Parfumtopic

Ohh daar ben ik ook benieuwd naar! Die met black tea vond ik ook interessant klinken.

Haha die met black tea zie ik heel vaak op Vinted voorbij komen, zo vaak dat ik het niet aandurfde om m te bestellen :sweat_smile:

Ik vind die met Black tea echt heel lekker! Het is inderdaad de molecule geur, maar dan met een wat frisse theegeur (bijna beetje groene thee-achtig) erbovenop. De geur heeft daardoor wel iets scherpigs, daar moet je van houden.

1 like

Ik zie op insta elke keer the great perfumes voorbij komen. Iemand van hier ervaring mee?

https://thegreatperfumes.nl/

1 like

Zo wat een teleurstelling die Angel Dust! Ontzettend scherp en bijna metaalachtig, ontwikkelt zich ook amper. Niks warm, cosy of poederig waar ik op basis van de geurnoten en reviews op hoopte.

3 likes

Ik HOU van die met black tea. Herken er zelf verder weinig molecule in, maar je moet wel van een theegeur houden inderdaad. Persoonlijk vind ik hem lekker. Begint wat ‘scherper’, maar ben echt overgevoelig voor scherpe geuren en deze kan ik goed aan.

3 likes

Ohhh ja, bij een collega van mij ruikt die echt sĂșper lekker, bij mij idd heel scherp en bijna zuur.

3 likes

Waarom? :slightly_frowning_face:

Waarom wat?

3 likes

Ik denk 2 verschillende vormen doosjes? Althans, dat vind ik er wel vrij hinderlijk aan.

1 like

Wat @Uprooted zegt. De hele collectie van Kayali heeft het rechter doosje, waar ik ze dus ook in bewaar. En nu heeft de nieuwste geur dus ineens een heel ander doosje, waardoor hij niet bij de rest past

4 likes

Hier ook geen fan. Ik was helemaal afgegaan op de omschrijving maar :nauseated_face:

5 likes

Die gooi je toch weg?

1 like

Even een tip. Deze ruikt echt heerlijk en inderdaad een beetje naar ginger beer.

Ik vind de nieuwste Kayali erg lekker. Ik vind het fris maar ook gourmand door de aardbeien.
En tot zondag zijn de 100ml ‘goedkoop’

2 likes

Ik lees dat een aantal mensen hier Angel Dust van Fugazzi hebben en hem niet lekker vinden. Is er iemand die hem eventueel wil verkopen aan mij? Ik vind hem namelijk wel erg lekker :grimacing:

@Saray @Zitzak @Aiden

Ik heb m al weggegeven, sorry!

2 likes

Mijne heb ik verkocht

Edit: er staan er echt megaveel op Vinted

2 likes

Er is een eau de parfum en een extrait dus wel opletten als je wat koopt :slight_smile: ze schijnen anders te zijn

2 likes

Ik heb nog een bijna helemaal volle parfumado, mag je tegen de verzendkosten wel hebben