Pakketjesirritaties

Als je nou direct een postnl kun zou kunnen kiezen bij elke webwinkel zou dat voor die bezorgers heel wat schelen.

Is dat eigenlijk rendabel voor een winkel? Levert Postnl punt zijn eigenlijk wat op?

1 like

Volgens mij niet echt. Behalve een hoop gezeik van klanten (hoor ik tenminste). En er zit er letterlijk eentje op de hoek, nog geen 100 meter.

1 like

Mijn postnl-bezorger doet dit ook. Ik ben gewoon thuis maar omdat het sneller is om even een winkel in te lopen doet hij alsof ik niet thuis ben. Heb al 4 klachten ingediend :thumbsup:

Post nl is helemaal naar de tering volgens mij. Niks komt op tijd aan, elk bezorg moment word verplaatst. Ik wacht al 3 dagen op m’n raamstift :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Dat is toch altijd in de december periode? :woman_shrugging:t4:
Komt omdat we bizar veel bestellen en ja ok de maatregelen voor winkeliers helpen natuurlijk ook niet echt mee.

3 likes

Ik was gisteren geĆÆrriteerd dat mijn pakketje steeds dagen verschoven werd en al op de.mail had gekregen dat het bezorgd was.

Tot om 21.45 onze lieve, altijd vrolijk postbode volkomen bezweet en uitgeput voor de deur stond met excuses voor een drukke dag.

Goede reminder om niks meer te bestellen dat ik ook zelf in de winkel kan kopen.

5 likes

Allermooiste zou zijn als je het kan geven als ze allebei tegelijk komen en je het de dhl meneer even kan inwrijven

Wow wat veel! Wat geweldig voor die man :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik snap echt niet dat DHL de mogelijkheid biedt om je pakketje ergens anders af te laten leveren (kon bij bestellen geen pakketpunt kiezen) als ze er toch schijt aan hebben en het afleveren waar en wanneer ze willen.

En het moment dat de postnl app t niet meer aankan is gekomen. Heb vanmiddag een pakje gehad, heeft nooit een tijdvak gehad. Zet zei ie 5 uur later het is bezorgd. Nu zegt ie morgen :joy: maar heb t dus al.

1 like

Volgens DPD wordt mijn pakket teruggestuurd omdat ik er niet was op moment van levering. Nee, daarom heb ik het naar maandag verschoven. Ben benieuwd of het echt retour gaat. Kan ik de webshop weer bellen. Ik heb echt zo’n hekel aan DPD he :confounded:

Oh ik heb dit vandaag ook! Maar er staat ook echt alleen mijn adres op. Niet eens mijn naam of die van mijn vriend. Zo te zien is het wel een hergebruikt doosje dus heeeel benieuwd wat dit gaat zijn.

1 like

Ik heb een heel groot en zwaar pakket besteld en het komt nu ineens bij een afhaalpunt maar… ik kan dat niet meenemen?

En wat was het? Mijn pakketje was een boek dat ik zeker weten niet heb besteld.

2 likes

Winkelkarretje ā€˜lenen’ van een supermarkt dichtbij? Of iemand met een auto lief aankijken? Wel echt irritant als je hebt aangegeven het gewoon thuis te willen ontvangen.

Het is nog niet aangekomen dus ik moet nog even zien hoe groot het echt is :fearful::cold_sweat:

1 like

Ik ben een beetje bang dat er een pakket van mij is kwijtgeraakt. Staat al de hele week dat het vertraagd is en zsm wordt bezorgd. Maar gisteren kreeg ik wel iets binnen wat later is verzonden. Nu heeft het geen haast en hoop ik maar dat het vandaag komt maar heb er een hard hoofd in.

Ik had 1 pakketje van PostNL waarvan de bezorging steeds op het laatste moment werd uitgesteld en uiteindelijk is het goed gekomen. Een ander pakketje van de zelfde bezorgtoko was er in 2 dagen.

3 likes

Ik hoop het zo! Deze is namelijk niet uitgesteld (die heb ik ook voorbij zien komen bij een pakket en deze is binnen) maar krijg alleen ā€˜bezorgtijd nog onbekend’ te zien. Heb PostNL al een tweet gestuurd maar die hebben het ook razend druk. Wacht nog even geduldig af.

Woonde jij nu al in 010 of nog niet? Als het onmogelijk is en je geen oplossing weet kan ik je miss wel helpen met de auto ff ergens komende week! Laat maar weten

1 like