Die heb ik al voor mezelf haha, idd heerlijk. Ik zal een keer kijken hoe deze op hem ruikt!
Lâhomme van Dior en Uomo van Valentino
Comme des Garçons heeft goeie parfums voor mannen vind ik. Floriental is warm en kruidig, Wonderwood houtachtig met peper en Monocle Hinoki is ook houtachtig en fris-kruidig.
Sunny side up van Juliette Has a Gun is nu in de sale maar 65 euro op Notino voor 100 ml. Volgens mij is die wel te vertrouwen toch, die webshop?
Ik kreeg Black Afgano van Nasomatto ipv Black Saffron, en deze is niks voor mij. Vind unisex geuren best lekker maar deze is té mannelijk voor mij. En ook veel en veel te sterk, ik heb net in bad gezeten en ik ruik hem nog steeds heel goed.
Wow wat raar dat ze je die in de plaats geven. Black Afgano is een notoir zwaar, hate-it-or-love-it parfum, terwijl Black Saffron volgens mij vrij mild is, toch?
Ja blijkbaar vonden zij het vergelijkbaar genoeg! Wel jammer want was zo benieuwd naar die andere.
Ben echt in doubt over baccarat rouge, als ik hem net op heb vind ik hem echt lekker maar heb het idee alsof ik na twee uur een beetje zweterig ruik? of hem helemaal niet meer ruik. Echt jammer want als ik hem net opspuit vind ik hem wel heel lekker⊠maar denk dat ik geen fles zou aanschaffen, ook niet als hij 60 euro was.
Ik vind ook dat ie nu anders ruikt. Vroeger was het echt een favo! Ben zelf fan van hypnotic poison als je die nog niet kent , blijft wel lang hangen tenminste!
Had laatst iets van bon parfumeur geroken wat ik lekker vind maar ik vind het zonde om er een parfumado maand aan te geven want het is een goedkoper parfum
Noir pour femme
Cyan Nori staat volgende maand ook op mijn lijstje!
Deze maand heb ik Velvet Orchid van Tom Ford en die vind ik echt waanzinnig lekker. Blijft helaas niet heel lang hangen, na zoân 3-4 uurtjes ruik ik hem niet meer.
Misschien is het meer een biecht, maar ik vind Lady Million Fabulous dus écht lekker ruiken bij mezelf. Heb laatst Zadig & Voltaire this is her! gehad van parfumado, maar die rook bij mij niet zo bijzonder? Alsof het het nét niet was
Dit is ook echt één van mân favorieten op het moment.
Mijn 2e skins sample box in hele korte tijd whoeps veel te leuk om zo allerlei geurtjes uit te proberen die ik waarschijnlijk nooit zou kopen omdat ze 200 eu kosten.
Oh en dit is mijn parfumado kalender, zal er vast nog wat aan veranderen:
Haha ik snap je, Skins is echt een dure âhobbyâ
Portrait of a Lady vind ik echt heel lekker, die wil ik ooit nog eens kopen. Gentle Fluidity Gold vind ik ook lekker, een zachte warme geur. En van Angels Share vind ik de fles zo mooi, de geur vind ik ook lekker maar wel vrij sterk.
Vind het wel jammer dat die sample sets zo duur zijn geworden, een paar jaar geleden waren ze 15 euro inclusief verzending én kreeg je een kortingscode van 15 euro. Nu betaalde ik laatst 22,20 en kreeg een kortingscode van 10 euro. Maarja ben nog steeds te nieuwsgierig soms
Ja echt ontzettend duur⊠ben zo benieuwd naar de geurtjes! Uit de vorige set zou ik heel graag Killian Love donât be shy willen hebben, JHAG - sunny side up vond ik ook erg lekker⊠en ben erachter gekomen dat Baccarat Rouge het niet voor mij is, ondanks de hype. Toch leuk om allemaal te proberen! Angelsâ share vond ik lekker klinken, hele hoge beoordeling op Fragnatica (ofzo) ook, dus dat was de druppel om hem te proberen. Flesje inderdaad prĂĄchtig, mooier dan de love donât be shy versie.
Ahh wow 15 euro klinkt wel beter in de oren, maar zal vast goed hebben gelopen dat ze de prijs verhoogd hebben.
Wat waren jullie favoriete parfums vroeger toen jullie tiener waren? Zeg maar welke goedkope geurtjes droeg je graag. Ik was sowieso fan van twee.
Naomi Campbell Naomi Campbell parfum - een geur voor dames 1999 (fragrantica.nl)
en
Betty Barclay in LOVE Betty Barclay parfum - een geur voor dames 2007 (fragrantica.nl)
Ik vraag me af of ik ze nog steeds lekker zou vinden. De geuren die ik nu draag zijn toch wel wat anders. Al is vanille, sandelhout en peper wel iets wat nu nog terug komt.
En wat is jullie favoriet parfum onder de 30 euro die lang blijft hangen? Ik kwam al een leuk lijstje tegen op fragrantica, maar ben wel benieuwd naar meer.
Killer Queen van Katy Perry! Vind hem stiekem nog steeds echt vet lekker ruiken hahah