Heb een stoel en tafeltje gekocht via Fonq zou gratis geleverd worden door postnl extra@home. Hele dag thuis gebleven, opeens krijg ik een berichtje dat het is afgeleverd en ik een beoordeling wil geven. Niks is geleverd, buiten en in tuin gekeken want je weet maar nooit. Gelijk contact opgenomen, kan alleen via Whatsapp, gaven ze aan om de foto te bekijken omdat het waarschijnlijk bij de buren bezorgd is. Foto laat duidelijk niet mijn gang zie noch die van de buren. Weer berichtje gestuurd maar nog geen antwoord.
Super raar dit ook omdat Fonq aangaf dat postnl de meubels zou uitpakken en een foto maken ter controle en verpakking weer zou meenemen.
Zo balen dit 
- Update -
Fonq heeft nieuwe zending meubels gestuurd, andere meubels waren op verkeerd adres geleverd in zelfde straat maar ander nummer en in andere stad… Die zouden apart worden opgehaald en gingen retour. Heel erg blij met reactie en snelle handelen van Fonq.
.
en als je wel een normaal tijdvak wil moet je nog 4 euro bovenop je normale verzendkosten betalen.
Gelukkig zijn de stoelen wel samen geleverd vanmiddag, maar de kast moet nu nog komen, gewoon een ander busje, andere bezorger.