Good Girl van Carolina Herrera misschien? Ook wat zwaarder, niet heel niche maar ook niet super mainstream haha
Edit: zocht hem net even op en hij werd als oriëntaals bloemig omschreven, maar vind dat bloemige wel meevallen.
Good Girl van Carolina Herrera misschien? Ook wat zwaarder, niet heel niche maar ook niet super mainstream haha
Edit: zocht hem net even op en hij werd als oriëntaals bloemig omschreven, maar vind dat bloemige wel meevallen.
Wie heeft parfumado en wil z’n kalender of (on)succesvolle keuzes willen delen?
Ik ben helemaal enthousiast omdat m’n eerste keuze een succes is en nu heb ik zin om m’n kalender aan te vullen. Ik had Ombre Rubis deze maand.
Succesvolle keuzes: Cacti van Régime des fleurs, So Nude van Costume Nationale, Velvet Orchid van Tom Ford (voor de winter), Jour d’Hermes vond ik oké.
Dank je! Ik ga kijken of ik er eentje op m’n kalender wil zetten
Ik heb tot nu toe gehad:
Not a perfume van Juliette Has a Gun: lekker
Sunny Side Up van Juliette has a gun: lekkere speciale geur, heel zomers
Velvet orchid van Tom Ford, te zwaar voor mij maar is tijdje na opdrogen wel een lekkere geur
Narcisso for her poudre (denk ik): niet mijn ding, beetje heftig en scherp en chemisch
Sunny side up krijg ik in oktober! Ben heel benieuwd. Met een zomers luchtje de winter in haha
Ik krijg die in september!! Zo benieuwd
Oeh over een maandje! Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Op dit moment is Martin Margiela Replica - By the Fireplace mijn ultieme favoriet. Mijn vriend draagt van Margiela Jazz Club en Across Sands en verder ook fan van Byredo - Bal d’Afrique en Gypsy Water.
Oh en een vraag. Wat is een goeie geur van Tom Ford? Ik heb ooit zo’n geweldige geur geroken op iemand maar als ik dan in winkels ga testen herken ik 'm nergens. Een vrij zware geur, unisex (maar misschien beetje neigend naar mannelijk), wat hout/rokerig, vanille-ish. Geen nieuwe geur trouwens, sowieso al 3-4 jaar in de collectie
Tom Ford Noir? Een van mijn lievelingsgeuren!
Ik ga binnenkort eens testen, zou wel kunnen!
Portrait’s penhaligons - Changing Constance
hoe voordelig is zo’n abbo? komt het per milliliter op ongeveer dezelfde prijs als een full-size, of is het goedkoper/duurder?
Het is 15 euro voor 8 ml, ze zeggen dat je daar een maand lang 4x per dag mee kan spuiten. Iedereen die parfumado heeft heeft trouwens een persoonlijke kortingscode dus als iemand een abonnement wil is het wijselijk iemand die al een abo heeft een pm te doen voor de code.
ok cool! voor een parfum van 90 euro voor 50ml (chanel coco) is dat bijna precies dezelfde prijs dan, moet je wel altijd dure parfums kiezen haha
Ze hebben niet alle geuren dus zo kan je het niet 100% bekijken! Maar ik vind het uitproberen heel leuk, dat vind ik ook geld waard