Parfumtopic

Heb op de gok Narciso for her (30ml) gekocht maar het is een mega miskoop, totaal niet mijn geur :expressionless:.
Als iemand deze wil overnemen voor een klein prijsje, stuur mij maar een berichtje.

Ik wil deze echt aanschaffen voor de lente/zomer.

Geurnoten:
Top: drakenfruit, basilicum
Hart: violet, wilde vijgen
Basis: vetiver, groen hooi

Ruikt echt naar een zomerse cocktail. Ik vind ‘m heerlijkkk.

5 likes

Klinkt heerlijk! Heb je deze al geroken?

3 likes

Ja! Deed een Skins masterclass en deze zat in de sample set. Vind hem heel lekker, ik dacht altijd niet van frisse/groene geurtjes te houden maar deze vind ik wel heel lekker.

1 like

Heb net weer een sample set samen gesteld bij Skins, ben benieuwd! Ik ben vooral op zoek naar een lekkere geur voor de zomer. Deze heb ik gekozen:

Kilian - Love, Don’t Be Shy Eau de Parfum

Vilhelm Parfumerie - Basilico & Fellini Eau de Parfum

Frederic Malle - Portrait of a Lady Eau de Parfum

Maison Francis Kurkdjian - Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum

Byredo - Sundazed Eau de Parfum

6 likes

Nice! Ken alleen die onderste niet. Benieuwd wat je daarvan vindt! Geef een review als je ze allemaal hebt geprobeerd haha.

Parfumado net binnen. Dit is ook lekker voor diegene die van vanille en kokos houden: Ylang in Gold van M.Micallef

I like!

4 likes

Zal ik zeker doen!

3 likes

Pff als iemand als een macadamianootje omhuld in witte chocolade en karamel wil ruiken :tired_face::tired_face: dit is heeeerlijk

5 likes

Ik krijg hier honger van :drooling_face: Lijkt me een heerlijke geur.

3 likes

Ik heb deze maand Ombre Leather van Tom Ford van Parfumado. Wist al dat het een heerlijke geur was, dus blij om 'm nu in miniformaat te hebben :grin:

Voor volgende maand heb ik Affinescence’s Santal-Basmati gekozen. Ik ben alvast benieuwd!

3 likes

Oh toevallig, ik ook! :grin:
Klinkt heel lekker

3 likes

Leuk! Ik was er vrijdag en heb er een aantal van geroken.

Baccarat Rouge is denk ik niet mijn type geur. Vond Gentle Fluidity echt heel lekker wel en aqua universalis ook van MFK.

Portrait of a Lady vond ik vrij intens en zwaar. Heel warm wel en chique!

Byredo Sundazed was heel lekker! Een van mijn favorieten en deed me denken aan Tom Ford Soleil Blanc in enige mate.

3 likes

Was dus bij Skins afgelopen week en zoveel lekkere geuren geroken. Normaal ben ik vooral van skinscents zoals Not a Perfume en Molecule 01. Die laatste blijft mijn ultieme favoriet en ruikt zo zo zo goed. Deze vond ik nu ook echt fantastisch:

• Byredo: blanche, mojave ghost, g* water, sundazed, bal d’afrique
  • Le labo: another 13
  • MFK: gentle fluidity (gouden flesje)
  • 28 27: genetic bliss (zoooo goed en kruidig en jammmm, had er echt nog nooit over gehoord. Beetje moleculaire parfum maar dan obv houtnoten zoals sandalwood en akagaliwood.
  • Maison Crivelli: Papyrus Moleculaire

Kreeg ook 3 samples mee! Normaal kun je daar blijkbaar twee gratis samples per keer krijgen, dus best ruim ook. Gezien Byredo per ml al bijna 3/4€ kost pfffff. Nou en tot zover de pret, want daarna had ik de hele avond echt knallende koppijn van al het ruiken.

Ohhh en een vriend van ons droef dit weekend van Cra-yon de geur Sand Service en die was echt heeeerlijk op hem. Vrij fris, kruidig en mannelijk. Mensen vinden hem over het algemeen een goed alternatief voor Santal 33, maar hoewel die geur mij intrigeert is die ook echt way too intense.

1 like

Ohh serieus! Ik kocht laatst een fles daar en mocht maar 1 sample uitkiezen voor erbij :sweat_smile:
Gentle fluidity gold is vet lekker ja!

1 like

Nou suf! Ik kocht niet eens een fles :sweat_smile:

Wel lekker hoor!
Welke samples heb je gekozen?

1 like

27 28 genetic bliss, byredo mojave ghost & le labo another 13

Wil vooral die laatste eens proberen maar die sample is maar 0,75 ml :sob:

Zit namelijk te denken om ELDO she was an anomaly te kopen en wilde even vergelijken.

1 like

Laat me weten of mojave ghost een beetje blijft hangen! Lees namelijk dat die binnen een uurtje vervliegt, jammer voor die prijs.

Ik heb gisteren ook weer een sampleset besteld, en de masterclass box aangeschaft! Vond de vorige erg leuk.

Zijn ook nog 2 geuren die ik graag wil proberen maar waar ze op Skins momenteel geen samples van aanbieden: Kilian Moonlight in Heaven (wordt beschreven als sticky rice mango dessert) & Memo Paris Winter Palace.

1 like

Ik heb op vakantie deze gekocht

In de veronderstelling dat dit de gewone La Vie was, was een aanbieding (65 eur voor 75 ml), niet goed gekeken. Maar man deze is lekker :heart_eyes: en blijft lang hangen! Echt super blij met deze per ongeluk gekochte flacon.

Zadig & Voltaire THIS IS HER blijft mijn nr 1 wel.

1 like