Parfumtopic

Om hier op terug te komen: ik vind Woman in Gold zoooo lekker. Heel anders dan alle parfums die ik heb en wat ik normaal lekker vind (ik ben normaal gesproken echt totaal geen vanille fan namelijk). Deze ga ik misschien wel aanschaffen!

@Nysmn ben ook benieuwd welke jij uiteindelijk gaat kiezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Ik heb voor nu Love don’t be shy besteld! (En via een fb groep een mini van 5 mililiter MFK gentle fluidity gold) en de volgende wordt denk ik Angels’ share.

Ga volgende week ook weer een sample box bestellen denk ik! Woman in Gold klinkt ook erg lekker dus misschien probeer ik die er wel bij.

Er zijn ook best wat designparfums die ik erg lekker vind en nog wil halen: Pure XS, Libre of Libre intense, D&G the only one (of de intense hiervan), Ellie Saab Le Parfum LumiĆØre, Tiffany & Co Intense.

2 likes

Lekker! Ik ben ook benieuwd geworden naar de andere parfums van Kilian.

Je moet hem zeker eens proberen, vond hem heel verrassend. Denk dat we misschien wel een beetje dezelfde smaak hebben, ik heb Elie Saab le parfum (LumiĆØre) ook op m’n lijstje staan na jarenlang Valentina van Valentino te hebben gebruikt.

2 likes

Ja misschien wel! Al ben ik wel een enorme vanille fan hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: houd wel van zoet

Wat zijn jouw ā€˜normale’ favorieten met vanille erin? De wat minder high end geuren? Even inspiratie opdoen :blush:

2 likes

Ik heb niet superveel luchtjes nog; maar La Belle, This is her en Good Girl zijn de luchtjes die ik heb met vanille erin.

2 likes

Jaaa zo lekker is die! Enige Parfumado die ik tot nu toe twee keer besteld :sweat_smile:

3 likes

Dank je! Good girl heb ik ook. Extra reden om de andere 2 te gaan ruiken :slight_smile:

5 likes

Miss is dior addict ook nog wel een optie. Een van mijn favorieten. Wel vrij zwaar.

2 likes

Ja en dus veel die ik in de vorige lijst genoemd heb qua designgeuren die ik nog graag wil, veel daarvan bevatten ook vanille!

2 likes

Helaas nog niet! :sob:

1 like

Vandaag Molecule 01 getest want besteld via parfumado

Sorry maar ik vind het echt naar autobanden ruiken
Op zich ruiken die wel lekker maar of ik zelf zo wil ruiken…

5 likes

Ja ik merk ook dat ik nu ik hem wat langer op heb, m iets lekkerder vind. Maar ben er nog niet over uit of ik het wat vind. Nog even langer testen.
De not a perfume heb ik ooit in de bijenkorf opgespoten maar die vond ik toen nog zwaarder op mijn huid dan deze, een stuk meer musky ofzo was die bij mij.

Vind hem ook zo overhyped! Ruikt voor mij naar het magazijn van de Ikea

5 likes

Ik had dit sample setje van Xerjoff besteld en oh damn wat zijn Lira & Dolce Amalfi lekker. Lira ruikt naar lemon cake, normaal houd ik niet van citrusgeurtjes maar deze is zo goed gedaan… net alsof je een citroen aan het raspen bent en in je cakebeslag giet. Dolce Amalfi ook echt supersuperlekker, kan niet zeggen waar die exact naar ruikt maar heerlijk.

6 likes

Ik vind het altijd zooo aantrekkelijk als een man lekkere parfum op heeft, maar m’n vriend geeft er niet zo heel veel om. Dus ik heb op parfumado this is him besteld en die vond hij zo lekker dat hij deze full size gaat kopen!

Vorige maand had ik Black XS maar die vond ik wel tegenvallen! Die heb ik 10 jaar geleden eens gehad en toen vond ik hem heel lekker en zwaar, maar m’n herinnering was blijkbaar toch iets anders.

2 likes

Soms loop ik achter iemand die molecule 01 op heeft en dat zijn altijd dezelfde types haha

3 likes

Wat voor types dan :stuck_out_tongue:

1 like

Ben nu ook wel benieuwd haha (draag het zelf ook!)

3 likes

Vrouwen rond de 30 met blond lila geverfd haar die nƩt iets te hard praten en zich bewust zijn dat ze er leuk uit zien

Bij deze vrouwen heb ik het geroken. Zullen vast meer mensen zijn natuurlijk

10 likes