Geen dhl. Geen postnl. Tijdvakken zijn al ruim geweest. (van 2 pakketjes dan. Ook zoiets geks want beide postnl maar 2 tijden?). Bijna in mn broek geplast omdat ik niet naar de wc durfde wantja stel dat ie dan juist aan de deur zou staan.
Urgh kan ik morgen weer regelen dat er iemand thuis is. Of zaterdag. Of ooit. Wat een schijt gedoe joh. Prima dat het druk is, kan gebeuren. Maar het is wel knap dat ik constant maar mailtjes krijg dat mijn pakketjes de volgende dag zeker weten moeten komen, ze ingepland zijn en klaar om met bezorger mee te gaan maar dat er gewoon telkens niks komt en de track & trace gewoon weer op sorteerproces wordt gezet. Alsof hij gewoon expres dat ding laat staan. Een ding heb ik veeeeel eerder dan black friday besteld. Had er al vorige week kunnen zijn maar werd pas deze week verzonden? Stond ook nergens aangegeven verder dus heel top aangezien het een cadeautje is en ik het zondag moet hebben 
Oh en de grap is dat mijn vader iets had besteld op black friday en dat dat wel direct afgelopen maandag werd bezorgd door postnl. Dus HOE DAN??!