Ik heb vanochtend mijn eerste laser behandeling gehad!
Viel hartstikke mee gelukkig. Ben echt al 2 jaar ervaringen aan het lezen en een geschikt bedrijf aan het zoeken, maar las altijd zoooveel negatieve dingen dat er amper verschil was of dat alles binnen no time weer terug groeide, dus was een beetje bang om er zoveel geld aan uit te geven. Maar heb nu iets gevonden waar ze niet met een IPL werken maar met een Alexandrite laser waardoor de haren echt niet meer terugkomen.
Heb mān oksels, complete bikini lijn en onderbenen laten doen. Kostte me ā¬290 (Voor 1 sessie dus). Moet waarschijnlijk een stuk of 7 behandelingen laten doen maar als ik er 4 doe zullen de haren waarschijnlijk al voor het grootste gedeelte weg zijn. Vond het wel heel erg fijn dat ik geen contract moest tekenen of alles (of een gedeelte) al op voorhand moest betalen, ik mag gewoon per keer bepalen of ik nog een behandeling wil, dus zit nergens aan vast.
Qua pijn viel het echt heeeel erg mee. Af en toe was het even onaangenaam maar als het dan net iets te pijnlijk werd was het alweer klaar. Stond binnen 45 minuten buiten. Over 6 weken heb ik de tweede afspraak. Kan echt niet wachten tot ik nooit meer hoef te scheren en geen last meer heb van die ingegroeide haartjes