You can do it ik heb 2 halve oksels gedaan ⦠denk ik?
Ik begon met mn benen en die vond ik met die massagekop en vond de pijn helemaal meevallen. Maar toen kwam ik erachter dat er helemaal niet goed/veel werd geĆ«pileerd met die āouderwetseā kop ging het een stuk beter. En dus pijnlijker haha!
Waar ik wel enorm tegenaan liep was de houding in de douche. Ik heb zelfs op de grond gezeten. En ik had niet het idee dat alles glad was, maar het konden ook bultjes zijn i donāt know anymore
Toen probeerde ik mn oksels maar dat deed zo veel pijn en op den duur trilde mān handen zo erg dat het niet meer ging Vanochtend nogmaals geprobeerd met het opzetstuk voor gezicht zodat het niet zoveel tegelijk was. Ik was vooral heel onzeker dat het apparaat de huid zou pakken ofzo ipv haar en dat ik hem steeds niet goed had (hoe weet ik dat die in 90 graden op de huid zit. Maar (volgens mij?) had ik het uiteindelijk wel te pakken, soms had ik hem oksel en dan deed het niet zeer, maar pas toen er haren zaten. Ik kon niet alles doen, maar als dit het ergste is moet het op den duur wel gaan (denk ik?). Ik lees dat de 2e x al veel beter i
Nog wel een vraag: ik moest duidelijk tegen de haargroei in epileren, anders lukte het niet. Maar ik kon niet echt glijden met de apparaat. Misschien is het omdat ik zo erg zweette van de spanning of heeft iemand een tip?