Pff ellende… hopen dat het idd nog steeds bij een PostNL punt kan! Succes in ieder geval
Mijn H&m bestelling van gister is dan weer net aangemeld bij Postnl 🤷
Maar h&m is de laatste tijd toch mega snel? Ik vind postNL veel fijner
Ja ik ook. Ik had de laatste tijd pakketjes binnen 1 dag in huis met postnl
Ik heb het gemeld bij de verkoper. Was een eBay-aankoop, en een vintage EP die lastig te krijgen was. Inclusief verzending vanuit het buitenland was het toch zo’n 30 euro geloof ik. De verkoper had geen andere en had geen schuld aan de stommiteit van de bezorger.
PostNL zou het ‘opnemen met de bezorger’ maar daar hoor je dus ook nooit meer van van. Gevalletje van geld kwijt helaas. Overigens stond er met koeienletters ‘careful, fragile’ op, en meerdere stickers van de verkoper dat het om vinyl ging. De bezorger gaf gewoon geen fuck. Echt een nare streek vond ik het.
Ja, ook voor die Ebayverkoper vervelend (nog vervelender voor jou). Echt aso en Postnl, zou dat soort dingen ook wel eens beter op kunnen pakken
Yes, mijn pakketje is net bezorgd. Door dhl trouwens. Ben zo blij want volgens parcel traxking lag het pakketje sinds zondag nog in UK
Waaauw @FrauHelga wat een aso bezorger was dat zeg gewoon je freakin’ pakket dubbelvouwen. Wat is er mis met sommige mensen?! Fijn dat de bezorgers op je huidige adres een stuk chiller zijn.
Niet helemaal een pakketjesirritatie, want ik zal nooit meer een pakketje ontvangen (van Zalando dan).
Bij Zalando kan ik opeens alleen met een creditcard betalen en die heb ik niet:( Had gemaild, maar ze kunnen dat niet aanpassen. Mehhh.
En als je een nieuw account aan maakt? Dat hielp hier in elk geval met wehkamp wel (mocht ineens niet meer achteraf betalen).
Had je toen je oude account laten verwijderen? Ik zie dat dat bij Zalando niet heel makkelijk kan.
Nee gewoon een nieuwe aangemaakt op mijn man zijn naam. Wij hebben bij zalando ook 2 accounts bedenk ik me net.
Vaak kun je ook met alleen een voorletter + je achternaam een nieuwe account aanmaken. En met uiteraard een ander emailadres. Ik heb dat ook weleens bij een webshop gedaan omdat er met het oude account iets mis was. Inmiddels is dat weer ok en heb ik 2 accounts daar en kan met beide ook gewoon bestellen.
Oh top! Ga dat proberen. Lees dat meer mensen dit probleem hebben. Wel gek, want ik ben nooit te laat met betalen geweest oid.
Oh man, ik ben onredelijk boos omdat m’n pakketje ‘kwijt’ is. Volgens dpd bezorgd bij een winkel naast me maar daar hebben ze 'm niet. Voor de tweede keer in twee maanden dat m’n pakket via dpd gewoon weg is?!
Wtf een brief openmaken? Wat zou iemand daar aan hebben? En klote dat je pakketje er nog niet is! Hoop dat het snel nog binnenkomt, en dan niet leeg
Zouden ze hier meelezen
Right in de vertaal-cringe.
Ik hoor best vaak dat mensen ontevreden zijn over DPD, en dat was ik vroeger ook. Gebeurde regelmatig dat een pakket dan zonder reden terug ging naar een depot 60 km van mijn woonplaats.
Maar tegenwoordig versturen ze mij een mail als ze het tijdstip weten, doen ze dat bij anderen niet? Je kan dan zelfs neerzettoestemming geven. Bij mijn vorige huizen kon dat niet maar nu laat ik regelmatig iets achter het huis zetten (we hebben een hoekhuis dus kan dat gewoon). Ik vind het ideaal want zo mis ik van DPD nooit meer een pakket.