Nou toch maar even contact met H&M opgenomen want de rekening stond al wel in klarna zag ik. Ze zeiden dat het pakketje dan kwijt is geraakt dus ze hebben het geannuleerd.
Hier is het pakketje toevallig vandaag binnengekomen! En morgen gaat een deel retour.
Aan het wachten tot mijn nieuwe Brabantia prullenbak geleverd wordt⊠Ik ben hier echt niet voor gemaakt, wachten op de pakketbezorger. Normaal wijzig ik alles direct naar afhaalpunten zodat ik alles in mijn eigen tijd kan doen, maar dit pakket is zo groot dus nu moet ik wel. Vreselijk. Kan voor mijn gevoel alleen maar stil op de bank zitten en zit hoog in spanning tot de bel gaat.
En dan keihard naar de deur rennen anders zijn ze alweer wegâŠ
Ik kom hier net om te posten dat ik de mijne gemist heb haha. Heb geen bel gehoord dus volgens mij is hij gewoon niet geweest. Had ook expres thuis gekozen vanwege het soort pakket.
Nu mag ik naar het pakketpunt om lekker 30kg aan gewichten op te halen en naar huis te slepen. Hoera!
Ik zit ook te wachten op een pakje. Heb geen tijdslot want dat doet ie al sinds begin december niet meer. Maar meestal is t tussen 12 en 15. En uiteraard moet ik nu plassen.
Hij is niet geweest Op de site van DHL bleef het de hele dag staan op âin sorteercentrumâ (ofzo) maar met verwachte levering vandaag voor 15:00. Maar nooit verschoof de status naar âonderwegâ. Lekker voor niks gewacht.
Mijn H&M bestelling staat ook al 14 dagen op âwordt verwerktâ
Contact gehad met Uniqlo over mijn kwijtgeraakte pakket via Messenger. Was prettig en snel, en de persoon/personen waren proactief. Maar het laatste bericht was woensdag met dat ik via de mail bericht krijg van de klantenservice over mijn pakket. Nu dus twee werkdagen niks gehoord. Hoe lang zal ik wachten⊠Ik weet dat ze het druk hebben maar ik wil gewoon weten of ze mijn retour gaan vergoeden, ook als het misschien echt kwijt is. Al geven ze me een tegoed voor de winkel, zou ik ook prima vinden.
Dhl irritatie:
Gister een tijd gewijzigd van vandaag tussen 10:00-15:00 naar tussen 16:00 en 21:30, omdat ik overdag weg ben.
Weet ook zeker dat het goed was gewijzigd.
Nu komen ze alsnog tussen 10 en 15 als ik er dus niet ben
Ik had iets teruggestuurd naar bol en nu krijg ik het weer terug??? Nee!
Hmmm bij mij staat het ook in Klarna. Maar nog steeds geen pakketje. Hoe had jij contact opgenomen met h&m want ik wilde chatten maar er waren 80 wachtenden voor me.
Ook via de chat, er waren toen 54 voor me maar ik heb mân laptop gewoon open laten staan. Uiteindelijk ging het best snel, misschien iets van 10 minuten gewacht.
Wij hebben sinds een aantal maanden een andere pakketbezorger, die man is echt vreselijk.
Heb een klacht ingediend, van de week had hij mijn pakket afgeleverd in mijn straat op een ander nummer en dan veel vroeger dan de bedoeling was.
Ik was gewoon thuis en wist dat die mensen waar het pakket zogenaamd afgeleverd was er niet waren.
Toen die dus door de straat reed heb ik hem aangesproken en toen zei hij dat hij mijn pakket per ongeluk ergens anders heeft bezorgd, hij zou hem terug gaan halen en als nog bij mij afleveren.
Uiteindelijk kwam hij dus inderdaad met mijn pakket terug maar vreemd blijft het wel.
Zeker omdat er een aantal weken geleden een heel duur pakket (waarde van 500euro) zogenaamd afgeleverd was maar ook dus nooit bezorg is bij mij.
Ik vertrouw die man voor geen meter meer en heb dus een klacht ingediend.
Oke dat h&m tegenwoordig 3 jaar duurt oke, misschien hebben ze last van corona. Maar nu komt er opeens een tweede deel met budbee en blijkbaar bezorgt dat bedrijf alleen savonds. Rot op ik lig graag om 20.00 in bed.
Ja en ze sturen om de paar dagen âwe zijn je niet vergeten!!!â ok thanks verstuur mn pakketje dan
Nah er kwam een duur pakketje naar me toe waar ik legitimatie en handtekening ed voor moest doen. Kreeg mail dat ze gisteren tussen 19:30 enn21:30 zouden komen. Bueno, dan ben ik thuis. Krijg ik gisteren op mn werk een nieuwe mail âwe zijn er om 14:30â. Nee gvd? Je zei 19:30. Ik ben er niet. Nou goed ik de hoop opgegeven. Maar toen hebben ze t grwoon bij de buren gedropt?! Zonder legitimatie en dus bij een totaaaaal ander persoon? Gelukkig bij onze lieve buren en niet bij de andere, want anders had ik t pakket nooit meer teruggezien ben ik bang. Daâs toch raar? Mag helemaal niet đ„Č
Ik krijg niet eens zoân bericht. Dus ik denk dat mijn pakket echt kwijt is. Maar ik vergeet steeds contact op te nemen met ze haha. Heb de klarna wel gepauzeerd met als reden dat het pakket er nog niet is.
Edit:
Oh wow ze zijn erachterâŠ.
Ja h&m gaat lekker zeg! Duurt sĂșper lang, ze zijn nog bezig met âinpakkenâ. Ik wil eigenlijk annuleren maar dat kan dan weer niet. Echt kut, baal nu alweer van mn h&m bestelling (die toch vaak tegenvalt ivm pasvorm en kwaliteit)
Ik heb een paar dingen besteld bij Zalando. Vandaag komen er vier (!) bezorgdiensten die ene bestelling leveren (DHL, PostNL, DPD, Budbee)