Parfumtopic

Ik heb zelf al jaren de molecules 01 en die was in het begin ook best prijzig. Ik bewaar de flesjes altijd in de doosjes en dan blijven de wel echt lang goed. Ook spuit ik vaak maar 1 spuitje op. Dus ik ben wel van mening dat duurdere geuren de prijs wel waard zijn.

2 likes

Ik heb deze parfum dus echt al maanden in mijn hoofd om te kopen maar ik kan daar het geld niet aan uitgeven. Heb dan een dupe besteld via divain, qua geur gelijkaardig, wel minder lang houdbaar maar ik werd daar dus echt lichamelijk ziek van :astonished: dus ja zeker niet doen, want je weet niet welke ingrediƫnten ze daarvoor gebruiken

Oh wauw, lichamelijk ziek van geworden? Waar had je last van? Hopelijk gaat het nu weer beter! Dat is wel echt heftig, ik was inderdaad ook al op zoek naar een dupe… Maar toch maar niet doen dan.

Hormonale klachten, opgezette klieren in mijn hals, hoofdpijn. En dan vooraleer ik de link had gelegd met die parfum was ik dus al weken verder. Gestopt met die parfum en klachten vrijwel onmiddellijk weg! Maar ik spoot ook echt royaal in mijn hals en de polsen. Zal nooit echt helemaal gezond zijn denk :see_no_evil: maar mijn raad is ga voor de real deal, je betaalt kwaliteit. Desnoods even voor sparen of vragen voor kerst

2 likes

Dat herken ik ook van parfum! Hoofdpijn, misselijk, echt heel bizar wat sommige geuren kunnen doen!

1 like

Zijn jullie bekend met het merk Astrohil & Stella?

Ik kwam deze gisteren tegen en ik ben heel benieuwd naar ervaringen.

Ik heb op de gok een cheap ass geurtje gekocht, tweemaal gebruikt en ik word er serieus warrig en duizelig van. De eerste keer dacht ik dat t niet door de geur kon komen maar na de tweede keer ben ik er van overtuigd dat t door de geur komt. Zo zonde want hij ruikt lekker.

Welke is het? Ik ben benieuwd haha

1 like

The library of fragrance - Ambergris

2 likes

Dit topic staat vol met forummers die bij Skins samples kochten, je kan daar ook een bon kopen.
In Belgiƫ kan het bij parfuma.

1 like

Ik heb in Londen een sample set van penhaligon’s gekocht, Jo Malone maakt er ook tijdens de feestdagen en denk Dyptique ook. Wil je een specifieke merk?

Ooh dan zou ik Skins contacteren en hen vragen naar hun bestverkochte parfums. Is moeilijk als je niet weet wat je vriend lekker vindt.

2 likes

Je hebt wel van die sets voor mannen. Dan zit er ook een bon van 10 euro bij.

6 likes

Bon parfumeur?

2 likes

Bedoel je zoiets?

1 like

Vraagje voor de doorgewinterde Parfumado-afnemers:
Mijn referral code is net voor het eerst gebruikt en nu kan ik wat kiezen. Nu wil ik eigenlijk die 50% voor je volgende bestelling, en geen extra cases of een surprise parfum. Maar hoe doe ik dat?

Ik kon dat gewoon aanvinken op de pagina van vriendenkorting op mn account. Ik heb al wel een half jaar ofzo geen abonnement meer dus weet niet 100% zeker of dat nog zo is

Bedankt voor deze tip :heart: Ik heb de afgelopen maanden zoveel parfums geprobeerd maar vond het steeds net niet, maar deze is zo heerlijk en bijzonder!

1 like

Wat leuk om te horen!

2 likes

M’n vriend had een sample op en die rook echt zo lekker. Maar hij kost €85,- voor 50ml, dus dat gaat em echt niet worden.
Weet iemand toevallig een lookalike/dupe van Ambassador van Gisada?

1 like