Nou de keuze word alleen maar lastiger, ik heb echt zulke lekkere geuren besteld
Ik ben heeeel benieuwd wat je van ze vindt!
Ruikt molecule patchouli heel anders of is de extra toevoeging heel subtiel?
Ik ook
@Marsepein ik heb m nu net op, eerste indruk is vrij sterke patchouli geur. Nou vind ik patchouli erg lekker maar het is vaak net erop of eronder, het steekt erg nauw met intensiteit. Ben benieuwd hoe hij verderop in de dag ruikt. En zal anderen ook even vragen!
Edit 9.04 hij ruikt nu zoals een andere geur van 100bon die ik heb, labdanum en patchouli. Die is lekker, maar veel goedkoper.
Ik heb hier nog twee proefverpakkingkjes van, eentje van 2ml en een wat grotere. Gebruik ze zelf niet en vind het zonde als ze liggen te verstoffen.
Mocht je willen zou ik ze naar je op kunnen sturen? Misschien beetje omslachtig maar wilde het toch aanbieden.
Aaah, dat zou echt te gek zijn! Zo lief! Ik slide meteen even in je dm’s
Dit topic is echt niet goed voor je bankrekening als je een parfumverslaving hebt zoals ik
Ik ben geen fan, hij is lekker maar vervliegt snel en mijn vriend vind t ruiken alsof ik m’n geurtje al 2 dagen op heb.
Oh jammer! Ik was benieuwd naar die met mandarijn maar daar lees ik ook niet zulke goeie recensies over. Ik hou het wel bij de klassieker;p
Ik wist wel dat molecule populair was, heb m zelf ook, maar overal waar ik vandaag liep, rook ik het parfum wel
Is er ergens een fijne site ofzo waar je gebruikte parfums kunt verkopen/ruilen? Of heeft hier iemand interesse? Heb deze 2 gekregen, half gebruikt maar op uit gekeken.
Ik volg! Op Vinted niet, daar mag je geen gebruikte cosmetica verkopen (heb ooit zelf eens parfum de welke ik niet meer droeg willen verkopen via Vinted, kreeg ik een waarschuwing dat dit niet mag, oepsie)
Oh echt? Ik heb dat wel eens gedaan, maar er waren 2 sprays uit en toen kwam ik erachter dat ik de edt in plaats van de edp had gekocht verder niets van gemerkt dat dat niet zou mogen
Good old Marktplaats dan misschien?
Als het flesje nog vol is mag dit wel! Maar gebruikt niet want dit valt onder cosmetica.
In België hebben we ook nog 2dehands waarop je kan verkopen, of via Facebook.
Hoeveel wil je voor de rumeur?
Aan de mede-vanille/kokos liefhebbers (en teleurgestelden over het vervliegen van Vanilla Vibes)… ruik deze!
Het is er in spray en deze roller. Heb de spray in de winkel getest en vind m echt heerlijk. Ruikt een paar uur later nog goed. Benieuwd hoe de roller me gaat bevallen.
50ml is 30 euro en dit was 15. Relatief een stukje duurder, mss omdat het olie is?
Edit: foto wil niet, linkje: https://www.stories.com/en_eur/beauty/fragrances/product.roll-on-perfume-white.0447705004.html
Hoe vind je de 2787? Ik krijg er hele nare hoofdpijn van
Hoofdpijn krijg ik er niet van, hij blijft wel heel erg lang hangen maar dat heb ik graag. Voor mij balanceert die zelfs tussen een vrouwen-en mannenparfum in qua geur, krijg zo een eau de cologne gevoel
Ja eau de cologne, daar zeg je wat.
Fijn voor je dat je er geen hoofdpijn van krijgt