Parfumtopic

Op het moment in de sale bij de ici Paris XL

4 likes

Als iemand op zoek is naar een heerlijke gourmande vanille, 3 geweldige aanraders:

Giardini di toscana Bianco Latte
Jovoy paris Fire at will
Maison mataha Escapade Gourmande

Alle drie echt fantastisch.

7 likes

Weet iemand of parfumado wel eens kortingscodes heeft die ook gelden voor de gift cards? :grimacing: ik wil iemand 3 maanden cadeau doen maar vind het toch best duur… en vind 2 maanden weer een beetje te kort.

Was er al bang voor :sob: toch maar opzoek naar een ander cadeautje

1 like

Via ING rentepunten!

Helaas niet meer! Was wel een mooie oplossing zo heb ik een half jaar parfumado gehad en heerlijke geuren ontvangen.

2 likes

Oh wat is dat snel gegaan dan, ik heb afgelopen maandag nog een kortingscode gekocht via rentepunten :fearful:

Oh nice! Wat was de korting dan?

2 likes

Ik had afgelopen maart een bon van parfumado bij ing en dat was 30% korting voor een half jaar

2 likes

Ja precies die @apeiros. Echt stom dat ie er ineens af is

2 likes

En ik maar denken dat er alleen maar stomme dingen in de ing shop stonden…

3 likes

Lieve mensen, ik ben sinds kort OBSESSED met de geur van Armeens papier, sinds ik een geurkaars in Disneyland (de Coco) heb gekocht met deze geur. Nu wil ik meer van deze geur verzamelen, en heb van alles al gevonden: origineel armeens papier en andere geurkaarsen. Maar eigenlijk zoek ik een parfum met deze geurnoten, oa benzoine. Ik vond Guerlain-Bois d’Armenie, maar helaas zie ik alleen prijzen van 300+ euro… Via google word ik niet veel wijzer. Kennen jullie parfums met deze geur?

Topnoten
Wierook
Iris
Roze peper

Middennoten
Benzoine
Guaiac hout
Koriander

Basisnoten
Copahu Balsem (Copaiba)
Patchouli
White musk

Hoofdakkoorden:
amber
houtachtig
balsemachtig
warm kruidig
rokerig
iris
poederig

Ik heb Armeens papier nog nooit geroken, maar ik dacht onmiddellijk aan deze bij de lijst noten (al wordt benzoë niet genoemd).

De exclusieve lijn van Guerlain is trouwens wel echt het geld waard vind ik. Ik heb Tonka Imperiale en Oud Essentiel en die geuren blijven de hele dag hangen. Ik krijg er ook supervaak complimenten over.

2 likes

Kijk, dat is wel goed om te weten! Ik ga zeker deze ruiken van bottega Veneta, en anders toch maar sparen voor die van Guerlain. Dankjewel!

@Georgette nog nooit Armeens papier geroken maar klinkt heerlijk. Wil je het laten weten als je nog andere parfums vindt? Dan ga ik die zeker ruiken!

3 likes

Ik ken de geur van Armeens papier zelf niet, maar je lijstje met geurnoten doet me denken aan Myrrh & Tonka van Jo Malone.

En bij de hoofdakkoorden doet het me denken aan By the Fireplace van Maison Margiela, maar die vind ik vooral rokerig dus misschien niet waar je naar opzoek bent.

4 likes

Wat is jullie favoriete dierproefvrije parfum? Het liefst eentje die ook wat langer blijft hangen. Ik ben door mijn parfum van Stella McCartney heen en zou graag wat nieuws willen proberen.

Bon Parfumeur is proefdiervrij en heeft veel verschillende geuren.

1 like

Ik ga alle genoemde parfums even snuffelen, en hsb een lijstje met parfums waarvan ik een tester ga bestellen… Ik hou jullie op de hoogte! :grinning:

2 likes

Ik ben helemaal into chai parfums nu. Ik had Remember Me van Jovoy Paris en nu heb ik via parfumado Japur Chai van Ineke uitgekozen en net opgespoten en hmm echt heeeerlijk kruidig.

hij ruikt écht naar een goed kruidige warme chai latte met een hoop kaneel en kardemom.

6 likes