Ongemakkelijke momenten

Hahahahahaha

:sweat_smile:

Hahaahha! Ik dacht eerst: ohnee te lang verhaal. Maar ben blij dat ik het toch gelezen heb (nu al 3x)

1 like

Hahaha :sweat_smile::sweat_smile:

Hahaha hilarisch! En heel ongemakkelijk ja :joy: :sweat_smile: Je hebt toch helemaal geen balans nodig om ergens aan te hangen? Of het elastiek is veel te strak, aangezien je zegt dat je jezelf naar beneden moet trekken? Je lichaamsgewicht zou ervoor moeten zorgen dat het elastiek gewoon recht naar beneden wordt uitgerekt. Dus eerder stom van die trainer dat hij het verkeerd heeft aangepakt waardoor jij de oefening niet goed kon uitvoeren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik had net zoā€™n ongemakkelijk moment in de sportschool. Ik was bezig met gewichtjes en die kun je zelf aan die stangen hangen on het zwaarder te maken etc. Ik had dus gewoon een losse van 10kg gepakt om wat oefeningen op een matje te doen, maar daar waren er maar weinig van.

Uiteindelijk was ik klaar en zag ik een jongen, dacht ik, zoeken naar die 10kg. Dus ik zeg tegen hem: ik ben klaar hoor en steek dat ding naar hem uit. En hij kijkt me echt zo aan van: oke? En pakt het niet aan. Dus ik nog een keer: ik ben er klaar mee hoor! En toen pakte die hem zo ongemakkelijk aan en hing die hem aan dat rek bij de rest. Hij had hem dus helemaal niet nodig en hij dacht echt dat ik gewoon bedoelde van: leg jij deze even terug joeee thanks.

Omg ik heb nog heel dom gezegd: omg sorry ik dacht dat je m nodig had. Maar hij vond me volgens mij echt al een dom (en verwend) schaap hahah.

132 likes

ik was net aan het bootcampen en we deden buikspier oefeningen dat de ander je voeten vast houdā€¦ laat iktoch een scheet terwijl ik van lig naar zit kom :joy::joy::joy:

35 likes

Ik heb al 2 keer gehad dat ik op werk een deur open wil doen maar dat op dat moment iemand aan de andere kant dat ook wil doen en hier schrik ik altijd van. Maar in plaats van een normale hallo of wat dan ook zeggen, heb ik nu al 2 keer ā€œboeā€ gezegd. Echt waar slaat dat op! Als iemand dit bij mij zou doen zou ik echt heel raar staan te kijken hahaha

120 likes

Ik heb dit een keer gehad maar toen was ik de persoon die de voeten vasthield en die scheet in zijn gezicht kreeg. Ook heel ongemakkelijk kan ik je vertellen haha. Was ook nog bij een heel onzeker meisje die ik eigenlijk niet uit wilde lachen. Dus ik zat daar: ā€œhahaā€ :grimacing:

13 likes

gelukkig waren we in de buitenlucht :sweat_smile: maar ik ken die vrouw ook niet, als het nou bij een vriendin zou zijn hahahha

1 like

die mensen zien veel hoor

Hahahhaaha ik vind dit echt geniaal

1 like

Vooral icm de avatar van @Ainu + pijltje

9 likes

Ik had weer een ā€˜er komt muziek uit mijn laptop shitshitshit snel uitttttā€™-momentje gisteren.
Dit keer schalde in een stilteruimte de hoogstaande tekst "All headshots if you think you could take my bitch, ayy " uit mijn speakers. :rofl::rofl:

Ik moest er zelf om lachen, maar ik was de enige en dat maakte het nog ongemakkelijker hahah :ā€™)

19 likes

Ooh ik haat dit zo he. Had gister ook in de trein dat ik even een story wou uploaden. ( een filmpje wat ik al eerder had opgenomen maar had toen geen internet) en dat ik toen mezelf keihard hoorde. Voor mn gevoel duurde het ook heel lang voor dat het geluid uit ging.

3 likes

Ohja ik herinner mij opeens dit verhaal. Ik zat laatst in een propvolle metro, want de treinen reden niet. Ik was muziek aan het luisteren via mijn airpods. Mijn telefoon had nog maar 10% batterij en om batterij te besparen zette ik mijn telefoon op vliegtuigstand. Hierdoor werd de bluetooth verbinding tussen mijn telefoon en airpods verbroken en begon mijn muziek hardop af te spelen. Door de hele metro hoorde je kleine jongen van Andre Hazes. Het duurde ook echt een paar seconde voor ik doorhad dat dat geluid uit mijn telefoon kwam.

56 likes

Heb dit nu in mā€™n hoofd :stuck_out_tongue: baby wonā€™t you come my wahahahahayyyy

1 like

:joy:

O manā€¦ Het aantal keren dat ik vergeten was de wc op slot te doen en mensen de schrik van hun leven heb bezorgdā€¦ Elke keer vind ik dat weer onwijs naar. Vooral als je daarna hoort dat zoā€™n groepje bakvispubers je uit zit te lachen terwijl je nog op die wc zit.

Je zou denken dat ik ervan leer, maar nopeā€¦

9 likes

Hahahahaha neeeeeeee :joy::joy::joy::joy: