Parfumtopic

Narciso Rodriguez Pure Musc is echt m’n nieuwe favoriete parfum :heart_eyes:

2 likes

Mijn nieuwe favoriet is narciso rodriguez rouge. Een stuk zoeter dan waar ik normaal gesproken van hou, maar hij heeft ook iets zachts.

Ik blijf het ook fascinerend vinden hoe geuren zich ontwikkelen gedurende de dag!

1 like

De eau de parfum. Intussen nog een keer geweest, en deze is het geworden! Helemaal wat ik in gedachten had, nog eens bedankt iedereen voor alle tips.

1 like

nieuwe favoriet, rituals d’orient, als je van orientaalse geuren houdt. blijft redelijk lang zitten

Deze drie draag ik nu afwisselend

afbeelding

1 like

1 like

Wij hebben dezelfde smaak van parfum zo lijkt het!

Mijn all time favorite was love van Chloé, ik baal nog steeds dat die uit het assortiment is.
Voel me verdwaald in de parfumwereld sedert dan want lijkt erop dat geen enkele geur in de buurt komt!

Toevallig heb ik onlangs ook narciso Rodriguez Rouge gekocht.
En nu deze week, met veel korting Elie Saab le parfum in white. Ik had er een staaltje van en vond hem eerst niet zo lekker maar gedurende de dag wordt het wel een heel aangename geur en blijft lang hangen.

1 like

Jill Sander Eau poudree komt nog in de buurt van love van Chloé. Ik ben ook met jou in rouw

1 like

Die ken ik niet! Ga ik volgende keer eens testen dan.

Ik blijf maar hopen dat hij terugkomt. :frowning:

Sowieso bijna alle Daisy geuren :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Als iemand nog 7,50 korting wil op parfumado kan je deze code gebruiken als je wilt: -aangepast door moderator-
Wanneer iemand deze code gebruikt mag ik ook wat uitzoeken.

Heb zelf molecule 1 besteld. Vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Volgende maand krijg ik Powderd Veil van Miller Harris. Ben heel benieuwd, in de beschrijving klonk ie erg lekker.

2 likes

Toevallig heb ik powderd veil ook via parfumado geprobeerd. Ik vond hem zelf niks dus heb m weggegeven. En jij?

Mwah, gaat wel. Ik vond hem zeker niet vies maar ook niet super lekker. Vervloog ook super snel.
Wat zijn jou favorieten van parfumado?

image
:star_struck:

1 like

Ben daarna gestopt met parfumado haha

1 like

Aangezien ik het parfum hier veel genoemd zie worden: Ik zag dat op bol de Juliette has a gun - not a parfume is afgeprijsd naar 66 euro!

2 likes

Balen dat ik dit nu pas lees en de actie niet meer kan vinden. Ik twijfel al zolang over die geur, maar vind €115 euro echt te duur zeker omdat ik nog 10 andere parfums heb staan

Op notino is hij 66 EUR!

1 like

Op bol is de actie inderdaad weg, maar zie dat je al een andere tip hebt gehad!

1 like