Pakketjesirritaties

Nou een wonder is geschied: ze hebben het ontvangen en me een retourbevestiging gestuurd! :dancingbanana:

@Vaiana lief van je! En nee DHL heeft hier ook twee keer een pakket voor de deur laten staan, heel bizar wel

1 like

Toen ik vandaag op werk was is postnl blijkbaar aan de deur geweest met een pakketje. Heel apart, want er stond niks in de app.
Maar nu gaat dat pakket dus maandag naar een winkel die alleen maandag t/M vrijdag open is. Van 8 tot 17 uur. En dan werk ik precies. En ik werk ook niet in de buurt van mijn huis of dat pakketpunt, dus kan ook niet in mijn pauze gaan :sob:

Even contact opnemen met dat punt of er een mogelijkheid is dat je het toch op een ander tijdstip kunt ophalen?

1 like

Ja ik ga maandag Idd maar proberen te bellen. Hopelijk kan er iets geregeld worden

Ja ze was er gelukkig blij mee dat ik ze even bewaard had. Zou me schuldig hebben gevoeld als ze gestolen werden of beschadigd raakten.

Nog steeds niets gehoord of gezien van dit pakketje, en aangezien de h&m klantenservice tegen me zei dat ze kon zien dat het met DHL verstuurd was denk ik dat ik morgen maar even naar het dichtsbijzijnde dhl punt ga bellen om te vragen of het daar toevallig ligt. Of is dat heel raar? Geen idee of ze me telefonisch überhaupt daar iets over willen zeggen ivm privacy?
Ben er echt een beetje klaar mee dat dit zo mis gaat.

Nou dit problem is nog steeds niet opgelost. De klantenservice van DHL zegt dat het retour afzender gaat en dat ik met de verzender contact op moet nemen. Zalando zegt dat de track en trace van DHL zegt dat ze het nog een keer gaan proberen bij mij. Ik vraag me af of ik voor 1 juni nog m’n mondkapjes ga krijgen…

Sowieso vraag ik me af wat er gebeurt als het pakketje retour afzender gaat, want van Zalando mogen mondmaskers niet geretourneerd worden en dat wil ik ook helemaal niet want ik wil ze zelf hebben

Ik heb 3 mei voor het eerst iets bij asos besteld en nog steeds niet ontvangen. Ik ben zelf niet meer enthousiast naar de kleren die ik gekocht heb …

Ik heb vandaag bij DPD mijn afleveradres veranderd van mijn huis naar een pakketpunt, omdat ik plotseling niet thuis was binnen hun tijdvak. Kreeg ik vervolgens een paar uur later een statusupdate dat mijn pakket terug naar het depot is, omdat ze me gemist hebben?! Hallo, juist daarvoor had ik het afleveradres veranderd naar dat pakketpunt :triumph:

Ben benieuwd wanneer het dan wel komt…

Heb echt amper problemen met Postnl, maar dinsdag heb ik een brievenbuspakketje verstuurd. Door drukte kwam die woensdag, helaas, niet aan. Dus niet op tijd voor de verjaardag van donderdag.

Nou ja niets aan te doen, vandaag weer een kans. Staat er nu dat het pakketje ontvangen is bij Postnl en dat die vandaag bezorgd gaat worden.

Ja dat lijkt me wel ja. Maar hoe laat? Straks is het pakketje kwijt. Dat zou zo stom zijn :frowning:

Ik heb iets bij de Bijenkorf besteld (1 ding) en hij staat in mijn PostNL app maar ik heb ook een mail van DHL dat hij onderweg is? Huh?

Ja had ik ook! Werd met dhl geleverd.

1 like

Heeft iemand ervaring met Jysk? Ik heb wat besteld wat met postnl bezorgd zou worden. Bestelling is vorige week zaterdag geplaatst maar nog steeds is er niks verzonden.

Ik heb laatst drie weken op een bestelling gewacht…

Ik heb een paar keer met brievenbus pakketjes gehad dat het bijna een week later pas aan kwam. Zowel met versturen als ontvangen. Stond er ook al die tijd al ontvangen door post NL
Zou me dus geen zorgen maken, maar het kan nog wel een paar dagen duren

2 likes

Top! :anguished:

Zo dat is echt lang! Maar je hebt gelijk hoor, het pakketje is niet kwijtgeraakt het duurde gewoon langer. Het is gisteren bezorgd!

Dit was ook de eerste keer dat ik een pakketje in Nederland had verstuurd want normaal stuur ik brievenbuspakketjes naar het buitenland. En dat duurt altijd lang. Nu was ik gewoon te ongeduldig, haha.

Mijn buren hebben gisteren een pakketje aangenomen en zijn vervolgens van de aardbodem verdwenen. Ik heb al vijf keer aangebeld, de eerste keer vlak na levering. Ik heb nu maar een briefje in hun deur geklemd dat ze het even moeten brengen.

Ik hoop dat mijn pakket dan morgenavond komt …

Ik wacht inmiddels op 4 pakketjes die met PostNL (2), GLS en DHL komen. Heel handig. Helaas komen ze niet allemaal op dezelfde dag.