Ontharingstopic

Waxen of met een epilator? Dan groeien de haartjes minder snel terug

Oh dit klinkt top! Welk merk?

1 like

Intimate Ontharingscreme opzoeken op bol.com dan vind je t!

1 like

Ik heb ren Philips wet & dry ladyshave met verschillende opzetstukjes, vind het veeeel chiller dan in de douche te moeten scheren. M’n douche is superklein en ik krijg het koud en soms wil ik me scheren op een ander moment van de dag dan dat ik een douche neem dus voor mij was het een makkelijke keuze

1 like

Ik scheer mijn benen meestal aan de wastafel, zo verspil ik geen water. Ik heb vroeger een ladyshave gehad en daarbij merkte ik dat mijn benen nooit zo glad werden als wanneer ik een scheermes gebruik. Dat kan natuurlijk ook gewoon aan de ladyshave gelegen hebben maar zoals ik het nu doe werkt goed voor mij

1 like

Ik denk ook niet dat ze per se beter zijn als de beste mesjes in de supermarkt/Kruidvat. Ik weet gewoon nooit wat ik moet kiezen en raak daar helemaal overwhelmed van. Wegwerpmesjes vind ik niet fijn, van die hervulbare dingen zoals estrid zijn vaak best duur. Ik zat altijd maar te kloten met botte mesjes, van die gigantische zeepblokken, waxstrips, ontharingscrème. Ik scheer mezelf al 15 jaar maar heb nog nooit in de Kruidvat iets gevonden waarvan ik dacht oh, fijn, dit wil ik wel de rest van mijn leven gebruiken. En Estrid wel. Maar als jij gewoon een fijn scheermes hebt dan is het natuurlijk onzin om het te bestellen.

3 likes

huh in mijn hoofd ben jij forever 19 maar je wordt natuurlijk ook gewoon ouder net als wij allemaal

7 likes

Ik ben alweer 25 :weary:

ah ja, ik ben al 74 inmiddels

31 likes

Ahh ergens vind ik het zo sneu ofzo dat je dat al 15 jaar doet en dan dus 10 was toen je begon met scheren. Realiseer me daardoor dat ik idd ook rond die leeftijd bezig was met aaaa haren op m’n benen enzo, en o God KRIJG IK SCHAAMHAAR etc. Terwijl ik 10(!!!) nu zoooo jong vind klinken voor zulke gedachten.

Ik had laatst trouwens ook een besef moment over leeftijd, mijn ex zei dat hij al 21 jaar rookte. Dus ik dacht wtfffff dan was je 5 ofzo?!? Alleen ja hij is 35 dusja, als je dan als puber begint haha.

4 likes

Ja toen scheerde ik me altijd met van die blokken van de zeeman zegmaar! Dat was meer een soort speeltje haha maar ik had toen al wel okselhaartjes. Maar toen scheerde ik nog niet mijn vulva of benen, dat kwam echt pas veel later.

Never forget dat ik elke gymles erachter kwam dat ik het weer vergeten was (benen scheren) en een korte broek bij me had. Die schaamte :pleading_face: terwijl ik het nu onzin vind en alleen doe als ik het zelf fijn vind (denk ik)

5 likes

Dat waren ook uitgerekend de dagen dat je de handstand moest doen en opgevangen moest worden door twee (mogelijk mannelijke) klasgenoten.

1 like

@MadameMignon @Frankie hoe zijn jullie gelaserde lichaamsdelen nu? Ik heb het topic helemaal door zitten lezen en zag dat jullie al een aantal jaar geleden gelaserd zijn en dat toen de updates nog niet nodig waren. Zijn jullie daar inmiddels wel voor geweest of nog steeds niet nodig geweest?

Ik word nu gelaserd met de soprano ice titanium en ben opzich (vooral mn oksels en benen) wel tevreden met wat het apparaat doet, maar niet helemaal met de werkwijze van de persoon. Dus ik heb nog 1 behandeling in mijn pakket en daarna wil ik ergens anders gaan denk ik. Maar wel waar je losse behandelingen kan kopen, want oksels zijn bijna klaar denk ik, maar bikinilijn heb ik nog wel wat behandelingen te gaan en benen ook nog wel een paar. Dus ik overweeg nu over te stappen naar die waar jullie geweest zijn

1 like

Ik heb nog steeds geen onderhoudsbehandeling gehad (en het is nu zo’n vijf jaar geleden alweer volgens mij). Heel tevreden mee!

1 like

Ik ben ook super tevreden! Ga toevallig wel deze maand voor mn eerste onderhoudsbehandeling. Sommige stukjes mogen wel weer iets bij gelaserd worden, groeit toch een beetje bij maar dat zijn dunne haartjes.

3 likes

Na al enkele jaren het idee gehad te hebben om ‘later laserontharing te doen’ en na een tijdje geleden dit hele topic doorgekezen te hebben, veel denken blabla heb ik de knoop doorgehakt om het te doen! Over 1,5 week is m’n eerste sessie en ik ben wel excited haha

2 likes

Ik hoop dat ik in het juiste topic zit maar ik heb echt geen idee waar ik anders heen moet met deze vraag :joy:
Mijn vriend wilt als kerstcadeau een trimmer.
Wat is nou een goede trimmer? Hij had er al eens een maar die ging binnen no time stuk. Misschien kappers in dit topic die meer informatie hebben :joy:. Ik kwam deze tegen en vond die er wel heel mooi uit zien.

2 likes

Wahl is het beste merk voor trimmers

1 like

Ik ga dit in het nieuwe jaar doen :smiley:
Heb een aanvullende verzekering van UMC Zorg en dan ga ik kin en bovenlip met de laser doen. Ben gisteren gestopt met epileren en heb nu al vier haren die ik anders zou trekken dus ik denk dat ik genoeg verzamel voor over vijf weken :smiling_face_with_tear: