Pakketjesirritaties

Ah shit hier ook een Zalando bestelling die met DHL moet komen…
Hij is al 8 dagen onderweg en heeft al 4 verschillende bezorgmomenten gehad die dan achteraf wijzigen in “onjuist gesorteerd” oid waardoor ik meerdere malen voor niks ben thuis gebleven
Nu staat ie sinds gisteren weer op “in sorteercentrum” en “planning wordt gemaakt” ofwel: we zijn weer terug bij af :woman_facepalming:t2:

Het is nogal een bedrag dus vind het kut dat ik zo moet betalen voor iets dat ik nog niet heb (heb op rekening besteld maar de 14 dagen zijn bijna voorbij) EN dat het terug moet met dat verrekte DHL

Waarom stappen zo veel bedrijven over op DHL??? :broken_heart: Geef me post NL, nooit problemen mee gehad

Grrr Aboutyou en die klantenservice… echt vreselijk.

Heb eind maart iets retour gestuurd, na 14 dagen nog niks gehoord: nee ze hadden het niet gekregen. Ik verzendbewijs opgestuurd, weer 2 weken overheen en niets gehoord. Toen kwam het pakketje opeens weer terug bij mij, vanuit Duitsland. Ik aboutyou bellen, zij: ‘je hebt een verkeerd label gebruikt’. Ik ‘ohh eh? oke? volgens mij niet maar maar zou kunnen’. Ik zou een nieuw label krijgen per email naar Duitsland. Na weer 5 dagen belde ik weer op met: ‘hallo ik zou een label krijgen, maar nog niet gekregen.’. Van die klantenservice vrouw kreeg ik een label naar Hengelo (waar hun distributiecentrum zit?). Ik: ‘weet je zeker dat dit goed is, want je collega had het over een label naar Duitsland?’ Ja, dit was echt goed. Dus ik heb het pakketje opgestuurd met dat label. Krijg ik vandaag opeens wél het duitse label in de mail. Ik: ‘ja ehh ik ben er nu een beetje klaar mee, communiceren jullie überhaupt wel met elkaar daar?’. Zij: ‘nu heb je een verkeerd label gebruikt en nu kan het ipv 14 dagen 28 dagen duren voordat we je terug betalen. Als het al aankomt…’

OMG aaah

Huh ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen naar Duitsland, inderdaad altijd naar Hengelo. Hopelijk komt het goed en heb je snel je geld terug!

Ja daar zit hun magazijn blijkbaar, maar ik snap niet dat ze nu opeens begon over een verkeerd label want dit was gewoon het label dat er bij stond en wat ik opgestuurd heb gekregen. En het gaat ook over 100 euro dus echt super irritant wel

Ik heb nog steeds geen pakket maar inmiddels wel een mail van Zalando met “bedankt voor je retour!!” met de hele inhoud van m’n pakket eronder

Niks retour!! Ik heb m nog niet eens :exploding_head: denk dat DHL er geen zin in had en m terug heeft gestuurd naar Zalando
Morgen bellen dus, wtf

Dhl werkt alleen goed icm wehkamp valt me altijd op… dan komt het altijd op tijd en heb nog nooit vertraging gehad.

Ohhh dit heb ik ook al een paar keer gehad met H&M. Dan was mijn hele bestelling nooit afgeleverd (bij het pakketpunt nog wel), gewoon weer retour gestuurd. :angry:

Mijn retour pakketje van de H&M is niet aangekomen… het bewijsbriefje (ja stom natuurlijk) ben ik kwijt of zou ik wel in een opruimbui hebben weggegooid… doei 200€ :persevere:

Sinds wanneer bezorgt DHL 's avonds? Ik heb daar helemaal niet om gevraagd.

Nog steeds het pakketje dat vriendinnen uit de VS een maand geleden naar me opgestuurd hebben niet ontvangen. Maar goed, de verjaardagskaart die ik die kant op heb gestuurd is ook pas vorige week (na ruim 1,5 maand) aangekomen. Er is nog hoop zullen we maar zeggen

Nouja ik heb een retour verzonden naar BCC krijg ik net een mail:

Wij hebben van je een retour ontvangen echter zit hier alleen de gebruiksaanwijzing,

zodra we het volledige pakket hebben ontvangen zullen wij je retour verder verwerken.

(Goede zin ook) En nu? Ga ze morgen uiteraard bellen maar wat is dit voor raars

Briefje in de bus dat mijn medicatie afgegeven is op een nr in de straat. Mijn straat heeft dat nummer niet en bovendien moet er voor getekend worden, hoe bedenken ze het echt :rage::face_with_symbols_over_mouth:

Huh wat raar, misschien door iemand uit het pakket gejat? Was het iets duurs?

Ik heb geen idee! Het was een Fitbit 4. Heb hem terug gestuurd omdat ik hem van iemand over kon nemen. Jeetje wat een ellende dit.

Vreemd hoor! Ik hoop dat je morgen wat wijzer wordt als je ze kan bellen. Als het echt weg is en je hebt je pakketpuntbonnetje nog: daar staat vaak het gewicht van het pakketje op, misschien kan je daar nog wat mee (bewijs dat het te zwaar is voor een pakketje met alleen de gebruiksaanwijzing o.i.d.)

1 like

Goeie, dank je! Ja heb de bevestiging van verzending met DHL in m’n mail. Eens kijken of daar een gewicht bij staat.

Ik kom net thuis en ik zie op de galerij dat een buurvrouw pakketjes van DHL voor haar deur heeft liggen. Dus ik bel voor de zekerheid aan, maar ze is er niet. PostNL wacht altijd nog even of iemand open doet, maar DHL doet dat kennelijk niet? Ik heb ze maar mee naar huis genomen en een briefje op de deur geplakt. Het zag er nl. duur uit.

Nou een wonder is geschied: ze hebben het ontvangen en me een retourbevestiging gestuurd! :dancingbanana:

@Vaiana lief van je! En nee DHL heeft hier ook twee keer een pakket voor de deur laten staan, heel bizar wel

1 like

Toen ik vandaag op werk was is postnl blijkbaar aan de deur geweest met een pakketje. Heel apart, want er stond niks in de app.
Maar nu gaat dat pakket dus maandag naar een winkel die alleen maandag t/M vrijdag open is. Van 8 tot 17 uur. En dan werk ik precies. En ik werk ook niet in de buurt van mijn huis of dat pakketpunt, dus kan ook niet in mijn pauze gaan :sob:

Even contact opnemen met dat punt of er een mogelijkheid is dat je het toch op een ander tijdstip kunt ophalen?

1 like