Pakketjesirritaties

Dat alle brievenbuspost vertraagd is en dat bol opeens alles door de brievenbus wil verzenden. Ik wil gewoon om 23.50 iets bestellen en het de dag erna in huis hebben

2 likes

De meneer was niet aardig hij zei meteen ā€œhoe kom je aan mijn adresā€? Joh rustig, ik verzin deze DHL onzin niet. Dus nu nog steeds geen pakketje.

Mijn pakket is terug naar de verzender omdat de ontvanger geweigerd zou hebben, maar ik had het naar een pakketautomaat laten sturen😔

Voor €200 kinderkleren besteld, Budbee zegt het voor de deur gezet te hebben maar het staat er niet… en ze zijn natuurlijk niet bereikbaar nu. :persevere:

Ik word gebeld door een bezorger met hoi, ik sta bij nummer 40, kun je komen?
Vriend ik woon op nummer 2 kom zelf

6 likes

Bij mij bleek hij bij de buren gebracht te zijn? Zonder briefje oid. Terwijl ze zo een mooie site hebben waar je een keuze kan maken, en had aangegeven niet bij de buren te bezorgen :grimacing:

Dit deed hello fresh altijd bij mij :sweat_smile: konden ze het niet vinden aka te lui om te lopen. Doeiii

Ja ze zetten je pakket voor de deur en rijden daarna binnen 1 seconde weg.

Nog meer mensen die al 2 weken wachten tot hun h&m pakketje wordt verzonden?

2 likes

Ik zit nu een week te wachten, vind het erg lang duren dit keer. Denk dat het door hun sale komt.

Ja er staat ook een waarschuwing dat het lang kan duren maar 2 wk vind ik wel een beetje lang maar goed zaten ook wel feestdagen tussen natuurlijk. Geduld dan maar weer….

Ja, maar vandaag komt ie binnen!

1 like

Ik wacht op een dag na ook al 2 weken, maar als het goed is komt mijn pakket vandaag!

2 likes

Vind het echt vervelend om te wachten op een ontvangstbevestiging als je iets retour hebt gestuurd. Ik wil een bevestiging en mijn geld terug

2 likes

We krijgen elke dag brievenbus pakketjes en post, ook dingen die mn vriend later besteld heeft. Maar de brownies per post, ho maar. Die worden elke dag vooruit geschoven. Die kunnen dus meteen de prullenbak in als ze eindelijk komen. Dit is natuurlijk het risico van iets eetbaars bestellen maar toch zonde.

1 like

Daarom bestel ik vrijwel alleen nog maar met Klarna! Tenzij ik 100% zeker weet dat ik iets ga houden

Mijn ergernis is dat ik fucking 7 euro verzendkosten moet betalen voor een muts. En dat 'ie dan alsnog door de brievenbus wordt gepropt. Het had dus gewoon als brievenbuspakketje verstuurd moeten worden :roll_eyes: Scheelt toch weer een paar euro hƩ

1 like

Hier ook zoiets. Duurt inderdaad lang!

1 like

Gisteren een pakket retour gezonden, volgens mij wordt het zo opnieuw bij mij bezorgd. Ga kijken of de post NL hem gelijk terug kan nemen en het juiste label kan scannen want geen zin om weer te sjouwen met dat pakket.

PostNL is hier echt drama. Pakketten worden continu onbeheerd in de algemene hal neer gegooid. Ik denk dat ik in de afgelopen 3 maanden al 10 keer met de klantenservice heb gebeld. Elke keer wordt er beloofd dat bezorger wordt aangesproken en dat dit echt niet meer gaat gebeuren (inclusief bloemenbon per post voor het ongemak). Nu dus weer een pakket voor de deur neer gelegd en niet aangebeld. Echt top.

Heb het teruggaan naar het PostNL punt te lang uitgesteld en sliep er zelfs slecht van. Het is veel geld maar ik kan het wel missen en het voelt als eigen schuld dat ik niet gewacht heb…

Maar goed ik daar heen, in de hoop dat ze het voor me wilden nakijken maar er was een meid die meteen heel resoluut zei dat ik contact moet opnemen met PostNL, dat zij wel konden zien waar het pakket is. Ja maar, de code bestaat niet. Nee, dat kunnen zij wel zien.

Nou ik ben benieuwd… Heb nu een FB chat uitstaan en daar mijn verzendbewijs in geupload maar tot nu toe reageert niemand. Ook heb ik al 2x een bericht gestuurd naar Uniqlo maar daar krijg ik ook geen reactie op. Terwijl ik aangeef een kopie te willen ontvangen van mijn aanvraag tot contact, ik ontvang niks, dus ik weet niet of het daar door komt. Hopelijk kunnen ze het daar terugvinden als het met een andere T&T code verstuurd is…

1 like