Geen idee, ik sliep om 22:30 en toen waren ze nog niet geweest
Erger nog, volgens de track and trace is het wel bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Ik heb de chatfunctie van de klantenservice al geprobeerd, maar daar is het te druk en zeggen ze alleen maar dat ik later nog eens moet proberen
Classic DHL. Kans dat ze het gewoon als âbezorgdâ hebben aangevinkt in hun auto en het alsnog vandaag komen brengen, heb ik ook weleens gehad.
Ik heb een volledige glazen gieter besteld en ben zo bang dat ik die zo in stukjes in de doos vindâŠ
Ik heb een pakketje teruggestuurd met DHL en deze hangt nu al bijna 2 weken vast in het sorteercentrum⊠schiet lekker op zo.
Niet echt een irritatie, maar meer een domme actie van mezelf.
Ik had een jurkje terug gestuurd naar Guts & Gusto en blijkbaar had ik een t-shirt van mezelf meegestuurd. Dus ik kreeg een mailtje of ik mân shirtje nog terug wilde haha.
Hopelijk komen ze dan wel op een moment dat ik thuis ben, anders gaat het nogal lang duren
Dit had ik ook met een Zalandopakketje, hoezo duurt dat zo lang. Hoe zonde van de opslag ruimte
Is het bij jou wel uiteindelijk verder gestuurd?
Ja gisteren toevallig bevestiging gehad
Ik had 2 weken geleden wat dingetjes besteld bij H&M, duurde al bijna een week voordat het verzonden was, toen kreeg ik een mailtje met zoân 3S code, en die bleef maar zeggen âzending niet gevondenâ. Gisteren maar eens contact opgenomen met H&M, zeiden ze dat er een storing was in hun track&trace systeem en dat ze pas na 2 weken iets konden doen (dus nog een week wachten) en dan mocht ik weer contact met ze opnemen.
Ging vandaag de bel, ik rennen naar de deur, was ik alweer te laat. Rennen naar de voordeur, zie ik net een man in een dhl busje wegrijden. Geen briefje of wat dan ook in de bus. Gechat met DHL, maar die konden ook niks omdat die 3S code dus niet werkt en verwezen me weer door naar H&M (terwijl ik in het berichtje daarboven al zei dat ik gisteren contact met ze had gehad). Kon me ook niet vertellen of ze nu morgen terugkomen of dat het naar een pakketpunt gaat, dus ik wacht maar gewoon weer af. Lekker dit
Ah shit hier ook een Zalando bestelling die met DHL moet komenâŠ
Hij is al 8 dagen onderweg en heeft al 4 verschillende bezorgmomenten gehad die dan achteraf wijzigen in âonjuist gesorteerdâ oid waardoor ik meerdere malen voor niks ben thuis gebleven
Nu staat ie sinds gisteren weer op âin sorteercentrumâ en âplanning wordt gemaaktâ ofwel: we zijn weer terug bij af
Het is nogal een bedrag dus vind het kut dat ik zo moet betalen voor iets dat ik nog niet heb (heb op rekening besteld maar de 14 dagen zijn bijna voorbij) EN dat het terug moet met dat verrekte DHL
Waarom stappen zo veel bedrijven over op DHL??? Geef me post NL, nooit problemen mee gehad
Grrr Aboutyou en die klantenservice⊠echt vreselijk.
Heb eind maart iets retour gestuurd, na 14 dagen nog niks gehoord: nee ze hadden het niet gekregen. Ik verzendbewijs opgestuurd, weer 2 weken overheen en niets gehoord. Toen kwam het pakketje opeens weer terug bij mij, vanuit Duitsland. Ik aboutyou bellen, zij: âje hebt een verkeerd label gebruiktâ. Ik âohh eh? oke? volgens mij niet maar maar zou kunnenâ. Ik zou een nieuw label krijgen per email naar Duitsland. Na weer 5 dagen belde ik weer op met: âhallo ik zou een label krijgen, maar nog niet gekregen.â. Van die klantenservice vrouw kreeg ik een label naar Hengelo (waar hun distributiecentrum zit?). Ik: âweet je zeker dat dit goed is, want je collega had het over een label naar Duitsland?â Ja, dit was echt goed. Dus ik heb het pakketje opgestuurd met dat label. Krijg ik vandaag opeens wĂ©l het duitse label in de mail. Ik: âja ehh ik ben er nu een beetje klaar mee, communiceren jullie ĂŒberhaupt wel met elkaar daar?â. Zij: ânu heb je een verkeerd label gebruikt en nu kan het ipv 14 dagen 28 dagen duren voordat we je terug betalen. Als het al aankomtâŠâ
OMG aaah
Huh ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen naar Duitsland, inderdaad altijd naar Hengelo. Hopelijk komt het goed en heb je snel je geld terug!
Ja daar zit hun magazijn blijkbaar, maar ik snap niet dat ze nu opeens begon over een verkeerd label want dit was gewoon het label dat er bij stond en wat ik opgestuurd heb gekregen. En het gaat ook over 100 euro dus echt super irritant wel
Ik heb nog steeds geen pakket maar inmiddels wel een mail van Zalando met âbedankt voor je retour!!â met de hele inhoud van mân pakket eronder
Niks retour!! Ik heb m nog niet eens denk dat DHL er geen zin in had en m terug heeft gestuurd naar Zalando
Morgen bellen dus, wtf
Dhl werkt alleen goed icm wehkamp valt me altijd op⊠dan komt het altijd op tijd en heb nog nooit vertraging gehad.
Ohhh dit heb ik ook al een paar keer gehad met H&M. Dan was mijn hele bestelling nooit afgeleverd (bij het pakketpunt nog wel), gewoon weer retour gestuurd.
Mijn retour pakketje van de H&M is niet aangekomen⊠het bewijsbriefje (ja stom natuurlijk) ben ik kwijt of zou ik wel in een opruimbui hebben weggegooid⊠doei 200âŹ