Dat groene van DKNY. Dan was je echt “stoer”.
Lacoste touch of pink!
Mexx XX Very Wild (omg die naam) was echt mijn geurtje op de middelbare school. Zou hem wel eer een keer willen ruiken, want als ik naar de geurnoten kijk zit er eigenlijk best veel bij wat ik nog steeds lekker vind!
Deze blijft bij mij heel lang hangen en vind ik heel erg lekkerrrr: https://www.kruidvat.nl/icons-lab-casual-eau-de-parfum/p/5557182
Komt voor mij een beetje overeen met santal 33 van le labo maar dat is wel even geleden dat ik die heb geroken.
Ja Viva la Juicy. Kocht ik altijd als het goedkoop te scoren was via Kruidvat.
This is her vind ik ook net niet. Wel prima maar niet speciaal
Oh leuk! Ik had Kenzo amour
En deze
Ik vind Naomi Campbell nog steeds super lekker. En de blauwe van Katy Perry, Royal Revolution.
Mijn eerste geurtje was volgens mij Ralph van Ralph Lauren. Zo zoet maar ook lekker
Beyoncé fan dus natuurlijk Heat en Heat Rush
Dit is trouwens nog steeds te koop ben in staat m morgen op te zoeken!
Jaa ik had ook eentje van Ralph Lauren… Ralph Cool (dat roze flesje met blauwe dop) was echt mijn parfum toen
Herinner me deze flacon ook nog van vroeger, geurtje niet meer maar verpakking nog wel
Zo leuk, ik herken super veel geurtjes! Ik moet ineens denken nog aan oilily geurtjes.
Ik heb m’n favoriete parfums van toen nog steeds ben zo’n persoon die liever iets 10 jaar bewaart dan dat ik 't weggooi of weggeef.
Het begon met playboy, toen Bruno banani en daarna Beyonce en Katy Perry. Die laatste twee doe ik nog wel eens op als ik ga wandelen want dan wil ik wel lekker ruiken als ik begin te zweten maar ik vind t zonde om dan dure luchtjes op te doen. Dus prima oplossing.
miss dior cherie
lolita lempicka
viktor & rolf flowerbomb
marc jacobs daisy
the body shop white musk
Miss Sixty eau de toilette
Cacharel Noa perle
J Lo Live
Zo leuk, zou ze denk ik allemaal nog best lekker vinden.