Ongemakkelijke momenten

Interessant inderdaad! MAar vinden jullie het ook seksueel? Honden houden er toch van om geaaid te worden en dat is toch ook niet seksueel? (Ongemakkelijke vergelijking…maar we zitten toch al in het goede topic;))

1 like

Wat een verhalen hier joh. Mijn ik-vind-alle-dieren-leuk-bubbel is nou al meerdere keren gebarsten. Ik vind eendjes trouwens mega mega leuk omdat ze altijd zo gezellig tegen elkaar kwebbelen als ze lopen of zwemmen. Maar misschien maken ze wel gewoon ruzie :weary:

4 likes

Ooooh ik vind Our Planet zo mooi, maar zo heftig!

Zoals in aflevering 2 met die walrussen op die berg die naar beneden storten. Tranen met tuiten heb ik gejankt.

3 likes

Oh eh dat verandert de zaak ja! :see_no_evil:

En idd dat laatste​:sob::sob::sob:, en dat zo’ n dier dan echt besluit om te stoppen met ademen​:sob::sob:

1 like

Ja, maar echt! Ook elke scene is ‘Oh, kijk, hoe lief/mooi/elegant/whatever deze dieren zijn!’. Volgende scene: ‘Oh ja we verkloten compleet de aarde en hun leefomgeving gaat eraan en ze sterven uit en DAT IS ALLEMAAL ONZE SCHULD’.

En dat is het natuurlijk ook. Maar ik had niet ZO’N schuldgevoel verwacht bij deze serie :cry:

6 likes

Haha omg ja want je maakt altijd heel veel geluid als je je afdroogt :woman_shrugging:

3 likes

Precies dat. Ik heb zelfs dat boek gekocht van WNF voor €40. Wel een mooi boek overigens!

1 like

New drinking game. Shotje elke keer als David zegt: Once there were millions of this animal, now only two remain

15 likes

Hahah ik hoor het vaker andersom. Once there was an abundance, but not anymore. Maar ik ben akkoord, we nemen het op in de regels.

Ik lees dit allemaal in Davids stem, rustgevend wel

5 likes

Ik dachf ik scheer even snel (droog) mijn benen zodat ik zo gelijk in mijn jurk kan springen. Na het scheren zag t er nogal droog uit en heb er lotion op gesmeerd. Nu zit ik hier op t terras met soort van jeuken branden plekken. Het ziet er niet uit… top

1 like

.weg

1 like

Ooh dit heb ik ook wel eens gehad, echt pijnlijk ook… Hopelijk snel beter en kan je toch een beetje genieten van heerlijke weer!

Aiiii benen droog scheren is een fout die je 1 keer maakt, wat een kutgevoel is dat!!!

Ja het lijken wel brand wonden. Doe dit echt noooit meer.

Ja je hebt eigenlijk gewoon je huid geschaafd :frowning:

Kind of a true story…

2 likes

een vriendin van mij scheert altijd droog dr benen en oksels… snap dat echt niet :persevere:

1 like

Huh ik kan ook gewoon droog mijn benen scheren. Er gebeurd dan niks wat niet zou moeten?

1 like

Omg , ik vond dit geweldig om te lezen haha. Pandaberen zijn toch ook zo lui omdat ze alleen maar bamboe vreten en dit nauwelijks vult/energie geeft?
Dus of ze vreten bamboe als ze wakker zijn of ze slapen en ja ze hebben daarom geen zin om ook nog eens een potje te gaan neuken of agressief te zijn naar mensen. Kost alleen maar energie.b399e58fdcf39631914557edd1ff03fb

9 likes

Een random jongen bij de bushalte gisteren zei tegen mij: Kom jij uit India? Ik had zelfs mijn oortjes in dus dacht uberhaupt al van waarom wil je een gesprek met me voeren, maar ik zei “eh nee.” Vervolgens zei hij: “Oja ik twijfelde al of je Arabisch bent of uit India komt, maar ik dacht India want het enige verschil tussen die twee is het hebben van een grote kont. En jij hebt een flinke.” Wat de fuck. Er stonden ook gewoon meer mensen bij de bushalte en dit was echt zo ongemakkelijk en kut

9 likes