Parfumtopic

Zo kut, mijn man vindt hem enorm stinken :sob: Normaal heb ik schijt aan zijn mening maar met parfum vind ik het eigenlijk wel belangrijk dat hij het ook lekker vindt. Ik haat het namelijk ook als hij iets draagt wat ik vind stinken.
Heb je, naast Baccarat Rouge, nog ideeën voor iets soortgelijks maar toch anders?

1 like

Ik heb een fles Lazy Sundaymorning van Maison Margiela van 100ml. 4x gebruikt maar het is niet mijn geur. Als hier iemand is die hem wil overnemen, stuur me even een pb. Hoef er echt niet de hoofdprijs voor, €30 excl verzendkosten.

1 like

Ik kwam via een twijfelachtige redditpagina bij Cloud van Ariana Grande en na het lezen van de omschrijving heb ik die een beetje op de gok gekocht. Volgens fragrantica lijkt het op Baccarat Rouge 540, maar die heb ik nooit geroken dus geen flauw idee. (En die is momenteel sowieso te duur voor mij)

Ik vind ‘m iig wel lekker ruiken voor de winter en bij mij blijft ie ook verrassend lang hangen. Niet overdreven aanwezig, maar ik had ‘m gisteren opgedaan en dan vanochtend ruik ik het nog steeds wel af en toe zo’n vleugje zegmaar. Terwijl bijvoorbeeld This is her bij mij altijd in no time verdwijnt, echt heel irritant.

Maar goed inmiddels heb ik ook al gezien dat dit blijkbaar een enorm overhyped parfum is op tiktok etc :sweat_smile: ach ja, haha. Ben benieuwd of ik het nu overal ga ruiken ook nu ik dit weet.

1 like

Hij is idd heel populair! Ik vind hem niet perse naar baccarat ruiken, zara en the body shop hebben wel een uitstekende dupe

Ah ja ik heb het origineel nooit geroken dus was ook niet direct op zoek naar een dupe, maar wel goed om te weten!
Bij zara hebben ze wel meer dupes toch, al vond ik degene die ik van de zara heb ook niet per se lang blijven hangen, dat blijft sowieso een beetje een ding soms (maar goed als een goedkope versie even slecht blijft hangen als een duurdere is dat mss alsnog de betere optie natuurlijk haha)

1 like

De andere heb ik niet geroken want ik vind de meeste geuren zoals la vie est belle en si en one million stinken, dus ik weet niet of die echt een goede dupe zijn. Je hebt nu zelfs op tiktok meiden die de dupes van de action ophypen

Jaa ik heb er van de zara eentje die ook praktisch hetzelfde is als This is her (fields at nightfall), maar die blijft ook voor geen meter hangen helaas, misschien nog wel slechter dan het origineel.

En apple juice voor chancel chance eau tendre, maar die blijft dus ook voor geen meter hangen. Net als het origineel trouwens bij mij dus haha. Wel jammer want ik vind die geur wel lekker, maar hij verdwijnt echt gewoon ongeveer meteen weer

1 like

Ruiken andere mensen hem nog wel??

2 likes

Ik ben ben van de wat zoetere geuren en vind bijv flower bomb, la vie est belle, elie saab le parfum en wonderlust lekker. Kennen jullie een lekker geurtje die in dit rijtje zou passen maar toch anders ruikt?

2 likes

Miss Dior misschien?

4 likes

Love don’t be shy van Killian maar die kan boven budget zijn.

2 likes

Good girl - caroline herrera
Donna - Trussardi
Villa Simone - Alex simone
Just rock for her - zadig & voltaire

4 likes

Leisure in paradise - Simone Andreoli

3 likes

Absolutely Blooming van Dior.

:100:

2 likes

kijken jullie eigenlijk allemaal jeremy fragrance?

wat een man

5 likes

Ja, maar keek.

Ik vind hem een beetje doorgesnov, -geslagen en ik krijg er nu een beetje de kriebels van.

4 likes

hahaha ja ik snap wat je bedoelt

2 likes

Bonbon :grimacing::relaxed:

Wat vinden jullie aanraders bij Zara qua mannenparfum?

1 like

Ik vind gourmand leather super lekker. Blijf je niet de hele dag ruiken, maargoed dat is te verwachten voor die prijs.