Pakketjes irritaties

Mijn pakket zou al twee dagen geleden geleverd worden bij een afhaalpunt. Terwijl een ander pakket dat aan huis werd bezorgd wel gewoon in een keer geleverd is (en dit is hier 2 min vandaan). Nu is de bezorger weeer onderweg. Het afhaalpunt gaat om 17.00 dicht dus dinsdag weer nieuwe kansen. Misschien is 4x scheepsrecht.

2 x in de grijze… Mijn twee pakketjes zaten in de grijze kliko??? Hoe bedenkt deze man dit?

Er stond net een onbekende vrouw aan mijn deur met mijn Zalando pakket. Was het pakket bij haar,
aan de andere kant van het dorp, afgegeven. Echt bizar want mijn adres klopte gewoon en de straatnamen lijken niet op elkaar!

wow. Ik heb ook een keer een pakketje van iemand gehad die aan de andere kant van NL woonde. Hadden ze zelf op het pakketje mijn postcode gezet, schijnbaar letten ze alleen op postcode en huisnummer want de straat kwam niet eens overeen!
Heel gedoe geweest. Was een pakketje van Ali of Wish dus er stond een telefoonnummer op, ik gebeld, vroeg die man ’ of ik het niet even kon brengen’. Heb ik met PostNL vier keer moeten chatten (heel drama geworden) voordat het eindelijk een keer werd opgehaald. Nooit een bedankje gehad. Volgende keer doe ik het niet meer en houd ik het.

Oh zo onbeschoft! Ik was wel echt blij met deze vrouw, super lief van haar dat zij het kwam brengen maar onwijs slecht van PostNL!

Er was een pakketje afgeleverd bij de buren. Krijg ik een briefje in de bus van de buren 10 deuren verderop: “Hoi Acculader, je pakketje ligt nu een aantal weken bij ons op de trap. Kom je hem ophalen, anders houden we het zelf, hopelijk voor 5 december”hoe fucking kleinzerig kun zijn zeg, ik heb nooit een briefje van de bezorger in de bus gekregen, ik dacht dat mijn pakketje de douane lag. Jammer dat er dan meteen zon naar briefje komt, ik kan heel die mensen niet. Hun bovenbuurvrouw deed open, want dat deden ze zelf niet terwijl het licht gewoon aanstond. Snap ik ook wel, maar had toch graag even duidelijk willen maken dat ik niet wist dat het pakketje er lag en dat ik niet kan weten dat een pakketje 10 deuren verderop ligt. Op een aardige manier.

Ik had een briefje terug geschreven :slight_smile:

Maar voor Zalando Haalt Op maak je zelf een afspraak. Dan is het toch niet erg handig dat jij het nog niet hebt ingepakt als die post nl bezorger voor de deur staat.

Mijn pakket is al 2 dagen te laat, maar er staat niet bij wanneer het dan wel komt, echt irritant. Ik wil weten waar ik aan toe ben zodat ik thuis kan blijven als de bezorger komt

Als je geen bevestiging krijgt is dat niet zo gek? Want dan kan ik niet echt weten wanneer iemand nou komt of niet. Al weet ik niet of je überhaupt een bevestiging of iets krijgt. Dat was de enige keer dat ik het via ophalen heb gedaan. Maar lijkt me wel gek als je dat niet zou krijgen want als de bezorger (ophaler in dit geval) niet kan dan zit je te wachten voor niks

Je moet zelf een tijdsblok van een uur kiezen en krijgt een bevestiging per mail.

Ah ja die mail heb ik dus nooit gekregen, ook niet bij spam ofzo, dus daar liep het mis.

Even vanaf de andere kant:
Ik ben ziek en moet toch werken want heb een webshop en mijn hele mailbox zit vol met mailtjes van bezorgde klanten die hun bestelling nog niet ontvangen hebben (drama bij de post).
Ook een hoop annuleringen omdat het niet meer op tijd komt voor 5 dec. Werk je je (letterlijk) ziek om alles snel te verzenden en wordt alles verpest door die rot post n l

(niet dat je iemand de schuld kan geven van ziek zijn maar het helpt wel) :no_mouth:

Jeetje wat naar joh Tubing :frowning: Ik denk vaak alleen maar aan van die grote partijen, maar ik denk dat de kleinste partijen het meeste last er van hebben. Vreemd ook wel, want mijn man heeft voor het weekend een bestelling gedaan bij Zalando en die werd zojuist afgeleverd. Raar dat dat dan opeens wel weer op tijd komt.
Beterschap in elk geval!

Heh staat dit bericht in twee topics?

oooh sorry! :sweat: Ik dacht dat er iets mis was gegaan met de post omdat ik hem zelf ook niet kon terugvinden, stond dus al in een ander topic, vandaar…

Klopt sommige pakketjes zijn netjes op tijd en sommige zijn echt een week te laat. (bijvoorbeeld ook bij een mislukte bezorgpoging gaat het weer terug naar depot waar het vervolgens weer een dag langer blijft liggen dan verwacht etc.
Denk dat het afhankelijk is van sorteercentra of welke pakketjes ‘bovenop de stapel liggen’ … geen idee.

Nog geen bezorger gezien. Zal wel weer morgen worden :roll_eyes:

Ik ging vandaag een pakketje ophalen bij de Primera en echt de hele winkel rondom de kassa’s etc. lag vol met pakketjes. Ze konden het amper meer aan. Bijna niemand koopt iets en iedereen komt alleen pakketjes ophalen. Ikzelf ook. Binnenkort ligt er weer iets voor me klaar en ik voel me bijna bezwaard om het op te halen. Zo sneu.

(@Tubing ik reageerde per ongeluk op jouw bericht en krijg dat nu niet weg, sorry)

Ik heb tijdens Cyber Monday van alles besteld en het is nu een week later en ik heb pas een halve bestelling binnen. Zo irritant. Love Nederland echt waar je alles vaak binnen een of twee dagen in huis hebt. Maar nee dat kan hier niet, tenzij je wilt betalen (Amazon Prime).