Ik ben zo klaar met dpd. Had bij cult beauty besteld maar omdat mijn telefoon ineens gebruik maakte van Google automatisch aanvullen bij de adresgegevens klopte er een cijfer van de postcode niet…dom natuurlijk maargoed. Klantenservice van dpd gecontacteerd. Die konden niks doen. Moest hun brexit team maar benaderen. Nou die reageerden niet, maar inmiddels kreeg ik al een mailtje dat mijn pakket de volgende dag zou worden bezorgd. Dus ik snel op de dpd site het afleveradres veranderen naar een pakketpunt hier wél in de buurt (ipv 200km verderop), bevestiging gekregen. Alles goed zou je zeggen. Alleen nu kijk ik net naar de t&t en staat er dat het pakket is geretourneerd na de derde afleverpoging en ik bericht zou hebben ontvangen??
Ik snap er niks van. Ik heb geen bericht gekregen en het pakketpunt hier is sowieso geopend. Het lijkt er dus op dat ze gewoon die hele wijziging hebben genegeerd en mijn pakket nu retour is naar Cult.
Lekker dan. Weet ook niet hoe dit nu gaat werken. Heb nog niet betaald want heb voor Klarna gekozen, maar moet ik daar nu aangeven dat het geretourneerd is of krijg ik bericht van de verzender als het terug bij hun is of wat?