Parfumtopic

Heb vandaag mijn sampleset van Skins binnengekregen met:

Creed - Jardin d’Amalfi (frisse citrus geur, lekker maar echt heeel duur helaas)
Simone Andreoli - Malibu party in the bay (echt heel lekker! limoen, rum en suiker, echt een zomerse geur, deze zou ik wel fullsize willen)
Simone Andreoli - Leisure in Paradise (warme, fruitige geur met vanille)
Vilhelm - Basilico & Fellini (besteld door jullie, en vind hem echt heel erg lekker! ik kan hem niet zo goed omschrijven maar zou deze wel graag willen voor de zomer, fris maar heeft toch iets speciaals vind ik)
Diptyque - Eau des sens (deze ga ik morgen testen)

2 likes

Leuk dat Basilico & Fellini jou ook zo bevalt! Die Malibu in the bay heb ik eens geroken bij de Skins en vond ik ook lekker ruiken! Hoe is de longevity?

2 likes

Eens. Het is ook niet mijn geur, maar als je ervan houdt is het een goed alternatief.

De longevity valt wel een beetje tegen merk ik vandaag! Virgin Island Water blijft veel langer sterk ruiken, maar is in verhouding ook wel weer een stuk duurder. Maar Malibu party in the bay zou ik door de dag heen wel vaker bij moeten sprayen denk ik

Jammer! Vind ik altijd belangrijk bij dure parfums.
Heb vandaag Kilian - Moonlight in heaven op, erg lekker. Wordt beschreven als mango sticky rice parfum… maar zo snel vervlogen :sob: echt een afknapper.

3 likes

Echt zot van dit geurtje, ook zo een zalige mega grote fles!

1 like

Waar ruikt-ie naar?

Oh dat vind ik zo moeilijk om een geur te omschrijven haha. Op de website staat : bloemig/oriental. Jasmijn, amber en ook cederhout zitten er in.
Heb in het verleden een parfumverslaving gehad (echt te belachelijk voor woorden), en ik hou wel van bloemige luxueuzere geuren.
(Ze hebben deze ook in een 12ml versie voor 15euro)

1 like

Deze is idd heel lekker, terwijl ik niet per se van de bloemige geuren ben! Ik heb nog steeds een parfum verslaving dus heb het kleine flesje :grin:. Ken je Istanbul van atelier rebul? Heel andere geur maar ook heerlijk.

1 like

Ik heb daar ooit eens een sample van gekregen bij een bestelling. Heel anders van geur is Istanbul maar ook wel bijzonder lekker

2 likes

Ja vind ik ook erg jammer! Moonlight in heaven klinkt ook heel lekker, maar zo jammer als het zo snel vervliegt. Ik heb ook een aantal parfums van de maison collectie van Dior, ze ruiken echt geweldig maar vervliegen zo snel :sob: Ben er wel een beetje klaar mee, heb ook geen zin om zo’n grote fles mee te slepen

Heb weer wat samples geprobeerd. Vind Diptyque - Philosykos (ruikt naar een vijgenboom) echt heel erg lekker en Byredo - Bal d’afrique (een freshie) ook, maar ze blijven allebei niet erg lang hangen. Vooral die laatste. Toch vind ik vooral philosykos echt wel een hele bijzondere en lekkere geur, staat wel op mijn kopen-lijstje.
Ander soort geur maar Parfums de Marly - Safanad (peer,oranjebloesem,vanille,amber) is ook erg lekker!
En ik heb gisteren weer meegedaan aan een Skins masterclass en daar heb ik ook 2 lekkere geuren ontdekt. Byredo - Young Rose (ben helemaal niet zo van de roos normaal gesproken, maar deze is lekker) en de #1 = Initio Side effect. Deze laatste vind ik wel echt een herfst/wintergeur met noten van kaneel, saffraan, tabak, vanille en rum… maar vind hem echt heel erg lekker!

Ik begin echt een giga lijstje te krijgen aan geuren die ik wil haha.

3 likes

Die laatste klinkt echt geweldig!

2 likes

Is ie ook, en erg sterk en langdurend!

Kunnen jullie zien of je Parfumado deze maand is doorgegaan? Ik heb geen bestelbevestiging gehad (krijg die altijd op de 15e) en kan dus niet m’n account in door de nieuwe website die problemen heeft.

Wow dit klinkt heerlijk! Ben benieuwd of het een beetje goed blijft hangen? Spray je het direct op je huid of op je kleding/sjaal?

2 likes

Beide! Vooral op kleding blijft het wel te ruiken voor een tijdje, het blijft een bodyspray. Voor een bodyspray vind ik hem lang blijven hangen!

4 likes

Eigenlijk erg toch dat wij al onze organen verkopen om dure parfum te kopen, welke vervolgens best snel vervliegt

Ik heb trouwens ook 100% een parfumverslaving. Maar dat uit zich meer in dwangmatig vaak spuiten.

2 likes

Ik heb nu even geen zin/budget om € 200,00 uit te geven aan aan een parfum, wacht denk ik op m’n vakantiegeld. Maar ik kon niet wachten want vind ‘m zooo lekker dus heb € 38,40 inc verzendkosten betaald aan 5ml via miniperfume.nl don’t judge haha

Love don’t be shy

9 likes

Word lid van de fb groep parfumista’s!! Daar delen mensen vaak ook ml’s van bepaalde parfums en dat is dan goedkoper dan 38 voor 5 ml.

2 likes