Parfumtopic

Ik bleef verder zoeken naar een dupe voor love, chloé en had al een aantal keer gelezen online dat phyliss van pull & bear een exacte kopie was.
Aanvankelijk had ik Weinig hoop want een eau de toilette en gewoon ook de hoop opgegeven om een soortgelijke geur te vinden.
Uiteindelijk toch besteld. Vandaag kwam hij aan en het is bijna exact dezelfde geur. Echt schitterend, ik ben geneigd nog enkele flesjes te bestellen om de geur niet kwijt te raken voor het geval dat :see_no_evil: Plus hij is niet zo duur!

2 likes

Ik plaats NU een bestelling, dank u wel om aan mij te denken <3 !

1 like

Ik weet wel niet of hij zo lang blijft als de echte love. Had hem op mijn pols gesprayed en Ik loop intussen wel al 2 uur aan m’n pols te snuiven haha

Laat me ff weten als je hem ook zo gelijkend vindt!

Als hij ook maar in de buurt komt dan zal ik het niet erg vinden om meerdere keren op een dag te sprayen. En aan die prijs koop ik er één voor thuis en één voor in de auto/handtas.

Haha ik heb er intussen ook al meerdere gekocht! :see_no_evil:

Ik heb laatst in een of andere gare fake parfum winkel ‘love’ gehaald. Is exact hetzelfde blijft ook mega lang hangen en was maar 18 euro. Wel echt de lelijkste fles ever.

Was dat in Nederland of in België?

Mijn man was wel overtuigd dat love terug was, terwijl ik gewoon die van pull & bear op had :joy: ik blijf alvast heel blij met die!

In Rotterdam gehaald, maar zulke winkels heb je wel op meer plekken. Met een lijst waar je uit kan kiezen en dat alle flesjes hetzelfde zijn.

Ja Bargello!

@Teemo Nog eens bedankt voor de tip. Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen en was zo blij om die geur nog eens te ruiken.
Heb om 8u gespoten en ik ruik het nog altijd.
Ga nog een bestelling plaatsen

1 like

Heeft iemand tips voor een licht (!), fris, bloemig parfum? Ik zoek iets nieuws, maar niet te zoet of overheersend want ik krijg van heel veel geuren hoofdpijn.

1 like

Chanel chance eau tendre

3 likes

Byredo - inflorescence

1 like

Infusion d’Iris van Prada, wel poederig!

2 likes

Daisy of Daisy love?

1 like

Super bedankt iedereen! Als het straks weer kan ga ik met dit lijstje langs de douglas haha

Ik ben helemaal verliefd geworden op eau tendre dus nog bedankt voor deze tip!

2 likes

Bedank @VickyViolence, zij heeft hem aan mij aangeraden verleden jaar :grinning:

3 likes

Per toeval heb ik heb vandaag ook gezien, en gegoogled

https://www.fragrantica.nl/parfum/Creed/Aventus-for-Her-38497.html

https://www.fragrantica.com/perfume/Creed/Aventus-for-Her-38497.html

Als je de reviews leest zijn er weinig over te spreken.

Ik laat hem ook gaan, en helemaal gekeken naar de vergelijkingsgeuren. Totaal niet mijn smaak :woman_shrugging:

Ja stom. Hij linked altijd naar .nl maar ik typ er nu standaard .com achter als ik Google.

Superfijne site. Heb regelmatig geurtjes besteld op basis van vergelijkingsgeurtjes en reviews. #wateenlef :joy:

1 like