Heb al bericht terug (snel!), ze gaan PostNL laten uitzoeken waar mijn pakketje is gebleven.
Ah gosh de pakketjesbezorger stond net voor de deur. Heel raar want het zou gewoon in de brievenbus moeten passen, maar oke, hij stapt dus uit en gaat de envelop met mijn bestelling zoeken. Duurde heel lang dus dat was al een beetje gek, maar blijkbaar kan hij het pakketje nergens vinden. Nu komt ie straks nog even langs om te vertellen of hij het heeft gevonden of niet dus dat is wel echt heel netjes, maar oh man de stress die die jongen had. Zo sneu. Hij heeft wel 100x sorry gezegd en schaamde zich dood.
Edit: oh no tis echt kwijt hij gaat nog op het depot nog even navragen en zoeken of het daar is want hij kan zich niet herinneren dat hij het überhaupt in zijn bus heeft gehad. Vind het wel echt lief dat de bezorger zoveel moeite wil doen, maar zie het somber in eigenlijk
Ik verwacht 2 pakketjes en ze zijn allebei nog niet aangekomen. Eentje bevat 2 boeken waarvan maar 200 gedrukt zijn, dus als ze kwijt zijn heb ik pech gehad
Serieus die āklantenserviceā van de post kunnen ze beter afschaffen. Niemand weet waar mijn pakketje is. Ze doen 0 moeite bij de klantenservice. En ik kan geen onderzoek starten omdat ik niet de verzender ben. Echt serieus rot op. De verzender is buitenlands, alsof die een onderzoek kunnen starten. Weet niet eens of de site van de post het doet in China, laat staan of die mensen daar het begrijpen. En als je je beklag doet is het alleen maar āsorry mevrouw maar dit is nu eenmaal de gang van zaken. Is uw eigen risico dat u daar iets besteldā.
Nee trut jullie raken iets kwijt, daar kan de verkoper niks aan doen. Kansloos dit
Ja hoor mijn bezorgtijd bij postnl is vandaag, uhhh hoe laat?
Ik had dit ook met een pakketje (zie een paar posts hierboven), na anderhalve week mag je best contact opnemen met de klantenservice hierover!
Mijn pakketje is trouwens, zonder dat ik het ooit heb ontvangen, weer retour gekomen en ik heb mijn geld teruggekregen Ik wilde liever de inhoud, maar goed, kan altijd opnieuw bestellen!
Volgens de t&t code ontvang ik twee pakketjes vandaag, maar bij de ene is geen bezorgtijd bekend?? Reken er dus maar op dat die niet komt
Kan soms zo lang duren daar! Maar ligt volgens mij heel erg aan het merk (en vaak staat de verwachte leverdatum er ook wel bij). Moest laatst 3 a 4 weken wachten op wol, terwijl ik iets anders binnen 4 dagen in huis had haha
Was ik inderdaad ook van plan, want het duurde wel heel erg lang. Inmiddels heb ik een tijdvak ontvangen waarin het bezorgd wordt, morgen wordt het bezorgd!
Te vroeg gejuicht, gisteren stond er nog een tijdvak en vandaag is het weer eens vertraagd en wordt het binnen 3 werkdagen bezorgd
Ik irriteer me er zo aan dat die brievenbus gleuf van PostNL zo idioot smal is. Pas weer iets verkocht wat bij mij thuis gewoon door de brievenbus paste en heb de koper dus verzendkosten laten betalen als brievenbuspakket, sta ik bij het postkantoor en past het daar weer niet en moet ik extra betalen voor een gewoon pakket.
Duuuusss nu moet ik betalen voor een pakketje dat ik nooit heb gekregen. Weg 15 euro.
De verkoper op ali was super lief en behulpzaam, begreep het probleem ook. Maar omdat het verzonden is via ali shipping of weet ik het, moet AliExpress zelf dit verder behandelen. Ik moest een geschil openen, alleen dat heeft ali dus afgekeurd want volgens hun is het gewoon onderweg. Ik krijg ook geen bewijs van postnl dat het kwijt is want āDaT DoEN WiJ NiEt MeVrOuW, ali moet gewoon met ons contact opnemen, dat is heel MaKkElIjKā (werd om gevraagd door ali), dus met andere woorden doei geld. Kut postnl.
Als ze daar moeilijk doen breng ik het altijd naar de balie in de super, die doen daar nooit zo moeilijk over.
Daar was ik ook haha, PostNL punt bij de Appie balie. Maarja had niet veel uit gemaakt, want anders had ik na het afrekenen als brievenbuspakketje hem zelf in de gleuf boven hun postzak moeten gooien en dan had het dus ook niet gepast.
Oh kut! Bij mijn super boeit het ze niet zo, die gebruiken dat ding niet eens. Best wel chill. Had gehoopt dat dat overal zo zou zijn.
Bij mijn t&t staat dat het pakketje is ontvangen door postnl maar nog niet dat het onderweg is etc. en dat het bezorgmomen donderdag tussen 08:00-18:00 was. Geen idee of ik het nu nog ga krijgenā¦
Ik heb alweer een vermist pakketje had het naar een pakketjesautomaat op mijn werk laten leveren. Soms wordt het dan op een andere plek op mijn werk afgegeven. Maar ik heb geen mailtje dat het in de pakketjesautomaat zit en die andere plek was al gesloten op het moment dat mijn pakketje geleverd zou zijn.
Haha wat, DHL zegt dat ze vandaag tussen 20:13 en 00:13 mijn pakketje komen bezorgen. Wie doet er überhaupt rond middernacht zān deur nog open? Dan zijn de slagingskansen van succesvol afleveren wel heel kleinā¦
En⦠hoelaat is DHL langsgekomen?