Was ik inderdaad ook van plan, want het duurde wel heel erg lang. Inmiddels heb ik een tijdvak ontvangen waarin het bezorgd wordt, morgen wordt het bezorgd!
Te vroeg gejuicht, gisteren stond er nog een tijdvak en vandaag is het weer eens vertraagd en wordt het binnen 3 werkdagen bezorgd
Ik irriteer me er zo aan dat die brievenbus gleuf van PostNL zo idioot smal is. Pas weer iets verkocht wat bij mij thuis gewoon door de brievenbus paste en heb de koper dus verzendkosten laten betalen als brievenbuspakket, sta ik bij het postkantoor en past het daar weer niet en moet ik extra betalen voor een gewoon pakket.
Duuuusss nu moet ik betalen voor een pakketje dat ik nooit heb gekregen. Weg 15 euro.
De verkoper op ali was super lief en behulpzaam, begreep het probleem ook. Maar omdat het verzonden is via ali shipping of weet ik het, moet AliExpress zelf dit verder behandelen. Ik moest een geschil openen, alleen dat heeft ali dus afgekeurd want volgens hun is het gewoon onderweg. Ik krijg ook geen bewijs van postnl dat het kwijt is want āDaT DoEN WiJ NiEt MeVrOuW, ali moet gewoon met ons contact opnemen, dat is heel MaKkElIjKā (werd om gevraagd door ali), dus met andere woorden doei geld. Kut postnl.
Als ze daar moeilijk doen breng ik het altijd naar de balie in de super, die doen daar nooit zo moeilijk over.
Daar was ik ook haha, PostNL punt bij de Appie balie. Maarja had niet veel uit gemaakt, want anders had ik na het afrekenen als brievenbuspakketje hem zelf in de gleuf boven hun postzak moeten gooien en dan had het dus ook niet gepast.
Oh kut! Bij mijn super boeit het ze niet zo, die gebruiken dat ding niet eens. Best wel chill. Had gehoopt dat dat overal zo zou zijn.
Bij mijn t&t staat dat het pakketje is ontvangen door postnl maar nog niet dat het onderweg is etc. en dat het bezorgmomen donderdag tussen 08:00-18:00 was. Geen idee of ik het nu nog ga krijgenā¦
Ik heb alweer een vermist pakketje had het naar een pakketjesautomaat op mijn werk laten leveren. Soms wordt het dan op een andere plek op mijn werk afgegeven. Maar ik heb geen mailtje dat het in de pakketjesautomaat zit en die andere plek was al gesloten op het moment dat mijn pakketje geleverd zou zijn.
Haha wat, DHL zegt dat ze vandaag tussen 20:13 en 00:13 mijn pakketje komen bezorgen. Wie doet er überhaupt rond middernacht zān deur nog open? Dan zijn de slagingskansen van succesvol afleveren wel heel kleinā¦
En⦠hoelaat is DHL langsgekomen?
Geen idee, ik sliep om 22:30 en toen waren ze nog niet geweest
Erger nog, volgens de track and trace is het wel bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Ik heb de chatfunctie van de klantenservice al geprobeerd, maar daar is het te druk en zeggen ze alleen maar dat ik later nog eens moet proberen
Classic DHL. Kans dat ze het gewoon als ābezorgdā hebben aangevinkt in hun auto en het alsnog vandaag komen brengen, heb ik ook weleens gehad.
Ik heb een volledige glazen gieter besteld en ben zo bang dat ik die zo in stukjes in de doos vindā¦
Ik heb een pakketje teruggestuurd met DHL en deze hangt nu al bijna 2 weken vast in het sorteercentrum⦠schiet lekker op zo.
Niet echt een irritatie, maar meer een domme actie van mezelf.
Ik had een jurkje terug gestuurd naar Guts & Gusto en blijkbaar had ik een t-shirt van mezelf meegestuurd. Dus ik kreeg een mailtje of ik mān shirtje nog terug wilde haha.
Hopelijk komen ze dan wel op een moment dat ik thuis ben, anders gaat het nogal lang duren
Dit had ik ook met een Zalandopakketje, hoezo duurt dat zo lang. Hoe zonde van de opslag ruimte