Ontharingstopic

Jup!

1 like

Kan je die dus ook op je lippen smeren en een beetje aan de binnenkant? Zodat echt alle haartjes wegzijn? Nog nooit creme gebruikt en heb het klaarliggen voor morgen haha.

Haha oke top! Dankjewel!

1 like

Dat gaat helaas niet werken zonder scheren.

Nou ik heb toch ook maar een philips lumea besteld. Bikinilijn laten waxen vond ik op zich wel goed te doen, maar kost ook een vermogen. En ik had laatst alles weer geschoren en overal meteen weer irritatie en het groeit zo snel terug… epileren geeft vooral ingegroeide haren (vooral bij mn oksels echt heel irritant) en ik heb steeds geen zin om het bij te houden, dus ik ga me toch eens hier aan wagen. Ben benieuwd!

2 likes

Ik heb m binnen en vind t wel spannend haha. Moet er wel even tijd voor maken.

Omdat hier al wel mensen zijn met ervaring: lukt het een beetje om bij te houden waar je al bent geweest? Dat lijkt me echt ingewikkeld, met scheren sla ik toch per ongeluk vaak stukken over, maar dan boeit t ook weer niet als je 2-3x over dezelfde plek gaat…

En waarvoor gebruiken jullie het allemaal, hoe “ver” kun je gaan bij je bikinilijn bijv?

Zou je benen verdelen in vakjes met een wit oogpotlood, zodat je wel een beetje weet waar je ongeveer bent geweest.

Ik zie dat nu de Philips lumea met 4 opzetstukken bij media markt in de aanbieding is. Nu is die nog wel duurder dan degene met 1 of 2 opzetstukken. Zijn die extra opzetstukken echt nodig/belangrijk of is de goedkopere versie ook prima voor het gehele lichaam?

Met de extra opzetstukken is het makkelijker, maar het is denk ik niet perse nodig.

—————————————

Ik heb het idee dat het bij mij niet werkt, terwijl ik echt wit ben en donkere haren.

Hoevaak heb je je benen al gelaserd? Bij mij duurde het nl wel een aantal x voordat ik reaultaat had. Ik heb ook een witte huid met donkere haren

6x tot nu toe, moet over een paar dagen weer. Ik moest wat vaker omdat ik teveel dagen er tussen had gelaten.

Gewoon met een scheermesje?

Ik heb sinds kort de Philips Lumea prestige. Nog maar 1x gebruikt maar zal jullie op de hoogte houden.

Ik ben getint (halfbloed indo) en donker dik haar.

2 likes

Ik ben benieuwd!

Ik heb m liggen maar moet me er dus nog aan wagen haha. Vind het ook wel spannend en gedoe, moet me er nog in verdiepen

Vind het idd wel even een werkje… maar dat komt ook denk ik omdat ik er amper tijd voor heb na mijn idee. Peuter etc… maar hoop wel dat het echt werkt vooral voor dr bikini en oksels.

1 like

Ik smeer er gewoon die Kruidvat bikini ontharingscrème op en ga dan 10 minuten in doggystyle op de badmat zitten.

Krijg er geen irritatie van en alle haren gaan weg. Je moet wel proberen het niet in je vagina of plasbuis te krijgen maar kontgat maakt niet zo uit.

3 likes

Vandaag voor de eerste keer mijn onderbenen en oksels laten laseren. Ik heb er heel lang over getwijfeld omdat je het duur is en je vaak leest dat het toch niet zo definitief is als ze beweren.
Volgens mijn schoonheidssalon zou 6 keer voldoende zijn en ga ik zo goed als haarloos zijn. Ik ben benieuwd.

1 like

Voor de ervaren lumea gebruikers. Bij de hoeveelste keer zagen jullie resultaat?

Na de derde keer had ik zichtbaar minder beharing. Maar je moet het wel blijven onderhouden! Ik heb er een jaar niet naar omgekeken (want: winter) en mag weer van 0 beginnen

2 likes

Ik ben ook benieuwd, welke haarkleur heb jij? Ben nu 2 behandelingen verder met donkerblond/lichtbruin haar wat volgens de tabel moet kunnen maar zie nog geen verschil…

2 likes