Parfumtopic

Zo leuk, ik herken super veel geurtjes! Ik moet ineens denken nog aan oilily geurtjes.

image

10 likes

En deze, ooit gewonnen via zo’n winactie van de Tina :joy:

5 likes

Ik heb m’n favoriete parfums van toen nog steeds :rofl: ben zo’n persoon die liever iets 10 jaar bewaart dan dat ik 't weggooi of weggeef.

Het begon met playboy, toen Bruno banani en daarna Beyonce en Katy Perry. Die laatste twee doe ik nog wel eens op als ik ga wandelen want dan wil ik wel lekker ruiken als ik begin te zweten maar ik vind t zonde om dan dure luchtjes op te doen. Dus prima oplossing.

6 likes

miss dior cherie
lolita lempicka
viktor & rolf flowerbomb
marc jacobs daisy
the body shop white musk

2 likes

image
Miss Sixty eau de toilette

image
Cacharel Noa perle

image
J Lo Live

Zo leuk, zou ze denk ik allemaal nog best lekker vinden.

2 likes

Deze:

Samen met mijn vriendinnen

Vind het nu echt verschrikkelijk

7 likes

Ja :sob:

Dat vind ik nu dus ook. Zo zwaar en heftig, snap echt niet hoe ik dat ooit lekker heb gebonden.

Hou eigenlijk nog steeds van frisse geuren.

5 likes

Ik ben vandaag thuis en heb Delina op (sample moet toch op) en mijn moeder zit echt ‘BLUHHH je stinkt jonge, écht niet lekker’. Nu ben ik er zelf ook niet weg van, maar grappig dat het dan toch zo’n populaire geur is.

1 like

Oh ben benieuwd wat je vindt!

1 like

image

9 likes

Huh echt? :grinning: Ik heb die toen 'ie net uitkwam als PR-sample gekregen, vind 't een heel brave geur. En prettig in de lente of zomer, voor die paar dagen in het jaar dat braaf en zoet mijn mood is.

2 likes

Ik vind hemzelf helemaal niet vies, maar ook geen 200 euro waard haha. We vinden hem beide een beetje oude vrouwen achtig, weet ook niet waar dat aan ligt. Misschien de roos… al heb ik ook wel andere parfums geprobeerd met roos waarbij ik dat niet heb.

1 like

Deze heb ik ook (nog steeds)! Het ruikt naar kokos. Heb ook nog 2 andere van haar. Vind die flesjes zo leuk!

1 like

Mijn favoriete parfums vroeger waren:
Ralph Ralph Lauren
Amor Amor Cacharel
Laura Laura Biagotti

Die laatste heb ik tijdje terug weer gekocht en doe ik af en toe nog op :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik kwam een tiktok tegen over Cloud van Ariana Grande. En somehow was ik helemaal getriggerd en nieuwsgierig. Ik ga binnenkort bij de douglas ruiken, maar kan iemand mijn enthousiasme alvast temperen of bevestigen?

2 likes

Ja die is heel lekker

Ik vind ‘m lekker, hij wordt genoemd als dupe van MFK Baccarat Rouge.

Mijn favorieten tussen mijn 11 en mijn 15. Erna spaarde ik alleen voor duurdere parfums, sinds een paar jaar ben ik weer benieuwd naar lekkere cheapies.

375x500.728

Deze zocht ik uit voor mijn elfde verjaardag. Vind ik nog steeds heel lekker, erna ben ik overgestapt op Light Blue (alsnog best goedkoop).

BURSBH29A005

Ik had al verschillende flesjes Flowerbomb opgemaakt toen ik ontdekte dat ik Loverdose eigenlijk veel lekkerder vond. Ik zou deze nog supergraag eens opnieuw willen ruiken! Tegenwoordig vind ik Flowerbomb echt vies, namelijk.

O en, ik was al 20 toen ik deze kocht, maar dit is echt de lekkerste celebrity parfum ooit. Echt jammer dat ik hem niet meer in fysieke winkels heb gevonden (en ik wil geen parfum dat ik al lang niet heb geprobeerd online kopen):

91M-RGhCb4L.AC_SY450

5 likes

Heb vandaag een sample van Kilian Angels share op en :heart_eyes::heart_eyes::weary: heeerlijk. Een boozy kaneelgeurtje is het, cognac en kaneel ruik ik in het begin heel erg en daarna wat houterig.
vind deze misschien wel net zo lekker of lekkerder dan Love don’t be shy.

1 like