Parfumtopic

Nee klopt, dat romige zit er niet in. Het is van de tompouce vooral het ‘roze’ dat je ruikt. En fruitig / framboos merk je inderdaad goed!

Ik vind die houder zo leuk ook qua kleurtjes. :heart: Ben benieuwd of er nog meer geurtjes van Parfumado bij Hema komen.

2 likes

@spaarlamp Ohh wat onnozel van me ik zoomde niet in dus had het niet erop gelezen!

1 like

Heb jij verder ervaring met Parfumado? Ik heb er weleens over getwijfeld maar nooit een abonnement afgesloten. Geur is zo persoonlijk, ik vind het zo zonde als ik een geur scoor die op papier lekker lijkt maar die in de praktijk tegenvalt.

Ik las dat “Secret of Succes” lekker moet zijn, kent iemand die?

1 like

Ik heb sinds 3 maanden een abonnement, heb nu 1 keer een misser gehad. De eerste die ik bestelde was Molecule 01+Patchouli en die wilde ik graag proberen. Tweede was Angel Dust waar ik ziek van word en komende maand komt Peau Santal. Word dat ook niks dan stop ik.

3 likes

Ja! Mijn favoriete geur wordt niet meer gemaakt en ik wist niet wat ik lekkere geuren vond omdat ik dat zo lang al gebruikte. Ik heb wel ook echt miskopen gedaan via parfumado maar ook een aantal geuren die me bevallen! En ook dingen waar ik eerst over twijfelde maar na een tijdje proberen toch wel lekker vond.

1 like

Ik ben er mee gestopt omdat al die flesjes lekten. Als ik ze in m’n tas meenam dan zat na een dag m’n halve tas onder.

1 like

Bestaan er nog andere sites waar je travelsize parfum kan bestelllen? Ik wil voor een collega die laatst het luchtje van een andere collega heel lekker vond een tester of kleine versie geven en dan een cadeaubon erbij. Als ie niet zo stervensduur was zou ik gewoon een 30ML voor haar bestellen maar ja 80€…het was coco mademoiselle van chanel. Of kunnen ze in een parfumerie een verzoek tester maken?

2 likes

Bij een parfumerie kunnen ze inderdaad een tester op verzoek maken.

4 likes

Ik heb het ook lang gehad en ik liet gewoon elke maand de verrassingsgeur komen. Ik weet dat er mensen zijn die het anders doen en die elke maand zelf kiezen, maar ik vond het verrassingsaspect juist heel leuk. Er zijn Facebookgroepen waar je geurtjes kan ruilen of verkopen, dus dat deed ik wel eens als het tegenviel.

1 like

Mijn beste vriend had afgelopen week een bestelling gedaan bij Divain toen de geurtjes allemaal €12,99 waren en hij heeft een dupe van Yum Pistachio Gelato van Kayali mee besteld voor mij. :green_heart: De geur is zó lekker! Romig, poederig, en ik ruik pistache, vanille en tonkaboon… Echt een heerlijke zoete, lieve geur. Divain verkoopt het onder nummer 947.

En mijn man heeft Xerjoff Lira voor me gekocht :smiling_face_with_three_hearts: Ik vind het een extreem lekkere geur, luxe, gelaagd, en in veel opzichten lijkend op L van Lolita L’Empicka (mijn favoriete geur ooit). Vanille, karamel, zacht kruidig, heerlijk.
Het rokerige, rauwe randje dat L had, heeft Lira niet, maar dat vind ik niet vervelend. Het maakt de geur iets toegankelijker zelfs.

Binnenkort wil ik nog Chelsea Morning gaan ruiken bij Lush, een nieuw parfum dat ook zoetig moet zijn en naar karamel en vanille zou ruiken. Iemand die al geroken?

5 likes

Ik moet bij jouw smaak denken aan Red Temptation Winter van Zara. Die heeft ook dat zoete maar kruidige/sensuele, vind het 1 van de beste geuren van Zara!

2 likes

Oehh er staat binnenkort weer een winkeldagje gepland met mijn vriend (mijn man heeft een hekel aan winkelen) en dan gaan we ook naar Zara. Die ga ik zeker testen, dank voor de tip!

3 likes

Probeer ook gelijk red temptation sweet en amber fever. Denk dat die je ook zullen bevallen :slight_smile:

2 likes

Oehh die heb ik bekeken op Fragrantica en vooral de Red Temptation Sweet lijkt helemaal in mijn straatje te passen! Gaan ook op de lijst. Dank! :heart:

3 likes

Ik had bij divain de love don’t be shy van killian dupe eens besteld en qua geur was ik erg impressed! Ook qua houdbaarheid en geursterkte kon ik niet klagen. Ik kreeg er alleen wel hoofdpijn van maar dat zal eerder aan mij liggen dan aan de parfum denk ik

2 likes

De Divain-geuren die ik tot nu toe heb zijn allemaal goed geslaagd, alleen ze blijven niet megalang hangen. Voor de prijs (en grootte van de fles) vind ik dat echter niet zo’n probleem, dan spuit ik wel wat bij.

1 like

Ik love deze geur maar niet het flesje. Het is echt zwart zwart dus zelfs met een zaklamp zie ik niet hoeveel er nog in zit.

1 like

Oh wat irritant zeg. Dus het is een beetje afwachten tot hij op is zeg maar?

Ja en luisteren :joy:

Ik heb via Skins een samples box besteld, ben vooral benieuwd naar deze: Escentric Molecules Molecules M+ Guaiac 100ml - Skins

2 likes