Jaa echt zomer/strand in een flesje en je ruikt hem ook super goed!
Die heb ik jaaaaaren geleden een keer gekregen en heb nog de helft. Ruikt nog helemaal goed; gebruik m voor de super warme dagen. Heerlijk
Ik gebruik die ook nog steeds elke zomer! Al jaaaren
Ahhh jaa dat is echt hét zomer geurtje van mijn moeder ![]()
Herken hem ook direct!
Ik moest sowieso naar de etos vandaag voor het merk colorwow. En het zit maar 500 meter verderop. Ik had me voorgenomen als het niet heel druk en te warm is met allerlei dagjesmensen/toeristen en weetikhet dan kijk ik nog ff naar jil sander - sun. Het was qua drukte opzich te doen itt kruidvat meestal. De 75ml was er niet meer, wel die van 30ml. En die schelen 3 euro in prijs? Ik wil best betalen voor parfum. Maar dus 75 ml voor 17 euro. En dan 30ml voor 15euro. Wat is dit haha. Staat ook zo qua prijs online. Voel me echt een gierige hollander nu maar het slaat nergens op. Nou morgen ga ik dat teenage geurtje kopen hoor! Haha
Ben al tijden op zoek maar nog niet gevonden… Ik vind de geur Mehr van Rituals zooooo lekker. Helaas
vervliegt de bodysplash best snel… is er een parfum die er op lijkt (en het liefst het zelfde ruikt natuurlijk)?
YSL libre vind ik ook top maar ruikt toch heel anders
Oeeeh thanks!
Graag gedaan en hopelijk zit er wat lekkers tussen voor je ![]()
Ik heb YSL Libre de witte fles op basis van olie (Nue geloof ik dat deze noemt?), lijkt hier op en blijft super lang bij mij omdat die niet op basis van alcohol is
Vandaag bij Kruidvat N G Harmonie sensee gekocht op de gok, een zwart doosje (100m)l afgeprijsd naar 3,-. Doet me beetje denken aan de zwarte gucci bloom, die bij mij amper blijft hangen. Geen dupe maar wel gelijksoortig. Blij mee, zeker voor deze prijs. Foto wil niet uploaden helaas!
Sample box bij skins besteld. Heel erg benieuwd naar deze! Ben grote fan van Glossier You dus heb wel specifiek naar clean girl geuren gezocht
Musk K van Ella K is echt een aanrader als je van Glossier You houdt!
Bedankt voor de tip! Ga ik zeker ook eens willen proberen.
Iemand ook ervaring met Narciso Rodriguez Pure Musc Blanc? Ik weet niet of dit een goede keuze om een blind buy te doen want is wel vrij prijzig maar zou ook een goede zachte clean geur zijn