Ja had ik ook! Werd met dhl geleverd.
Heeft iemand ervaring met Jysk? Ik heb wat besteld wat met postnl bezorgd zou worden. Bestelling is vorige week zaterdag geplaatst maar nog steeds is er niks verzonden.
Ik heb laatst drie weken op een bestelling gewachtâŠ
Ik heb een paar keer met brievenbus pakketjes gehad dat het bijna een week later pas aan kwam. Zowel met versturen als ontvangen. Stond er ook al die tijd al ontvangen door post NL
Zou me dus geen zorgen maken, maar het kan nog wel een paar dagen duren
Top!
Zo dat is echt lang! Maar je hebt gelijk hoor, het pakketje is niet kwijtgeraakt het duurde gewoon langer. Het is gisteren bezorgd!
Dit was ook de eerste keer dat ik een pakketje in Nederland had verstuurd want normaal stuur ik brievenbuspakketjes naar het buitenland. En dat duurt altijd lang. Nu was ik gewoon te ongeduldig, haha.
Mijn buren hebben gisteren een pakketje aangenomen en zijn vervolgens van de aardbodem verdwenen. Ik heb al vijf keer aangebeld, de eerste keer vlak na levering. Ik heb nu maar een briefje in hun deur geklemd dat ze het even moeten brengen.
Ik wacht inmiddels op 4 pakketjes die met PostNL (2), GLS en DHL komen. Heel handig. Helaas komen ze niet allemaal op dezelfde dag.
Sinds wanneer bezorgd bol met DHL? Bestel juist daar omdat post nl nog enigzins fatsoenlijk levert
Dan heb je waarschijnlijk iets bij een externe verkoper gekocht
Nee hoor, Bol is zelf verkoper. Heb ik specifiek op gelet zelfs.
Dit heb ik net ook gehad. Een pakket heeft meer dan 3 weken geduurd. Was al vergeten dat iets had besteld. De twee pakketjes erna komen veel sneller aan terwijl ik ze vorige week heb besteld.
Zo gek. Ik verwacht 2 brievenbuspakketjes uit Amerika. Ene is besteld 19 april, andere 25 april. Nu vind ik het in deze tijd niet zo raar dat het een tijdje duurt, maar vanochtend zag ik dat het brievenbuspakketje van de 25e vandaag bezorgd wordt. Beide pakketjes zijn van dezelfde uitgeverij en op de voorkant staat wat de inhoud is, dus ik weet zeker dat dit de tweede bestelling is.
Hopelijk is het eerste niet zoekgeraakt. Enige wat ik me kan voorstellen is dat de eerste misschien net niet door de brievenbus kan (die was iets zwaarder) en op een andere manier is verstuurd en nog een tijdje bij de douane ligt of zo?
Misschien is je eerste pakketje er bij de douane uitgepikt voor controle, dan kan het zo een paar weken duren is mijn ervaring. Heb je geen t&t? Mijn pakketje heeft 3,5 week bij de douane gelegen, stond op de t&t ook gewoon âarrived at customs NLâ
Nee geen tracking helaas, doet die uitgeverij nooit tenzij het een groot pakket is. Van beide bestellingen heb ik enkel een âhet is verzondenâ-mail gekregen.
Voor Corona heb ik er ook weleens besteld en toen duurde het ongeveer even lang als nu, dus op zich ben ik al verrast dat het er âalâ is. Maar wel gek dat de 2e ineens eerder is.
Weeeeet iemand dit?
Ik moet H&M retouren en het label is DHL. Nu krijg ik vandaag TOEVALLIg nog een DHL pakketje. Kan ik die retour meegeven?
Er zitten maar 2 DHL punten in ons dorpie. Met heel beperkte openingstijden
Nope, doet DHL niet. Vet irritant.
Je Switch toevallig? Kwam bij mij ook met DHL.
Mijn pakketje (PostNL) zou vandaag eerst tussen 12 en 14 komen, toen werd dat 15-17 en nu is ie er nog steeds niet
Volgens mij is dit ook de bezorger die niet weet wat Corona is, wil per se het pakketje in je handen drukken en ook per se dat je tekent. Vorige keer zei ik ja zet maar neer, zette hij het in mijn gang neer! Weg uit mân huis! Ik twijfel of ik zal klagen, even kijken of hij het zo is en hoe hij doet
Nee, het schijnt dat ze ivm drukte ook gebruik maken van DHL. Okeuj. Haha. Pakketje was er warempel!