Parfumtopic

Ik vind er niks fruitigs aan. Weet niet of ik het als zepig zou omschrijven, maar dat eerder dan fruitig.

Oh wat grappig, want ze zitten helemaal in de peer-vibes in de reclame hierover. Hoe zou jij hem omschrijven?

1 like

Penetrant, kruidig. Maar vind me ook wel beetje in die muffige omschrijving, sorry allemaal niet echt positief! Heb net met dreft en een schuurspons geprobeerd de geur van m’n hand te krijgen maar blijft hardnekkig hangen, dus je krijgt wel echt een parfum dat blijft hangen haha

1 like

haha dit klinkt echt heeel goor :face_with_spiral_eyes:

wel leuk dat mensen hem zo verschillend ervaren, het is wel echt een niche-parfum geworden zo te horen

1 like

Ik ruik er echt 0,0 peer in, het is dat bij de foto’s een peer staat maar het is echt het allerlaatste wat ik er in zou herkennen :joy:

2 likes

Mocht je hem nog willen, hij is nu online weer op voorraad

1 like

Ik heb hem nu net opgesprayd (liggen er nog best wat hier) en ruik echt overduidelijk als opening peer. Is echt de eerste noot. Benieuwd hoe hij zich ontwikkelt.

3 likes

Haha ik heb hem vanochtend getest en rook ook overduidelijk peer! Duurde ook superlang voordat dat weg was getrokken vond ik. Het deed me denken aan zo’n goedkope peren parfum wat ik ooit als puber bij de h&m had gekocht :grimacing: Het is niks voor mij dit parfum, maar vond het wel leuk om het even te proberen.

4 likes

Jaaa, dat heel friszoete! Ik vraag me echt af wat voor parfum de rest heeft geroken want tot nu toe vind ik hem juist heel fruitig haha. Vind het niet goor op me ruiken, maar ik vind het wel meer een tienerbodyspray of frisse schoonmaakmiddelgeur ofzo.

Edit: ben voorlopig niet thuis maar vind m wel sterk haha. Echt heel scherp en zepig en heb nu die parfumsmaak in m’n mond :sob:

2 likes

Fijn dat het gelukt is voor je :slight_smile: zelf ga ik uiteindelijk morgen want vandaag gaat hier niet meer lukken. Wil vooral even ruiken vooraf want zo te zien zijn de reviews hier nogal gemengd ook.

3 likes

Ik had het inderdaad gezien en heb hem besteld, thanks alsnog!

3 likes

Vreselijk die doorverkopers op Vinted voor een meerprijs. Niemand zou dit moeten kopen dan blijven ze ermee zitten.
Ik had laatst bij parfumado Honey Cashmere van House of Kaeli, wat een heerlijk parfum, echt m’n nieuwe fave

2 likes

@Wildfire @KyleRichards @Dibs @Depeche

ik ben gister eindelijk wezen ruiken naar deze suggesties!
ik vind matiere premiere ‘cologne cedrat eau’ en goldfield & banks ‘ingenious ginger’ de allerlekkerste. ik mocht maar 2 testertjes dus ik heb de cologne cedrat gekozen en ‘i dont know what’ van ds & durga. ik bleef maar terug lopen naar die 2.

alleen nu zit ik reviews te lezen en de 2 bovenstaande worden soms vergeleken met “goedkopere parfums” en dat het saaie skinscents zijn, haha, dan laat ik me toch weer beinvloeden daardoor (zo dom!). ik ga wellicht terug om ‘ingenious ginger’ te ruiken vandaag, ik vond het ook een voordeel dat je hier kleinere formaten van hebt.

ook hele lekkere geuren die het (nu) niet gaan worden:
byredo - alto astra: heerlijk en heel apart, zit wat niet-te-zoete kokos door
le labo - violette 30: papierig, doet me denken aan een volwassenere versie van glossier you
juliette has a gun x skins: ZALIG!
ex nihlo - generations (alcohol vrij, werd mij aangeraden als postpartum vrouw haha) ook heerlijk maar echt een belachelijke prijs!!!

ok doei

2 likes

Wel benieuwd waarom de zalige geur het niet wordt?

En zou me ook niet teveel aantrekken van reviews, want het maakt zoooveel verschil op je eigen huid. Geuren die heerlijk zijn bij anderen zijn vaak verschrikkelijk bij mezelf. Vaak zijn mensen ook heel lovend over bepaalde geuren die in mijn ogen juist weer kinderparfums zijn. Zolang jij het maar lekker vindt en hoe het bij jou ruikt toch?

1 like

haha ja weet ik eigenlijk ook niet? omdat ik al een juliette has a gun geur (3 eigenlijk, not a perfume, sunny side up en anyways) heb gehad en een ander merk wil proberen. maar ook daar moet ik me niet zoveel van aantrekken. net zoals de reviews, het klopt helemaal wat je zegt hoor en zo denk ik er ook over.

2 likes

Van reviews trek ik me niks van aan maar gewoon wat mijn neus lekker vind. Net als de marketing van of welk gender het zogezegd zou moeten dragen. Als ik het lekker vind draag ik het gewoon klaar.

Vandaag even de HEMA x Fugazzi geroken maar meh, ben niet heel impressed.

Ik zie bij mn plaatselijke hema dat ze die parfum nog hebben en nou wil ik hem verdomme ook
Geen idee hoe die ruikt overigens

Nou ik heb de HEMA x Fugazzi net opgehaald, was een beetje bang n.a.v. de wisselende reacties maar ik vind hem echt heerlijk. Hij is bij mij leerachtig en houtig (ruik inderdaad ook wel de oude-boekengeur die hier werd omschreven) maar er zit een heel lekker fris laagje overheen, een soort regenachtig bos. Ik rook alleen in de opening heel kort even peer. Vind hem echt heel chique!

Bij mijn bestie rook hij dan weer naar afwasmiddel met overweldigende perengeur dus het is echt verschillend bij iedereen

11 likes

image
Ik kreeg deze full size laatst cadeau bij de heropstart van mijn Parfumado-abo en omg :heart_eyes:

Normaal niet mijn type geur maar deze heeft iets verslavends. Zoet, romig, ergens een beetje bloemig. En sterk ook, hij blijft echt lang hangen, zeker voor een body mist.

7 likes

Met dit weer denk ik altijd aan Jill Sander - Sun. Heb zin om die weer te kopen, echt nostalgie haha

8 likes