Bij ons lag er een pakketje van H&M in de brievenbus met ons adres maar een vreemde naam erop. Vandaag zag ik onze vaste pakketbezorger en hij waarschuwde hij mij voor fraude, hij heeft gelijk het pakketje mee terug genomen.
Schijnt nu vaak te gebeuren dat er pakketjes besteld worden met de optie achteraf betalen, de fraudeur ziet dankzij track and trace dat het is bezorgd. Er komt dan iemand aan de deur met een vaag verhaal over dat het verkeerd is gegaan met het adres en dat ze het pakketje komen halen. Zit jij mooi met de rekening.
Voel me best naïef maar ik had denk gewoon dat pakketje meegegeven als er iemand voor de deur had gestaan⊠Ik ben blij met onze pakket bezorger.
Niet echt een irritatie maar goed, wel irritant dat er wat op mijn adres bezorgd is wat niet van mij is en ik het recht moet zetten.

Mijn vermoeden was juist, het later bestelde pakket was een brievenbuspakketje, het eerder bestelde pakket net niet. Die kwam dus via pakketpost net. Ben superblij dat het niet is zoekgeraakt.