Parfumtopic

Ik heb hier nog twee proefverpakkingkjes van, eentje van 2ml en een wat grotere. Gebruik ze zelf niet en vind het zonde als ze liggen te verstoffen.

Mocht je willen zou ik ze naar je op kunnen sturen? Misschien beetje omslachtig maar wilde het toch aanbieden.

3 likes

Aaah, dat zou echt te gek zijn! Zo lief! Ik slide meteen even in je dm’s :heart:

3 likes

Dit topic is echt niet goed voor je bankrekening als je een parfumverslaving hebt zoals ik :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Ik ben geen fan, hij is lekker maar vervliegt snel en mijn vriend vind t ruiken alsof ik m’n geurtje al 2 dagen op heb.

3 likes

Oh jammer! Ik was benieuwd naar die met mandarijn maar daar lees ik ook niet zulke goeie recensies over. Ik hou het wel bij de klassieker;p

1 like

Mijn eerste Skins bestelling!

12 likes

Ik wist wel dat molecule populair was, heb m zelf ook, maar overal waar ik vandaag liep, rook ik het parfum wel :joy:

2 likes

Is er ergens een fijne site ofzo waar je gebruikte parfums kunt verkopen/ruilen? Of heeft hier iemand interesse? Heb deze 2 gekregen, half gebruikt maar op uit gekeken.

Ik volg! Op Vinted niet, daar mag je geen gebruikte cosmetica verkopen (heb ooit zelf eens parfum de welke ik niet meer droeg willen verkopen via Vinted, kreeg ik een waarschuwing dat dit niet mag, oepsie)

2 likes

Oh echt? Ik heb dat wel eens gedaan, maar er waren 2 sprays uit en toen kwam ik erachter dat ik de edt in plaats van de edp had gekocht :grimacing: verder niets van gemerkt dat dat niet zou mogen

Good old Marktplaats dan misschien?

Als het flesje nog vol is mag dit wel! Maar gebruikt niet want dit valt onder cosmetica.
In België hebben we ook nog 2dehands waarop je kan verkopen, of via Facebook.

1 like

Hoeveel wil je voor de rumeur? :slight_smile:

1 like

Aan de mede-vanille/kokos liefhebbers (en teleurgestelden over het vervliegen van Vanilla Vibes)… ruik deze!

Het is er in spray en deze roller. Heb de spray in de winkel getest en vind m echt heerlijk. Ruikt een paar uur later nog goed. Benieuwd hoe de roller me gaat bevallen.

50ml is 30 euro en dit was 15. Relatief een stukje duurder, mss omdat het olie is?

Edit: foto wil niet, linkje: https://www.stories.com/en_eur/beauty/fragrances/product.roll-on-perfume-white.0447705004.html

Hoe vind je de 2787? Ik krijg er hele nare hoofdpijn van :sob:

1 like

Hoofdpijn krijg ik er niet van, hij blijft wel heel erg lang hangen maar dat heb ik graag. Voor mij balanceert die zelfs tussen een vrouwen-en mannenparfum in qua geur, krijg zo een eau de cologne gevoel :see_no_evil:

2 likes

Ja eau de cologne, daar zeg je wat.
Fijn voor je dat je er geen hoofdpijn van krijgt :blush:

Sinds kort ben ik verslingerd geraakt aan Black Opium en bleek Gardenia van de Zara wel een goede dupe te zijn.

Nu is de versie die ik wil niet beschikbaar (met oranjebloesem, koffie en vanille) maar wel de versie met sinaasappel, koffie, perzik en framboos.

Is hier iemand die de nieuwe versie geroken heeft en mij kan vertellen of ie nog naar BO ruikt?

1 like

@Pinky @Saray

Ik had naar aanleiding van de enthousiaste post van @Aiden de 2787 Discovery set besteld

En meteen Genetic Bliss opgedaan. Bij mij ruikt hij echt vreselijk haha (no offense @Aiden :smile:)
En sja ik was gewoon thuis gelukkig maar ik kreeg het ook niet echt weg dus vond mezelf echt stinken maar een parfum ruikt bij iedereen natuurlijk anders!!!
Ik ben alsnog blij met de mini’s want 2 anderen heb ik ook geprobeerd en vond ik dus wél lekker!

Ik heb deze ook en ook daar zaten al een paar heerlijke geuren in:

• EX NIHILO - Iris Porcelana EDP 7,5ml
  • Fugazzi - Angel Dust 10ml
  • D’ORSAY - O.W., T.J. of S.C. 3,5ml*
  • Kilian - Woman in Gold 7,5ml
  • MARC-ANTOINE BARROIS - Ganymede 10ml
  • Maison Crivelli - Patchouli Magnetik 5ml
  • Simone Andreoli - Malibu EDP 7,5ml
  • diptyque - Eau Rose EDP 10ml
  • Juliette has a Gun - Vanilla Vibes 5ml
  • SALLE PRIVÉE - Le Temp Perdu 2ml
  • SALLE PRIVÉE - Concorde 2ml
  • SALLE PRIVÉE - Legal 2ml
  • Maison Francis Kurkdjian - Oud Satin Mood 5ml
  • D.S. & Durga - GrapeFruit Generation 1,5ml
  • D.S. & Durga - I Don’t Know What 1,5ml
  • Matiere Premiere Encens Suave EDP 6ml

** Van D’ORSAY ontvang je één van de getoonde geuren.*

Edit: Mocht iemand die van 2787 Genetic Bliss willen, kan ik die opsturen, hoef er niks voor maar vind het anders ook zonde van de nog bijna 2 ml voor €5 :sweat_smile:

5 likes

Hoe vind je de Salle Privee?? Ik heb er ook 2 in m’n box en vind ze (in het flesje, nog niet op huid geprobeerd) heerlijk!

4 likes

Ik ben héél benieuwd naar de Genetic Bliss, zou die wel willen! :slight_smile:

3 likes