Parfumtopic

Ik heb ook een abo genomen op parfumado. Ben heel benieuwd, want ik vind niet veel echt lekker en ik ben ook niet goed in ruiken. Dus vaak weet ik ook niet wat ik er lekker aan vind.

Tot nu toe geprobeerd:

• Tom Ford - noir pour femme (lekker, maar net niet)
  • Tom Ford - ombre leather (nee)
  • Abel - grey labdanum (lekker, maar net te mannelijk)
  • Abel - pink iris (te poederig)
  • Abel - cobalt amber (nee)
  • Abel - red santal (kan hier niet echt wat van vinden)
  • Abel - golden neroli (apart, maar stinkt soms)
  • Abel - white vetiver (wel oké, niet zo speciaal)
  • Dsquared2 - Wood (te bloemig)
  • TBS - black musk (lekker, maar mist iets)
  • Chanel - Chance (wel oké)

En ik heb nu op m’n parfumado lijstje:

• Tom Ford - velvet orchid
  • Versace - crystal noir
  • Mirko Buffini - Saba
  • Alex Simone - en terrasse
8 likes

Ik ben nu guerlain idylle aan het proberen. Is qua geurnoten op papier wel echt mijn ding maar mist pit in het echt. Vind roze peper altijd lekker in parfums of een andere scherpe noot.
Mijn favoriet ooit blijft nog altijd dahlia noir van givenchy. Echt de enige geur die ik opspoot en gelijk dacht: ja dit is mijn geur. Meteen full-size gekocht en ik denk iets van 7 jaar gebruikt tot hij eruit ging :pensive:

5 likes

Ik heb nog een heeeel klein beetje dahlia noir. Ik heb mijn parfum altijd in een gesloten lade staan waardoor hij nog goed ruikt en af en toe doe ik m weer eens op. Ik heb nog niets gevonden dat er echt op lijkt.

3 likes

Shit ik las je eerste zin en was heel hoopvol dat je m wilde verkopen haha
Ik heb er nog een bodylotion van maar die is niet meer goed helaas
Geen enkele geur komt erbij in de buurt he :pensive:

3 likes

Aww sorry! Ik gok dat er nog 6 sprays ofzo in zitten dus dat is het kopen niet eens meer waard haha. Ik heb dat drupje nog bewaard voor een laatste keer, maar ik durf het gewoon bijna niet op te maken. Ik ga fragrantica nog eens nakijken voor een dupe.

1 like

Skins heeft veel!

2 likes

Ja in verschillende steden hebben ze eigen winkels! :blush:Winkels skins

2 likes

Heb op de gok Narciso for her (30ml) gekocht maar het is een mega miskoop, totaal niet mijn geur :expressionless:.
Als iemand deze wil overnemen voor een klein prijsje, stuur mij maar een berichtje.

Ik wil deze echt aanschaffen voor de lente/zomer.

Geurnoten:
Top: drakenfruit, basilicum
Hart: violet, wilde vijgen
Basis: vetiver, groen hooi

Ruikt echt naar een zomerse cocktail. Ik vind ‘m heerlijkkk.

5 likes

Klinkt heerlijk! Heb je deze al geroken?

3 likes

Ja! Deed een Skins masterclass en deze zat in de sample set. Vind hem heel lekker, ik dacht altijd niet van frisse/groene geurtjes te houden maar deze vind ik wel heel lekker.

1 like

Heb net weer een sample set samen gesteld bij Skins, ben benieuwd! Ik ben vooral op zoek naar een lekkere geur voor de zomer. Deze heb ik gekozen:

Kilian - Love, Don’t Be Shy Eau de Parfum

Vilhelm Parfumerie - Basilico & Fellini Eau de Parfum

Frederic Malle - Portrait of a Lady Eau de Parfum

Maison Francis Kurkdjian - Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum

Byredo - Sundazed Eau de Parfum

6 likes

Nice! Ken alleen die onderste niet. Benieuwd wat je daarvan vindt! Geef een review als je ze allemaal hebt geprobeerd haha.

Parfumado net binnen. Dit is ook lekker voor diegene die van vanille en kokos houden: Ylang in Gold van M.Micallef

I like!

4 likes

Zal ik zeker doen!

3 likes

Pff als iemand als een macadamianootje omhuld in witte chocolade en karamel wil ruiken :tired_face::tired_face: dit is heeeerlijk

5 likes

Ik krijg hier honger van :drooling_face: Lijkt me een heerlijke geur.

3 likes

Ik heb deze maand Ombre Leather van Tom Ford van Parfumado. Wist al dat het een heerlijke geur was, dus blij om 'm nu in miniformaat te hebben :grin:

Voor volgende maand heb ik Affinescence’s Santal-Basmati gekozen. Ik ben alvast benieuwd!

3 likes

Oh toevallig, ik ook! :grin:
Klinkt heel lekker

3 likes

Leuk! Ik was er vrijdag en heb er een aantal van geroken.

Baccarat Rouge is denk ik niet mijn type geur. Vond Gentle Fluidity echt heel lekker wel en aqua universalis ook van MFK.

Portrait of a Lady vond ik vrij intens en zwaar. Heel warm wel en chique!

Byredo Sundazed was heel lekker! Een van mijn favorieten en deed me denken aan Tom Ford Soleil Blanc in enige mate.

3 likes