Onzin-uitgaven

Aan welke dingen geef jij meer geld uit dan je misschien zou moeten? En waar gaf je vroeger geld aan uit waarvan je nu denkt, ‘neeeeeeeee wat was ik dom’?

(ik vind geld super interessant en ben zelf met een financiële overhaul bezig :slight_smile:)

Boeken.

3 likes

Eten en drinken op het station :roll_eyes:

22 likes

Oh en thuisbezorgd/McDonalds etc. :sweat_smile:

2 likes

Lunch en starbucks

Vroeger: nagellak van Catrice en Essence. Ok het is niet duur, maar ik heb er echt 70 ofzo en ik gebruik er letterlijk 0 want ik gebruik nu alleen de OPI en Essie lakjes.

5 likes

In de brugklas verdiende ik best goed en kocht ik iedere pauze wel snoep zakjes en omdat ik graag geliefd wou zijn kocht ik dat ook voor de kinderen uit mn klas.
Schaam me er nu best voor.

3 likes

Ik pak best vaak de tram in plaats van de fiets (omdat ik lui ben), en áltijd als ik dan in de tram zit kom ik erachter dat die helemaal niet chiller is dan de fiets. En dat kost dan toch weer 1,50 voor echt maar drie haltes (7 minuten fietsen :redface:)

1 like

Lunch op m’n werk…

1 like

Thuisbezorgd/foodora/deliveroo :slightly_frowning_face:

Poeh waar niet aan :sweat_smile: maar voornamelijk lunchen buiten de deur, Ah to go, make-up en verzorgingsproducten. Ben nogal een luxepoes

Starbucks

Koffie op het station :cautious:

1 like

Vroeger: nagellak en nail-artspulletjes.
Nu: mijn telefoonabonnement. Ik betaal nu €14 maar ik sms en bel alleen dus ik weet dat ik ook voor €2,50 bij Simyo terechtkan. Moet dat toch eens gaan fixen, haha.

Wiet en junkfood. :roll_eyes::sweat_smile:

1 like

Meerdere keren per dag ergens koffie halen, ah to go, popcorn in de bios, elke 3 weken gelnagellak laten zetten

1 like

ooh jaaa die f&52##$!@4)!! boetes, ik heb in 3 maanden tijd dus serieus aan 730 euro aan BOETESSSS:cry::sob::cry::cry::tired_face:

1 like

Allerlei broodjes en flesjes cola op het station. Vooral de cola koop ik vaak terwijl ik gewoon water bij me heb

Eten en drinken
Snij paprika en doe het in een bakje met een lepel yoghurt en ik betaal 3 euro
Maar gewoon een paprika kopen bij de jumbo voor 80 cent? Nee is voor het klootjesvolk

Why am I like this

10 likes

Tijdschriften. Ik koop ze, lees ze vlug vlug één keer door en bekijk ze nadien nooit meer. En dit herhaalt zich wekelijks.

5 likes

Cosmopolitan abbonoment waarvan ik de afgelopen 10 tijdschriften nog niet uit de verpakking gehaald heb.

Dure koffie op de uni terwijl ik een pas heb voor gratis (niet zulke lekkere) koffie.

4 likes