Nou even een update want ik heb mijn silk epil flex 9 binnen en gisteravond voor het eerst geprobeerd.
Ik heb best een redelijke hoge pijngrens al zeg ik het zelf. Mijn oksels en brazilian (voor en achter) zijn gelaserd met diode en vond ik best pijnlijk de laatste sessies. Ook heb ik mijzelf gewaxt, suiker en hot wax en vond ik dat ook altijd wel mee vallen.
Nou dussss gisteravond dat ding over mijn benen gehaald. Holy fuck ik vond het gewoon best pijnlijk? Ik kreeg ook helemaal tietzweet van de pijn dus ik ben gestopt met het idee dat ik de volgende dag (vandaag) verder zou gaan onder de douche. Dit zou namelijk minder pijnlijk zijn.
Nou vanochtend in de douche beide onderbenen gedaan. Pijnlijk maar wel iets minder en op een gegeven moment went het ook al is het geen lekker gevoel. Maar mijn benen worden helemaal niet glad? Ik voel nog steeds een beetje stoppeltjes. Ik had eigenlijk wel de verwachting dat alles er uit zou worden getrokken zodat je gladde benen zou hebben. Komt dit nog? Of is dit wat het is? Mijn beenhaar is 4/5 dagen geleden voor het laatst geschoren.
Maargoed ik denk ik probeer het op mijn armhaar. Hier heb ik heel zacht ongeschoren haar dus ik was gewoon benieuwd hoe het zou gaan en voelen. Pijn vond ik echt goed te doen maar hij epileert helemaal niet goed? Ik zie gewoon afgebroken haartjes en haartjes die niet gepakt zijn.
Ik ben er dus nog niet overuit of ik hem terug stuur of niet (was mogelijk ivm niet tevreden geld terug). Als iemand nog tips hoor ik het ook graag.
1 keer gedaan en was mij te pijnlijk. En ik had meteen 3 dikke ingegroeide en ontstoken haartjes, daarna nooit meer geprobeerd.