Pakketjesirritaties

Er is een DHL pakket niet aangekomen. Ik heb er helemaal stress om, want geen briefje en ook nergens bij de buren te bekennen. Nu ben ik bang dat het bedrijf niet samen met me wilt oplossen want ik heb wel betaald maar echt niets gekregen :cry:

Meteen bij DHL klacht indienen. En bij het bedrijf waar je het hebt gekocht. Recent ook gehad met DHL, maar gelukkig had ik de optie achteraf betalen aangehouden. DHL bleef erbij dat het bezorgd was, terwijl het njet zo was. Vervolgens heeft het bedrijf geld terug gevraagd bij DHL.

1 like

Ja ik moet voortaan echt achteraf betalen kiezen. Meteen ervan geleerd, ik ga DHL ook een bericht sturen, thnx

Dat mijn Douglas pakketje ALTIJD naar een ander punt wordt gebracht dan dat ik op geef. Het wordt bij iemand thuis gebracht, die alleen open is van 16:00 tot 20:00 uur, maar dan ben ik aan het werk. Maakt ook niet uit welk pakketpunt ik kies, altijd komt het bij haar terecht. En op de doos staat dan wel gewoon het adres wat ik heb opgegeven. Had 2 pakketjes besteld en dat andere pakketje is wel gewoon op het normale pakketpunt gebracht, dus nu kan ik weer naar 2 verschillende pakketpunten rijden + eerder weg van m’n werk.

1 like

Ik heb een (erg duur) defect item ontvangen. Ruilen kan niet, dus heb het meteen geretourneerd. Maar nu ligt het al een paar dagen bij PostNL en wordt de bezorgdatum elke keer verschoven… ik wil gewoon dat het daar aankomt zodat ze kunnen beginnen met het verwerken van m’n retour, ik m’n geld terug heb en een nieuwe kan bestellen. :weary:

Volgensmij klopt die track en trace niet altijd bij retouren aan (grote) bedrijven. Heb ook wel eens een retour gevolgd en dan stond er heel lang onderweg oid maar kreeg wel gewoon een e-mail met we hebben je retour ontvangen en mn geld terug. Dus zou niet teveel varen op die status.

2 likes

Oh hoop dat dat hier ook het geval is haha

1 like

Pakketje van vinted is aangekomen bij een homerr punt, dus ik wilde dat gaan ophalen. Bel van te voren eventjes omdat het een niet essentiele winkel is; zijn ze gewoon gesloten t/m 3 januari? Dus ik zeg ja ik had wel graag mijn pakketje gehad. Ik hoefde me geen zorgen te maken, ze zou niks terugsturen :+1:t3: Nou wow bedankt maar had het liever gewoon in mn handen

1 like

Ik heb contact gehad met DHL en het blijkt 4 straten verderop bezorgd te zijn volgens hun (?) echt compleeeeeeet andere straatnaam maar wel dezelfde huisnummer. Mijn vriend gaat er nu heen om te kijken of het pakketje daar is… wel gek dat de mensen het aannemen? Maar misschien denken hun weer dat ik een briefje in de bus heb? Geen idee, ik hoop dat ze het iig hebben…

Nooo ik hoop niet dat mijn retourzending kwijt is. Vorige week een pakketje gebracht bij zo’n punt hier, ik moest alleen nog een label printen maar dat kunnen ze daar ook altijd als je een barcode laat scannen. Nu lukte dat blijkbaar niet en moest de PDF geprint worden, maar dat gebeurt blijkbaar ook vaker want ze hebben een speciaal e-mailadres daarvoor. Het was druk op dat moment dus hij kon het niet direct printen maar gaf me wel een verzendbewijs (zo’n sticker) waar de T&T code op staat, alleen de ontvanger staat er niet op… Mijn andere pakket is allang aangekomen alleen deze nog niet, ga ik vandaag zoeken, is die hele code niet bekend? Nu ben ik zo bang dat het kwijt is, of dat het wel naar dat antwoordnummer is gegaan maar dat ze een andere barcode hebben aangemaakt waardoor het niet meer traceerbaar is en dat het merk nu ook mijn retourzending niet meer herkent als MIJN zending. Of het ligt daar nog gewoon dat ze er niks mee hebben gedaan… Ugh ik moet dus langsgaan maar ik schijt m echt. Was veel geld. Ik had echt moeten wachten tot ze het label geprint hadden. :cry:

1 like

Moest je in de doos een retourformulier toevoegen?
Dan komt het wel goed. Want staan je gegevens op. Heb ik eenmaal met H&M gehad.

Ja klopt, maar ik realiseer me dat ik dat dus ook niet heb gedaan omdat ik het niet kon printen :grimacing: :pensive:

Dat alle brievenbuspost vertraagd is en dat bol opeens alles door de brievenbus wil verzenden. Ik wil gewoon om 23.50 iets bestellen en het de dag erna in huis hebben

2 likes

De meneer was niet aardig hij zei meteen ā€œhoe kom je aan mijn adresā€? Joh rustig, ik verzin deze DHL onzin niet. Dus nu nog steeds geen pakketje.

Mijn pakket is terug naar de verzender omdat de ontvanger geweigerd zou hebben, maar ik had het naar een pakketautomaat laten sturen😔

Voor €200 kinderkleren besteld, Budbee zegt het voor de deur gezet te hebben maar het staat er niet… en ze zijn natuurlijk niet bereikbaar nu. :persevere:

Ik word gebeld door een bezorger met hoi, ik sta bij nummer 40, kun je komen?
Vriend ik woon op nummer 2 kom zelf

6 likes

Bij mij bleek hij bij de buren gebracht te zijn? Zonder briefje oid. Terwijl ze zo een mooie site hebben waar je een keuze kan maken, en had aangegeven niet bij de buren te bezorgen :grimacing:

Dit deed hello fresh altijd bij mij :sweat_smile: konden ze het niet vinden aka te lui om te lopen. Doeiii

Ja ze zetten je pakket voor de deur en rijden daarna binnen 1 seconde weg.