Parfumtopic


Tip!

6 likes

Ik krijg vanavond de sample set van Jo Malone x Zara binnen en heb daarnaast nog Zara Femme besteld. Ben zo benieuwd :heart_eyes: het proberen van nieuwe geuren begint echt een nieuwe verslaving te worden… :grimacing:

2 likes

Ohh zo leuk! Heb je dit zelf samengesteld?
Ik houuuu van Le temps perdu, maar zoooo duur. Ik ga een klein flesje voor 38 euro bestellen :joy:

Nee die box bieden ze zo aan! Af en toe doen ze dat!

2 likes


Deze 2 samples zijn echt mijn fav en baal dat ze bijna op zijn :sob::sob: gaan zeker op mijn to buy list, vooral Philosykos :heart_eyes_cat:

Safanad



Philosykos



2 likes

Koopje?

3 likes

Heb wat te koop gezet in het verkooptopic voor de liefhebbers

1 like

Nou ik ben benieuwd of ik ‘m lekker vind. Krijg de box vandaag binnen! Lekker testen zo

1 like


Deze is al een hele tijd mn favoriet. Koop meestal een klein flesje voor 15 euro en doe daar heel lang mee! T is ook eay de parfum dus dat scheelt

4 likes

Philosykos is ZO lekker!! Ben benieuwd wat je van alles vindt

Vandaag mijn skins box binnen

Nou lekker vind ik de:
Malibu party in the bay
Diptyque eau riose
Ex nihilo iris porcelana
JHAG vanilla vibes

Ga ik nog verder testen om te bepalen of ik ze lekker vind;
Kilian Woman in gold (ruikt naar babywipes?)
Fugazzi Angel Dust
MFK oud satin mood
Ganymede

Niet erg lekker, kijken of vriend ze wil hebben ofzo:
D’orsay OW
Salle privee alle 3
Encans suave

Zou ik mijn ergste vijand nog niet geven;
Patchouli magnetik

7 likes

Mocht je vriend salle de prive - le temps de perdu niet willen, neem ik mngraag over!
Jammer dat je m niet lekker vind:( is echt mn favo haha

1 like

Ja heb ‘m wel echt alleen op een papiertje gespoten en geroken (niet eens op een echte teststrip) dus puur op eerste indruk! Ik zal je in gedachten houden :grin: ken je die andere 2 van salle privee ook?

en serieus die patchouli magnetik is te SMERIG voor woorden, goorste parfum die ik ooit heb geroken. Ik dacht dat twilly hermes vies was maar dit???
Mocht iemand die willen overnemen tegen verzendkosten be my guest :rofl:

Oh ik had echt gedacht dat je encens suave lekker zou vinden, ik vind die lekker en we hebben redelijk dezelfde parfumsmaak haha

Wellicht ruikt die op de huid heel anders dan op een papiertje hoor! Niet de beste testmanier natuurlijk haha.

3 likes

Nee, die ken ik niet! Ik had ooit bij Skins gevraagd wat op molecule/not a parfume leek en toen raadde ze Le temps de perdu aan en dat was meteen een voltreffer

1 like

@Victoria @Marsepein

Heb beide even op de huid getest en geen fan. De enxans wel lekker maar niet denderend. Hij is wel lekker warm, maar de wierrook throws me off in deze. De temps is niet mijn ding maar dat is molecule 01 ook niet dus dat begrijp ik dan wel :rofl: ik ga mijn vriend de temps laten testen een spuitje en anders mag je m hebben

2 likes

Heel stom maar op fragrantica staan de noten van de EdP en EdT van Philosykos verkeerd om, deze klopt dus niet. De EdP heeft geen kokosnoot, alleen de EdT. Ik vind ze ook wel anders maar allebei lekker!

2 likes

Huh serieus haha! Wat bijzonder.
Welke vind je lekkerder?

Ik heb mijn eerste Parfumado en vind de geur echt lekker! Het was even wennen, maar blij met mijn keuze.

Het is Cherry Punk - Room 1015.

Ben wel benieuwd of iemand nog Parfumado aanraders heeft.

2 likes

Ik was dit weekend in Londen bij Bloom perfume, echt zo’n heerlijke winkel. Allemaal aparte merken en je kunt 1ml samples en 5ml samples kopen, kon er wel uren rondhangen :grin:

1 like