukkig wel nog ruim 2 uur in de kreukels gelegen van het lachen maar ik kon wel door de grond zakken. :joy:

15 likes

Ik had op een dag met mijn moeder gebeld en moest daar de volgende dag nog aan denken. Toen ik tijdens mijn werk met een klant moest bellen zei ik nadat het gesprek afgelopen was: tot ziens en maakte zoengeluidjes zoals ik altijd bij mijn moeder doe (denk aan dat lied Simarik van Tarkan). Ik gooide vlug de hoorn erop en mijn collega’s hadden het niet meer. Zoooo genânt haha, kan er nu wel om lachen gelukkig xD

107 likes

hahahaha ik lach hier zo hard om hahahaha

2 likes
Zuur en offtopic

Lekker late to de party dus sorry daarvoor, maar wilde toch nog even graag reageren: ik vind het jammer dat je zo reageert als iemand je hier op aanspreekt. Schizofrenie is geen grap en je moet dat gewoon niet op die manier in je spreektaal gebruiken. Als iemand die dagelijks te maken heeft met iemand die schizofreen is, was ik inderdaad gekwetst hierdoor en maak je het met zo’n ‘sorry daarvoor :roll_eyes:’ alleen maar erger. Nogmaals, sorry voor de late reactie maar ik voelde me wel nog even geroepen om hier tegen op te komen. Doe maar gewoon nooit meer.

*ik weet overigens dat heel veel mensen het zo in hun spreektaal gebruiken en dat het meestal echt niet kwaad bedoelt is maar daarom zeg ik er juist wat van, om mensen een beetje bewust te maken.

20 likes

Ik heb ook heel vaak dat als ik instanties bel dat ik dan zeg: ‘Hallo met ‘Flamoes’ van ‘naam kantoor waar ik werk’ en dan realiseer ik me wat ik zeg dus dan zeg ik ook nog: ‘Oh haha nou ja maakt niet echt uit waar ik werk maar gewoon met ‘Flamoes’ dus.’

11 likes

Ik heb dit echt standaard als ik even de huisarts of iets anders wat je in kantoortijden moet bellen bel vanaf kantoor.

1 like

Waarom heeft die fucking ariva een stop contact met een klepje erop. Heb net 5 minuten voor dat ding ( gebukt en al) staan priegelen. Heb het maar op gegeven pff.

Ohja heel de coupe keek natuurlijk vol verwachting mee…

3 likes

Ik stond laatst bij de kassa in de nachtwinkel in mijn straat. Een plek waar ik dus vaak te vinden ben met ook bijna altijd dezelfde medewerkers. Dus de man achter de kassa vraagt aan mij: “Wil je contant betalen of pinnen?” Ik was nog aan het twijfelen, en daardoor werd het helaas: contpinnen. Wat natuuurlijk wordt verstaan als kontpinnen. Vervolgens gingen de medewerkers dat een soort van uitbeelden, nou kon echt door de grond zakken.

105 likes

Hahaha hop zo de pinpas door een bilspleet, leuk beeld

13 likes

Die sorry was oprecht maar ik vind dat men het ook anders kan brengen. Ik werd meteen aangevallen i.p.v. de uitleg die jij nu ook geeft. Ik vind het gewoon niet ok om iemand op zo’n manier ‘‘terecht te wijzen’’ alsof ik 1 of ander klein kind ben. Goed, punt gemaakt en excuus als ik mensen heb gekwetst.

15 likes

Mijn kamergenoot op werk is al naar huis en er werd net gebeld voor hem. Persoon aan telefoon moest echt kamergenoot spreken, dus prima morgen is hij er weer.
Ik wil hem bedanken voor het bellen en dag zeggen, dus natuurlijk roep ik dan ‘BEDAG!’ in de telefoon uuuugh.

9 likes

Dat zeggen zoveel mensen. Ik vind dat niet raar.

1 like

See you later alligator

4 likes

giphy%20(1)

30 likes