Ik heb me ook laten influencen, zojuist een parfumado abonnement afgesloten . Ik heb nu vooral de standaard geuren in mijn kast staan, la vie est belle, Coco mademoiselle, Black opium. Iemand nog aanraders die hierbij aansluiten?
Narsisco Roderiquez rouge en bijna alles van chloe zijn wat mij betreft aanraders.
Als je nog in de buurt komt van de zeeman, zeker de geuren even ruiken! Ze zijn lekker. Die oranje is warm en zoetig. De blauwe is frisser, beetje alsof je net je kleding hebt gewassen en buiten bent geweest. Deze ruikt bij mij dan, wel mannelijk en een beetje met een hint AXE. Niet echt vervelend, maar niet echt mijn geur denk ik
Edit: nee het is niet een hintje AXE het is alsof ik een deofles heb leeggespoten. Ugh
RE: het zeeman parfum
āZonder marketingcampagneā, wat een onzin haha, ik heb de reclamespot al minstens 3 keer voorbij zien komen op Youtube (en die is vrij geniaal dus daar is geen twee minuten door Jan en Gerda van marketing over nagedacht), is dat geen campagne dan?
Je huurt dan wel geen Charlize Theron in, maar je hebt ook geen afzetmarkt die wereldwijd rijkt, dus geef je relatief ongeveer evenveel geld uit.
Also, ik geloof voor geen meter dat je voor ā¬5 een kwalitatieve en verfijnde geur op de markt kan brengen. Je MOET inboeten op de kwaliteit van je grondstoffen.
Als ik zie wat wij betalen voor een spot van 30 seconden dan kan ik ook niet geloven dat zij zonder ādureā marketingcampagne uitbrengen. 30 seconden blijft 30 seconden. Voor Dior, H&M en Zeeman.
ik denk dat ze met marketing in dit geval meer dingen bedoelen zoals grote events (zoals fashionweek of inclusief overnachtingen voor al het personeel en het inhuren van sterren.
zoān filmpje maken zal ongeveer 15k kosten schat ik in, de ontwikkeling en productie van zoān geur kan vrij goedkoop als je een standaard flesje en B-kwaliteit grondstoffen gebruikt in een behoorlijke oplage kan je voor 2 euro denk ik wel klaar zijn. ze hebben verder geen promokosten of listingsfee en dergelijke want ze hebben alleen eigen winkels, dus daar besparen ze ook op.
adverteert zeeman verder op tv of in tijdschriften? dat is ook dure marketing natuurlijk.
Hard roepen dat je geen marketing doet is ook marketing natuurlijk.
Ben door jullie nu ook met parfumado begonnen! Lekker veel niche merken, maar vond het aanbod wel klein
Voor de geĆÆnteresseerden: de Zara x Jo Malone discovery set is weer verkrijgbaar!
Volgens mij is ie weer uitverkocht
Ik vind het juist zooo veel. Mān kalender zit al voor een jaar vol:") Ik ben slecht in keuzes maken haha
Ja haha inderdaad, ik zie de hele tijd geuren die ik ook wil proberen.
Ik kan hem gewoon nog aan mān mandje toevoegen.
ik mis best wel veel standaard merken zoals Dior of Estee Lauder! Ik heb genoeg om te kiezen hoor daar niet van, maar zou die merken ook wel leuk vinden.
O, ja dan snap ik het wel! Ik kijk alleen bij de niche parfums en dat aanbod is dan weer wel heel groot.
net kunnen kopen via de belgische website.
Heb je nog aanraders? De laatste 2 die ik had vond ik helaas niet zo lekker. Heb nu voor oktober Sensual instinct van Montale erop staan.
Ik ben ook op zoek naar tips voor pardumado! Had er al een paar in mān kalender staan maar toen ik er laatst een paar rook in Douglas vond ik ze allemaal heel erg vies! Ik houd van fris en zoet! Hugo boss Orange vind ik bijv heel lekker, heb nu Bad Girl van carolina herrera en die vind ik ook lekker. Niet te zwaar of poederig zoek ik.
Ik ben benieuwd hoe je die vind! Ik heb Dark Purple van Montale op mān lijst. Voor oktober heb ik momenteel eau des Merveilles van Hermes en die van september was Le Musk van Daniel Josier, maar die heb ik nog niet binnen. Ik vond deze best lekker (warm, chic, zoetig luchtje), was mān augustus geurtje:
Welke twee vond jij niet zo?
Oeh je augustus parfum klinkt erg lekker!
Ik had Tom Ford Noir, vond hem echt te zwaar, en er zit iets in wat ik echt niet lekker vind. Ik hou wel van zware iets mannelijkere geuren, maar dit was te. En afgelopen maand had ik Fleur van Floris London. Is op zich okĆ©, maar ik vind het iets te wc verfrisser achtig. En gewoon niet bijzonder, vervliegt ook heel snel. Mān eerste parfum was Girl of now van Elie Saab, die is echt Ontzettend veel complimenten over gehad ook.