Weer kapot pakketje van DHL gekregen. Nu klacht ingediend, gaan ze de bezorger aanrekenen. Ligt niet aan hem, aardige man maar aan het magazijn / depot. Hij krijgt het waarschijnlijk al kapot aangeleverd.
Heb dat ook gezegd, hopelijk leggen ze bij juiste neer en niet de bezorger.
Mijn pakje van DHL wordt op een heel ander bezorgpunt geleverd? Komt me echt totaal niet uit, hele andere kant uit
Pakket zou bezorgd zijn maar heb niks ontvangen. Hij was hier gisteren aan de deur en wkam 1 afhalen en toen was hij die hij kwam brengen opeens kwijt. Terwijl hij ermee in handen naar ons huis liep en toen zag 1 aannemen er weer mee naar de bus liep. En was hij hem opeens kwijt.
Hij zou nog terugkomen maar niet geweest.
Echt heel raar. Wacht vandaag nog af en anders maar weer de klantenservice.
Geen probleem, uiteindelijk op een ander punt geleverd. 25 minuten lopen. Dus maar met de bus, dikke doei.
Irritatie aan mezelf. Dat ik echt wel graag een pakket wil ophalen bij het homerrrrrrr punt maar met dit schijtweer de deur niet uit wil gaan. Morgen weer een kans.
Wacht al een paar dagen op een pakketje (postnl) maar de bezorging werd iedere dag verplaatst naar de volgende dag (terwijl het al wel gesorteerd was) en nu staat er al 3 dagen ābezorgtijd nog niet bekendā Hoop vooral dat het niet kwijt isā¦
En nog steeds geen spoor van mijn pakket. Echt wat een belabberd bedrijf die O.tto.
En om het nog extra leuk te maken is er een kerstcadeau dat ik 2 weken geleden via etsy had besteld geannuleerd door de duitse post? Althans dat beweerde de verkoopster toen ik vroeg waarom de tracking niet veranderde. Maar ik kan via Etsy pas de 21e een probleem melden (en mijn geld terug vragen denk ik?) en de verkoopster reageert ook totaal niet meer dus lekker dan. Nu weet ik niet wat ik moet want opnieuw bestellen duurt te lang en iets anders wordt ook lastig
Mijn vervelende en onaardige vaste bezorger van postnl is daar weg en daar kan ik elke keer dat er weer een vriendelijke postnl bezorger voor mijn deur staat weer heel blij om zijn. Echt zoān meevaller die alles net even makkelijker maakt.
Totdat de DHL langskomt en ik me herinner dat hij nu daar werkt
Ik heb nu ook een nieuwe, vrolijke postbezorger na een dude die alles steeds beneden in de gang pleurde na aan te bellen
De laatste weken negeert DHL de tijdvakken die ik wijzig, hebben meer mensen dit?
Ik vind avondbezorging niet fijn (harde deurbel + slapend kind), dus kies ik voor een dag waarop ik thuiswerk. En dan komen ze toch op het eerder aangegeven tijdstip in de avond, ook al stond in de tracking de nieuwe (door mij gekozen) aflevertijd. Dit is al 3 keer gebeurd bij mij.
Wij hadden de beste bezorger ooit maar die is sinds een aantal maanden ineen spoorloos weg. Nu hebben we de slechtste chauffeurs rond rijden die gewoon niet bezorgen of meteen naar het postpunt gaan.
Nu ook een heel duur pakket zou zaterdag komen maar ineens kreeg ik de melding; we hebben u gemist.
Kan niet want zat thuis in de kamer.
Maandag nieuwe poging, zou in de middag komen krijg ik om half 11 de melding dat hij bezorgd is? Dus niet want zat wederom in de kamer.
Grrrrr
Ik dit weekend. Waren niet thuis dus verplaatst naar eigenlijk vandaag, alsnog bij buren op zaterdag bezorgd.
DHL heeft ander pakketje kwijt gemaakt echt balen.
En al 2 keer achter elkaar kapotte pakketjes ontvangen, doos viel uit elkaar, alles kon er zo uit.
Ik heb dit alleen bij 1 bezorger. De anderen houden zich netjes aan de wijzigingen, maar die ene totaal niet. Ik wijzig de avond vantevoren weleens naar een pakketpunt omdat ik dan moet werken/niet thuis ben/whatever en dan nog komt hij gewoon alsnog. Snap dat niet echt, hij maakt het zichzelf zo alleen maar lastig
En nu weer. De DHL-bestelling die vanavond afgeleverd zou worden, had ik op woensdag overdag gezet. Ik kreeg daar ook een bevestiging van.
Ik krijg nu doodleuk een mailtje dat de DHL-bezorger onderweg is.
Ja dit heb ik ook 2x gehad afgelopen tijd! Super irritant, dus nu laat ik het maar gewoon standaard bij een dhl punt bezorgen
Ik haat DHL. Ze hebben een pakket niet bezorgd terwijl zijn zeggen van wel ā want stond op het werklijst van de bezorger en hij heeft er een krabbel bijgezet. Echt hoe achterlijk denken ze dat wij zijn. Inmiddels nieuwe pakket via verzender gekregen, maar ook die vinden het bizar en gaan hun geld bij dhl terug vragen.
Ik had zoiets een tijdje geleden, DHL hield vol iets bezorgd te hebben terwijl het er echt niet was. Geen briefje, niks.
Komt uiteindelijk 10 dagen later een medestraatbewoner (van ongeveer 6 huizen verder) het bij ons brengen, die had al die tijd gewacht tot wij het kwamen halen. Maar zonder briefje ga ik niet bij elk huis in de straat aanbellen. 𤷠DHL denkt zeker dat ik een kristallen bol heb of zo.
Vroeger was DHL (met meestal dezelfde bezorger) heel prettig, maar tegenwoordig gaat het vaker fout dan goed. Het zijn ook steeds andere bezorgers, niet meer die vaste van vroeger.
Als je bij postnl de aflevering van een pakje niet kan wijzigen, is er dan nog kans dat je t later nog wel kan of is t gewoon einde oefening dan?
Mn secret santa staat met mn forumnaam en ben niet thuis morgen. Als mn moeder t googled kom je ook meteen op t forum terechtš
Je naam veranderen in Whoopdildoo
Pakketpunt in mijn oude dorp kennen mij schijnbaar zo goed dat ik nog steeds niet mij hoef te legitimeren.
DHL is kut. Mogelijk komen ze morgen nog. Kun je het niet wijzigen naar een pakketpunt, alhoewel ze soms dat toch negeren en naar je huis rijden.