Ik heb laatst bij Cocomora een dupe besteld van Another 13 en die blijft bij mij langer hangen dan het orgineel. Zij hebben ook een dupe van Bal d’Afrique en een handige sample service dus wellicht een tip.
Allbeauty heeft nu 30 ml Xerjoff Lira in de aanbieding voor maar €68 ipv de normale €95. Met de code van 5offgsg gaat er nog 5% af van de €73 die er nu staat.
Ik ga het niet doen, maar wel een goede deal!
—-
Heb net een 5ml decant van deze binnen en pff heeeerlijk
Kan ik een parfumliefhebber blij maken met een aantal decants of samples? Tegen verzendkosten.
Of met een of meerdere van deze?
Van boven naar onderen;
Reminiscence Dragee
Sandalsun Hermetica
Molinard Secret Sucre
Merchant of Venice Andalusian Soul
Vilhelm Poets of Berlin
Flesjes zitten allemaal minimaal driekwart vol.
Liefst een aantal in 1 keer kiezen of dat mensen het komen ophalen, anders blijf ik maar verzenden!
Verder nog mini samples van
- reminiscence heliotrope
- terre d’hermes
- chris collins harlem nights
- ds durga i don’t know what
- ds durga grapefruit generation
- perfect marc jacobs
- hermetica amberbee
- maison crivelli hibiscus mahajad (echt goede geur deze maar not my taste)
- trussardi le vie de milano passegatia in galleria emanuelle II
- parfums dusita la douceur de siam
- maison crivelli absinth boreale
- killian rolling in love (top maar heb een volle fles)
- frederic malle lipstick rose
Van bovenstaande samples zitten sommigen nog vol en in anderen maar een paar spuitjes, maar voldoende om een indruk van de geur te krijgen.
Hoe zwaar denk je dat alles is ivm de verzendkosten? Want ik wil het wel maar woon niet in Nederland natuurlijk
Alles? Dat past in ieder geval niet door de brievenbus! Exact gewicht geen idee geen kilo’s haha
De opties zijn 100 gram, 500 gram of een kilo.
Maar een kilo is wel heel overdreven denk ik?
Ik doe je ff een berichtje op the grammm oke
Yehh
Ik zou de harlem nights wel willen uitproberen
Neehoor!!! Ik vind het gewoon leuk om te testen maar hoef niet alles te kapen
Mooi!
Als iemand anders nog een specifieke geur wou testen voel je vrij om dat te melden en dan gaat de rest naar @Luzarl
Ik zou Poets of Berlin willen proberen als je ze nog niet verzonden hebt!
Nee nog niet gedaan. Gaat ook nog wel eventjes duren (moet nog langs mijn moeder voor mijn bubbelenveloppen). Stuur maar een pbtje!
JHAG - sunny side up, JHAG- vanilla vibes & Jill Sanders - sun komen direct bij me op.
Juliette has a gun - lust for sun of idd Sunny side up
Byredo - sundazed
Vandaag Lira binnen gekregen

En dupes van Byredo Bal D’Afrique en PDM Safanad omdat ik die beide heerlijk vind maar vooral de tweede supersnel vervliegt. Zo op eerste gezicht lijken ze beide echt goed! Kan nog niks zeggen over longevity.
Tom Ford - soleil blanc
Amouage - sunshine (wel achterlijk duur)
Virgin Island Water van Creed
Wood sage and sea salt van Jo Malone