Pakketjesirritaties

Bah ja ik heb dit nu ook met 3 pakjes. Word er beetje gek van nu. Zou gisteren al bezorg worden en nu is het tijdvak van vandaag ook al voorbij en er is nog niks. Wel de hele middag op zitten wachten

Niet echt een irritatie, maar ik voel me vooral een beetje opgelaten. Ik probeer altijd dingen op mijn vrije dag te laten leveren, maar nu was er iets verkeerd gegaan waardoor ik twee dagen op rij pakketjes krijg. Voelt zo inefficient en onduurzaam. En volgens mij werkt er in mijn buurt maar een pakketbezorger en ik zie die vent echt wekelijks onderhand. Ik ben verder niet koopziek, het zijn vaak studieboeken, maar toch. Ik ben me aan het aanstellen. Die vent judget vast niet, en al zou hij dat wel doen, het zou me niet moeten boeien.

1 like

Dit heb ik precies zo, dus mijn pakketje zal vandaag wel weer niet komen.
En mijn moeder heeft ze later besteld en krijgt se wel :sob:

HAHAHAHAHAHAHA Ik heb (met mijn stomme kop) weer wat besteld bij About You. Al de derde keer. En alle drie de keren komt het niet op de afgesproken tijd aan. Vaak gaat er nog een week overheen voordat het bij me aankomt. Nu maar gebeld met About You en krijg de excuses: ā€œsorry mevrouw. Ja black friday he. Ja het is nog niet uit ons magazijn. Ja probeert u morgen nog maar eens te kijken of het aangemeld is in Nederland. Ja weet u wat. Ik ga er voor zorgen dat het met express delivery bij u afgeleverd wordt. Ja dan kan het nog drie werkdagen duren. Maar dan heeft u het wel sneller in huisā€ :joy: . Ik stuur de verzending gewoon direct retour. Nog nooit zo een belabberde service gehad.

Dat pakketje met een cijferreeks als afzender staat eindelijk op ā€˜zending is bij PostNLā€™ en komt als het goed is morgen dus dan zou ik je evt kunnen laten weten of t indd van gymshark is :wink: of heb jij t inmiddels al binnen?

Nee! Staat bij mij ook op voor morgen maar laat maar weten als je het binnen hebt dan weet ik of ik er naar uit moet kijken ofniet :sunglasses:

1 like

Heb hetzelfde! Moet iets omruilen dus dan moet er iemand thuis zijnā€¦ Vind het niet erg als het pakketje er volgende week pas is bijvoorbeeld, maar heb liever dat Postnl dan geen verwachte bezorgdatum geeft dan dat ze hem telkens verschuiven :sweat_smile:

1 like

Eens. Want op deze manier ga je je erop verheugen of blijf je thuis of weet ik het en dan komt het niet :frowning_face:

1 like

Waarom heeft dhl in godsnaam nog een bezorgtijd. Zeg gewoon ik kom vandaag ergens wanneer ik zin heb.

3 likes

Nou echt hoor. Zou vandaag tussen 14:00-18:00 een pakketje komen. Het werd 7ā€¦ 8ā€¦ 9ā€¦ kijk ik net op de track en trace, staat er dat ie 21:30 is bezorgd! Nou, geen pakketje in de bus hoor. Waar is ie nu dan??

2 likes

Hier gaat PostNL een pakketje gisteren bezorgen. Ze doen aan tijdreizen :scream:

6 likes

345 wel?
Die eerste kan best een 3 zijn.

Mā€™n pakketjes komen vandaag tussen 12.15-14.15 en ik ben pas vanaf 12.30 thuis. Fingers crossed dat ze niet wĆ©Ć©r eerder zijn en dus ook niet aan het begin van het tijdvak :stuck_out_tongue: En dat ie ze anders niet weer na 1 poging bij het postkantoor dropt.

1 like

Ik kreeg gisteren een mailtje met ā€˜je pakket is bezorgd bij je buren op nr *ā€™. Misschien heb je deze ook gehad en staat daar wel een goed nr bij?

Ik hou hoop. Op de site stond ook 5 dagen levertijd, dus ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen. Zo niet moet ik last minute een ander dobbelcadeautje zoeken.

Goed naar de datum kijken, misschien pas over 364 dagen :wink:

Zojuist 4 pakketjes ontvangen, maar die met cijferreeks zat er wederom niet bij :-1:Hij staat inmiddels wel op ā€˜gesorteerdā€™ en zou 'm voor 14.15 moeten krijgen, maar betwijfel sterk of dat gebeurtā€¦

Het zijn 4 leggingen trouwens, jij bestelt er regelmatig toch? Past dat in de brievenbus denk je of gaat het meestal in een doos? Dan weet ik of ik er morgen (of zaterdag, of maandag, of dinsdagā€¦ Wanneer ik ze eindelijk krijg :wink: ) er rekening mee moet houden dat ik thuis ben.

Dhl zou vandaag komen. Dhl rijdt net gewoon voorbij. Dus ik kijk bij de tracking staat daar plots helemaal niks meer? Sowieso is dat pakketje al kei vaak uitgesteld, verkeerd gesorteerd en nu dus gewoon blijkbaar weer vertraagd. Top joh. Constant moet er iemand thuis blijven voor niks.

Hoop dat postnl wel vandaag gewoon komt en snel zodat ik ook eindelijk naar de wc kan :roll_eyes:

Het zit altijd in zakken, maar denk dat dat niet gaat passen door de brievenbus :frowning: maar ik heb nog nooit 4 leggings tegelijkertijd besteld (wel goals) dus misschien wel!

Bij mij staat die cijferreeks met bezorger onderweg dus ik denk dat ik het vandaag wel ga krijgen (dat was gisteren bij zalando wel iig zo) maar weet eigenlijk 100% zeker dat het gymshark is want daar heb ik 3 bestellingen geplaatst en er staan twee cijferreeksen nu in de app. Heb nergens anders 2 keer besteld.

Dan zorg ik ervoor dat ik thuis ben als het kan! Even terug was ik op een asos bestelling aan het wachten en die vond ik uiteindelijk ook in de brievenbus terug, 3 jurkjes en die zaten superstrak in de verpakking, dus ik dacht wie weet :stuck_out_tongue: Maar dan verwacht ik hem helemaal niet meer vandaag, kan me niet voorstellen dat de pakketbezorger 2x op een dag komt.

Oh dan moet het vast indd gymshark zijn! Fingers crossed dat het indd snel komt!