Het pakketje van mijn vriendinnen uit Amerika is vandaag eindelijk aangekomen! Twee maanden later, maar ben al helemaal blij dat het niet is kwijtgeraakt
1 pakketje staan al 2 dagen op een depot van GLS in België en ik wil het gewoon hebben. Vind 2.5 week wachten lang zat. In Spanje stond ie ook echt 3 dagen op een depot ofzo.
Echt heel vervelend. Ik bestel dus bewust bij bol om het via post NL te krijgen. Heb met DHL ook de raarste tijdstippen voor bezorgen
Postnl eerst gisteren, toen vandaag en nu hebben ze het bezorgmoment maar gewoon aangepast naar âbinnen 3 werkdagenâ. Lekker duidelijk ook. Is ook nog eens met handtekening dus moet er eigenlijk voor thuisblijven
Ik kreeg net een verzendbevestiging van iets voor mân werk dat daar ook wordt geleverd.
Staat er als aanhef de straatnaam van mân werk ipv mijn naam.
âGeachte heer/mevrouw,
Uw pakket wordt geleverd op naam van
Dhr/mw Kerkstraat 13
Kerkstraat 13
0000 XX Kantoorstadâ
Handig joh, met 150 collegaâs die op dit soort producten aan het azen zijn en op het moment geen receptionist die ik even in kan seinen dat ik âMw Kerkstraat 13eâ ben.
Het meest irritante is dat het op de orderbevestiging gewoon wel op mijn naam staat.
Kun je geen mail sturen naar al je collegaâs dat jij mw Kerkstraat bent of een briefje bij de deur/koffiezetapparaat oid hangen
Ja, ik heb inderdaad de collegaâs die hun kantoor naast de voordeur hebben en gebouwbeheer even ingeseind omdat de kans dat zij het aannemen het grootst is. Ben benieuwd!
Ik had twee dingetjes via Etsy besteld, en n.a.v. een tip van hier geselecteerd dat ik alleen shops/producten uit Europa in mân zoekresultaten wilde zien i.v.m. douane kosten. Uiteindelijk iets gekocht bij een shop uit OekraĂŻne. Zie ik nu in de track & trace dat het is aangekomen (nadat het 9 dagen geleden verzonden is) in het distributiecentrum van USPS (wat voor United States postal service staat, kom ik nu achter ) in Philadelphia, Pennsylvania. Hoezo dan, ik snap het echt niet?
Ik krijg net om 17:50 bericht van postnl dat de bezorger onderweg is en mijn pakketje voor 18:00 uur bezorgd. Tuurlijk
Er liggen een paar brievenbuspakketjes van mij ergens bij postnl maar ze worden maar niet bezorgd. Echt super irritant dit. Ik snap dat het druk is maar één pakketje ligt er zelfs al bijna 2 maandenâŠ
Het zijn dingen van op Ali en van zo ongeveer alle pakketjes is de tijd bijna of inmiddels al helemaal verstreken waardoor ik zo ongeveer gedwongen word om een geschil te openen terwijl de pakketjes misschien wel gewoon ooit nog komen.
En uiteraard is de klantenservice van postnl ook niet erg behulpzaam want die kunnen en mogen niks want dat moet de afzender doen. Maar net zoals met het ene pakket dat laatst kwijt is geraakt snapt de afzender het niet want de tracking zegt dat het wel in het land is en die sturen me zelf op onderzoek.
Geen stiekeme dropshipper?
Echt honderden positieve reviews dus kreeg echt niet de indruk dat er iets stiekems aan zou zijn. Ik hoop het niet, en hoop dat het gauw bezorgd wordt.
Ik heb nota bene bol select waar ik extra voor betaal en mn pakketjes komen gewoon⊠niet!
Ik had begin van de week een bestelling gedaan bij Xenos. Kreeg een mail met twee track en trace codes van PostNL. Later die dag een mail van Xenos dat ze het wegens vertraging bij PostNL met een andere bezorgservice meesturen.
Nou, dat klopte wel, maar helaas maar voor de helft van de bestelling (die ook nog eens niet alles wat op de pakbon stond in de verpakking had zitten). En nu heb ik dus geen idee waar de andere helft van de bestelling is, wanneer die komt, en met welke bezorgservice. En natuurlijk is dat het gedeelte van de bestelling waar ik het meest op zit te wachten.
Ik heb ook brievenbuspakketjes die al dagen bij postnl liggen en maar niet worden bezorgd, overigens gewoon van NL webshops (voor 23:00 besteld, morgen in huis) dus het ligt niet per se aan de Aziatische herkomst. Normale pakketjes en brieven worden wel gewoon bezorgd dus ik snap niet waarom dit dan allemaal daar achterblijft? Heel irritant, er zitten ook cadeautjes tussen die ik onderhand toch wel echt nodig heb omdat ik ze graag aan de ontvanger wil geven.
Ja hier ook een cadeautje. Dat had ik expres al heeel ver vantevoren besteld, maar is inmiddels al een dikke maand bij postnl. Zal waarschijnlijk ook niet meer op tijd komen.
Het is net of ze daar alles wat geen brief is, op een hoop kieperen en zoiets hebben van âkomt wel een keerâ
Een ander brievenbus pakketje dat ook vanuit China kwam werd ineens zonder dat ik het wist door dhl bezorgd en dat werd de dag nadat het in Nederland was gearriveerd al bezorgd. Dus daar kan het dan weer wel đ€·
Dat laatste had ik ook.Een pakketje gewoon uit Nederland deed er meer dan een week over en een pakketje uit Engeland was er binnen 4 dagen
Ik heb regelmatig pakketjes in mijn postwijk die niet voor mijn wijk zijn, maar die terug blijven komen als ik ze netjes weer in de oranje bus stop na de juiste verwerkingswijze.
Maar pakketjes worden voor zover ik weet nog wel gewoon bezorgd, heb er elke dag genoeg
De oorzaak kan op zoveel plekken liggen helaas en ik denk dat het bij de andere vervoerders niet anders is.
Hier overigens geen problemen met welke bezorgdienst dan ook. Pakketjes vorige week ook allemaal netjes op de juiste dag gehad.
Arghhh ik heb ook een DPD ergernis. Pakketje vanuit UK ligt al sinds 20 mei in Veenendaal in het depot. Dag erna smsje gekregen dat hij die dag bezorgd zou worden. Heb nog steeds niets ontvangen en status wijzigt niet. DPD zegt niets te kunnen doen, de verzender moet een onderzoek opstarten. Maar hij ligt bij DPD Nederland dus dat snap ik niet
Dpd gaat dan een onderzoek opstarten maar de verzender moet daar dan om vragen. Dus ook al ligt het al in Nederland, de Engelse verkoper moet dan contact op nemen met de Nederlandse vervoerder. Moest ik ook vaak genoeg doen toen ik bij de klantenservice van een webshop werkte