Onzin-uitgaven

Sportschool abbo, ik ben al zeker 4 maanden niet geweest. Daarnaast broodjes e.d. In de pauze op mijn werk. Ik probeer wel lunch van huis uit mee te nemen, maar dat lukt niet altijd even goed.

1 like

Waar zit jouw kapper :hugs:

Ps in de spoiler een foto van mijn haar atm, dit is 3 weken na kappersbezoek met blonderen mét olaplex en daarna grijsbruine assige toner er over heen…
Vorige week heb ik dan zelf nog eens diezelfde toner er thuis over heen gedaan, en gisteren olaplex gedaan en de hele nacht laten intrekken
Begin een beetje wanhopig te worden

Foto van oranjelokje

1 like

Rondjes in de kroeg. Mijn grote angst is om gierig gevonden te worden dus haal ik vaak als eerste een rondje en dan ook maar meteen voor alle mensen die ik ken die in de buurt zijn, om vervolgens van lang niet iedereen een rondje terug te krijgen.

Ik denk dat ik het zelf ook gewoon zo lelijk vind omdat het helemaal niet is wat ik wil? Geld terugvragen lijkt wel rechtvaardig, daar heb je gelijk in… ik moet daar alleen even heel veel moed voor bij elkaar gaan schrapen. Best stom aangezien ik op het werk zelf assertiviteitstraining geef :rolleyes:

2 likes

Snoep, snacks en de sportschool :sweat_smile:

dure internationale tijdschriften, drank, chips en popcorn bij de bios.
ga bijna elke week wel naar de bios en probeer mezelf echt te beperken minder popcorn te eten

1 like

Ik doe niet eens zoveel onzin uitgaven. Koop zelden iets op het station, drink niet, koop alleen makeup als ik het nodig heb… Maar heb wel een dure smaak. En nu zie ik ook zoveel leuke zomerkleding etc. maar wil ook dik sparen :tired_face:

omg die doorzichtige bh bandjes heb ik ook nog gehad! :zipper_mouth_face: die werden ook op een gegeven moment smutzig door huidsmeer enz, blehh

overigens, ik ben echt fan van mijn nieuwe bh van de meest random bh aankoop winkel:
de abercrombie en fitch.

deze dus;

https://anf.scene7.com/is/image/anf/anf_165167_05_model1?$product-ofp-anf-v1$&wid=800&hei=1000&locale=nl

zit echt superchill. Ik denk als ik mijn belastingeld heb ga ik meer kleuren bestellen geheh

nospon

1 like

Onnodig eten bestellen omdat ik een hekel aan koken heb. En sportschool abonnement ben dit jaar nog maar 1 keer geweest en vorig jaar helemaal niet.

In het verleden: tijdschriften, snoep/snacks onderweg en make up van merken als mac terwijl ik het prima met goedkopere merken had kunnen doen. Oh en voorgesneden groente bij de supermarkt.

Postcodeloterij, ik win echt nooit iets. Maar durf ook niet op te zeggen :pensive:

1 like

That’s how they get you

Ik weet het :sob:

1 like

Ik weet niet waar je woont, maar ik laat mijn haren ook altijd assig blond/grijs verven bij een kapper in Den-Haag. Het kost wel wat(€170 heb ik afgerekend de laatste keer), maar ik ben er zo blij mee dat ik het ervoor over heb.

2 likes

Ik rekende laatst €150 af voor hetgeen ik er nu lelijk vind uitzien en wat ik niet wil dus het kan alleen maar beter lijkt me :blush: ben niet echt van die kanten maar begin wel wanhopig te worden dus mocht ik het overwegen stuur ik je er wel even een berichtje voor!

1 like

Ik ben echt super gevoelig voor de 35% kortingstickers bij de appie. Hierdoor koop ik altijd super veel eten wat ik normaal niet zou kopen, wat ook nog eens diezelfde dag op moet wat vaak niet eens lukt😑
Maar de combinatie korting en ‘anders wordt het weggegooid’ kan ik gewoon geen nee tegen zeggen.

2 likes

Ik zou misschien ook Starbucks en Lush zeggen want da kost ZO VEEL eigenlijk echt belachelijk voor wat je ervoor krijgt (een product dat in één keer weg is)

Maar ik geniet er oprecht van en ik heb best veel last van schuldgevoel en ontzeg me vaak dingen als ‘straf’ (ja da’s niet gezond maar heb therapie gehad dus toppie) dusss als je ervan geniet en je kan het missen, treat yo’self :heart:

1 like

Ik heb al 2 dagen de neiging om foto te maken van mijn kledingkast voor dit topic :sweat_smile:

Doen

1 like

Ik weet een fijne kapper in Utrecht en een dichtbij Den Bosch, als je daar in de buurt woont. Beide goedkoop (60-90e knippen + highlights) en goed.

1 like