Pakketjesirritaties

Ik had bij zalando iets besteld op 25 januari. Was gisteren nog niet eens verzonden. Dus ik belde zalando kreeg ik echt een heel raar antwoord iets van dat het pakketje bij dat merk vandaan moest komen en ze kon wel zien dat mijn betaling verwerkt was maar de bestelling was misschien(?) niet doorgekomen. Maar ze had dat merk een bericht gestuurd en ze zou over 5 werkdagen antwoord krijgen en dan zou ze mij mailen of ze mijn pakketje nog gingen versturen? :roll_eyes: ja eh wie heeft daar tijd voor.

Dus heb dat merk zelf gecontacteerd en mn pakketje is vandaag verzonden :+1:t3:

1 like

25 januari is in de toekomst :joy:

Of bedoel je vorig jaar? :scream:

Ik denk dat ze 25 december bedoelt.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hij belde aan en heeft het pakketje bezorgd zoals zou moeten. Er kon ook nog een glimlach vanaf dus ik heb hem vriendelijk bedankt.

3 likes

Ik heb bij bol COM 6 spullen besteld en alles komt apart. Sinds 10 uur gaat steeds de bel met steeds weer een andere bezorger. Je zou denken dat het makkelijker kan.

1 like

Ik heb een dpd briefje met dat ze me gemist hebben (Haha ja nee, al weggelopen terwijl ik net aan intercom hing) en dat ik het ergens kan ophalen.

Maar heb helemaal niks besteld. Verwacht niks. En naam op het briefje is ook niet bekend. Wat zouden jullie doen? Gewoon op pakketpunt laten liggen tot het terug wordt gestuurd ?

Mijn nieuwsgierigheid zou winnen :rofl:

1 like

Ik kan het mis hebben natuurlijk maar doet mij denken aan die oplichtingstruc ā€˜ik heb perongeluk een pakketje op jouw adres besteld, die is hier bezorgd en kom ik nu halen’ maar die is nu natuurlijk naar een pakketpunt gegaan :joy: (waar ze alsnog vaak het pakket meekrijgen)

3 likes

Wel eens gehad bij dpd. Ene keer lag er wel wat en andere keer had ik gewoon gebeld met de punt en lag er niks. Nooit een factuur of incasso gekregen.

Vandaag veel pakketten ontvangen. Maar ben hoog hoog zwanger. Dus als in boven ben kan ik niet binnen 30 sec beneden zijn. Met als gevolg dat de bezorger al wegloopt naar de buren. Echt onbegrijpelijk. Ik kan toch mezelf niet de trap al laten rollen.

1 like

Oh daar heb ik helemaal niet aan gedacht!

Vandaag weer typisch: beneden aanbellen (ik woon in een appartement), maar vervolgens niets horen, dus maar eens gaan kijken en dan zien dat het gewoon voor mijn voordeur gegooid is…

In december had PostNL ook al alles beneden in de hal gegooid van alle bewoners. Zo irritant dat het zo wisselend kan gaan.

Mn moeder had voor mij echt een hele mooie tas besteld, ik doe het pakket open en er zit een hele andere tas in (?) ze had wel het juiste besteld. Dus weer even achteraan bellen.

Ik kies van tevoren om mijn pakket rechtstreeks naar het pakketpunt te sturen, laten we het pakketpunt A noemen. Ik kan het via de track&trace volgen. Ik zie dat het is afgeleverd op pakketpunt A, en ik krijg ook mail van pakketdienst dat het pakket kan worden afgehaald van pakketpunt op adres A. Ik ga mijn pakket afhalen maar het is nergens te bekennen. Dan voeren ze nog wat codes in en in de krochten van de website van pakketdienst komen ze te weten: dit pakket is hier helemaal niet, dit pakket is afgeleverd op een heel ander pakketpunt. Pakketpunt B bevindt zich uiteraard aan de andere kant van de stad. Met openingstijden op maandag-vrijdag tussen 10:00 en 17:00.

Succes :thumbsup:

Heb je je H&M pakketje al @Croky? Ik heb mijn bestelling 23 dec gedaan, het pakketje ligt al sinds 28 dec in hun magazijn op DHL te wachten, schijnt :woozy_face:

Mijne ook nog steeds. Zit inmiddels al aan 3 weken ofzo.

1 like

Misschien ligt het mijne daar ook tussen sinds 28 dec. bij DHL.

1 like

Nee ik heb hem ook nog niet. Zelfde data als bij jou!

@LastYoungRenegade @MevrWillem @Croky Pffff wat slecht zeg. Mijn pakketje kan inmiddels ook alweer retour, zat kleding in voor een speciale gelegenheid. Zo zonde.

2 likes

Ik heb ergens anderhalve week geleden besteld want ik heb het zaterdag nodig. Er stond ā€˜morgen geleverd’ wat op zich niet nodig is, maar het is nog steeds niet verstuurd. Zet dat er dan niet bij of stuur even een update.
Nouja hopelijk is het er over zes dagen, maar ik wacht ook al tien dagen nu.

Ik vind het eigenlijk sowieso irritant dat je nooit kan aangeven dat het niet zo’n haast heeft. Maar dit is wel heel traag.

1 like