Pakketjesirritaties

Ooh, dit heb ik onderhand ook al zoooo vaak gehad. Iedere keer als het nu gebeurd bel ik ook gewoon Postnl om een klacht in te dienen (ja, zo’n persoon ben ik onderhand). Sinds ik dat doe gebeurd het een stuk minder.

1 like

Dit gebeurt mij ook zo vaak. En het wordt ook altijd afgeleverd bij dezelfde mensen die inmiddels een hele gang vol pakketjes hebben staan?? Vorige keer zag ik ook de postnl bus staan dus ik dacht oke wacht wel tot er wordt aangebeld. Nouja dat gebeurde niet dus ik snel naar beneden, en ja hoor ligt dat briefje al in de brievenbus!!!

Gister ook een briefje in de bus met ‘Je pakket is bezorgd bij de buren’ zonder huisnummer er bij. Ok, bedankt.

1 like

Ik weet niet of er hier al mensen zijn met hetzelfde leed maar ik woon dus in een flatgebouw boven een postNL punt en allemaal winkels. De bezorgers hebben dan dus geen zin om het te komen brengen dus ik krijg echt 9/10 keer een briefje dat ik niet thuis was terwijl ik er dan wel gewoon was! Dan droppen ze het gewoon bij zo’n winkel en moet ik mijn 8 kilo kattenvoer zelf naar boven gaan tillen

Ik krijg vanavond mijn pakketje als het goed is! Vind het een raar tijdstip, het is hier normaal gesproken altijd overdag, maar ik vind het prima. Als ze maar niet buiten het tijdsvak komen en ik op bed lig :stuck_out_tongue:

Was het maar zo haha. Dan wist ik iets. Maar het is echt 2018.

Ik heb toch maar even gebeld over mijn plantjes. Zij zeggen dat ze zelf nog niet binnen hebben en wachten op de leverancier, maar wel een doos klaar hebben gemaakt en alvast hebben aangemeld bij dpd. Nou dat kan nog wel even duren dan. Al vraag ik me wel af waarom je mij dan al 5 dagen geleden stuurt dat hij verzonden is.

Geen dhl. Geen postnl. Tijdvakken zijn al ruim geweest. (van 2 pakketjes dan. Ook zoiets geks want beide postnl maar 2 tijden?). Bijna in mn broek geplast omdat ik niet naar de wc durfde wantja stel dat ie dan juist aan de deur zou staan.
Urgh kan ik morgen weer regelen dat er iemand thuis is. Of zaterdag. Of ooit. Wat een schijt gedoe joh. Prima dat het druk is, kan gebeuren. Maar het is wel knap dat ik constant maar mailtjes krijg dat mijn pakketjes de volgende dag zeker weten moeten komen, ze ingepland zijn en klaar om met bezorger mee te gaan maar dat er gewoon telkens niks komt en de track & trace gewoon weer op sorteerproces wordt gezet. Alsof hij gewoon expres dat ding laat staan. Een ding heb ik veeeeel eerder dan black friday besteld. Had er al vorige week kunnen zijn maar werd pas deze week verzonden? Stond ook nergens aangegeven verder dus heel top aangezien het een cadeautje is en ik het zondag moet hebben :unamused:

Oh en de grap is dat mijn vader iets had besteld op black friday en dat dat wel direct afgelopen maandag werd bezorgd door postnl. Dus HOE DAN??!

1 like

Hee TS in Tilburg? Ik herken het briefje. Mijn vriend woont daar ook. Een grote ellende met pakketjes.

Haha ja die Facebook staat er vol mee. Wi-Fi en pakketjes :rofl:

De bezorger had ‘m per ongeluk op bezorgd gezet, zucht. Toen kon ik dus niet zo’n afhaalpunt meer kiezen voor vandaag. Dus waarschijnlijk als ik zo thuis kom heb ik een briefje in m’n brievenbus en heb ik het nog niet grrr


Wordt ook gewoon niet aangepast die tijd. Normaal als er iets mis gaat of ze halen het niet wel toch?
Dhl pakketje is helemaal foetsie. Staat dat het 3x is in gepland bij de rit van de bezorger vanmorgen maar daarmee houdt het dan ook op.

Ik had bij een pakket de bezorglocatie gewijzigd naar een pakketpunt, omdat ik niet thuis zou zijn en ik het irritant vind als het bij de buren wordt bezorgd, is het alsnog bij de buren bezorgd :triumph:

1 like

Altijd toevallig als je belt omdat je nog niets hebt en een uur later een mail krijgt met dat ze morgen echt geleverd gaan worden.

Bij ons werd laatst heel veel kattenvoer en kattenbakkorrels bezorgd, in belachelijk veel dozen natuurlijk. Mijn vriend had last van zijn enkel en die vent van dhl belt aan als ik buiten ben, dus mijn vriend roept naar mij, ik doe de deur open terwijl hij blijft zitten. Gaat die bezorger helemaal sassy doen of mijn vriend wat mankeert? :o_o: Dus ik zeg ja die mankeert wat aan zijn poot ja. Wtf. En vervolgens bezorgt hij maar twee van de vier dozen, ondanks dat ik vroeg of hij er niet meer had want het was een grote bestelling. Toen kwam een paar dagen later zijn collega met de rest. Top hoor.

Omg mijn pakket is blijkbaar WEER verkeerd gesorteerd bij dhl. Wat een grap. Dit is al de 2e x bij hetzelfde pakket en de zoveelste keer dat het gebeurt als ik iets bestel dat door hun geleverd word. Super knap hoor. Misschien moeten ze hun ogen daar eens uitwrijven en fatsoenlijk lezen. Of de lens van de scanner of wat dan ook poetsen. Poetsdoekjes zijn niet zo duur tegenwoordig.
Ik woon dan wel in Limburg maar dat staat volgens mij alsnog gewoon op de landkaart aangegeven. Het is niet een andere planeet ofzo

7 likes

Bij mij stond er van de week een paar keer 9-12 en dat werd telkens pas einde van de dag aangepast.

Vind dat zo irritant. Ik moet morgen vanalles nog doen en regelen dus nu weet ik niet of en wanneer ik weg kan. Vandaag ook al voor Jan Doedel thuis gebleven.

Dat van Zalando is trouwens herkenbaar. Ik heb ook een keer gehad dat de beste man voor de deur stond zonder dat ik ergens van wist. Had de labels wel al geprint maar nog niks ingepakt. Gelukkig wilde hij wel even wachten (kon hij ff wat eten) dus heb ik op standje turbo alles in een doos gefrot en dichtgeplakt. Communicatie gaat daar een beetje langs elkaar af lijkt het wel

Nou is mijn paket bezorgd in het verkeerde depot? Terwijl het depot waar hij ligt gewoon in mijn woonplaats is? Echt aub geef me gewoon postnl.

Mijn pakket zou al twee dagen geleden geleverd worden bij een afhaalpunt. Terwijl een ander pakket dat aan huis werd bezorgd wel gewoon in een keer geleverd is (en dit is hier 2 min vandaan). Nu is de bezorger weeer onderweg. Het afhaalpunt gaat om 17.00 dicht dus dinsdag weer nieuwe kansen. Misschien is 4x scheepsrecht.

2 x in de grijze… Mijn twee pakketjes zaten in de grijze kliko??? Hoe bedenkt deze man dit?

3 likes