Bon Parfumeur is proefdiervrij en heeft veel verschillende geuren.
Ik ga alle genoemde parfums even snuffelen, en hsb een lijstje met parfums waarvan ik een tester ga bestellen⊠Ik hou jullie op de hoogte!
Ik ben helemaal into chai parfums nu. Ik had Remember Me van Jovoy Paris en nu heb ik via parfumado Japur Chai van Ineke uitgekozen en net opgespoten en hmm echt heeeerlijk kruidig.
hij ruikt écht naar een goed kruidige warme chai latte met een hoop kaneel en kardemom.
Klinkt zo goed!
Wie kent de 100bon geur Bois&Poudre?
Ik ken andere geuren van ze maar deze nog niet en klinkt wel interessant!
Zal vast heerlijk zijn maar wat een naam voor een parfummerk
Mijn lievelingsgeuren blijven toch wel not a parfume en molecule en ik probeer op parfumado parfums te vinden die erop lijken (die lijst met soortgelijke trekt me niet aan).
Hebben jullie iets gevonden wat een beetje in dezelfde lijn zit? (En waar geen vanille in zit)
Cyan Nori van Abel vond ik bv ook heel lekker.
Ik heb Moa van Mirko Buffini nog een keer via Parfumado en ik denk dat ik daar toch een keer een echt flesje van moet bestellen. Een warme, zacht-kruidige geur met kaneel en nootmuskaat. Was vorige winter ook al een favoriet!
Heb je al eens wat van fugazzi geprobeerd?
Angel dust of orange crush als je meer citrus wil zoals cyan nori
Zarkoperfume 234:38 misschien
Angel dust heb ik geprobeerd! Vind ik te zoet, maar die andere ken ik niet! Ga ik even opzoeken.
@Zitzak Thanks, die ga ik ook opzoeken!
Ik heb een beetje dezelfde smaak als jij zo te zien, en heel basic maar de Intense versie van D&G Light Blue vind ik ook lekker. En in een ander prijssegment is Another13 van Le Labo mijn favoriet.
Ik vond another 13 niet lekker:(
Ben lastig met parfum, maar probeer wel nieuwe dingen te ontdekken alleen vind ik bijna niks lekker haha.
Salle prive temps perdu vond ik wel heel lekker en ook Courreges C.
Ja Le Temps Perdu idd ook. Ik ga dan op mijn beurt Courreges C eens opzoeken
Lightscape van Ulrich Long (had hem via parfumado getest)? vond hem wel in het molecule straatje passen
Misschien Glossier You?
Beyoncé heeft een nieuw (niche) edit: high end? parfum uitgebracht. Ben er zo benieuwd naar maar helaas niet te koop in Nederland.
Huh hoe niche kan het zijn als het wordt uitgebracht door een van de grootste supersterren van de laatste 20 jaar?
160 dollar is echt duur voor een celebrity parfum! Ben benieuwd naar de reviews.
Ja, ik ben groot fan van Molecule 01 ennnn eerder ook JHAG NAP en vind zowel genetic bliss als nurture van abel heel lekker. Als je nurture van abel lekker vindt, vind je denk ik fleur de peau of lâeau papier van Diptyque ook lekker.
Voor molecule 01 ben ik geen andere echt tegengekomen, hoewel ze nu wel m01 + ⊠geuren hebben. De molecule 01 + black tea vind ik heeeeerlijk en ze hebben ook andere geurnoten die wellicht je smaak zijn. Molecule 01 + iris is ook heeeerlijk en zo zacht.