Hm door de hoge prijs schaarde ik het uit automatisme daaronder. Meestal zijn die celebrity-geuren veel goedkoper, vaak nog onder de 50 euro.
Thanks to Kathleenlights deze layering combinatie ontdekt, echt heerlijk.
Ysl libre intense en die ander spreekt voor zich
Ik heb van de week This is Us van Z&V herontdekt. Echt zoân cosy herfstgeur. Zo fijn om weer helemaal in love te zijn met een parfum
Haha dit is echt heel random maar ik rook weleens parfum bij mensen wat me dan heeel erg deed denken aan een barbie die ik had. Die rook ook zo. En zojuist heb ik volgens mij ontdekt welk geurtje die mensen droegen: baccarat rouge! Kan nu helemaal mân jeugdherinnering herleven
(Was blijkbaar enorm populair paar jaar terug maar ik had er nog nooit van gehoord haha)
Die is nu nog steeds superpopulair en onbetaalbaar
Jaaa had wat proefjes besteld om te ruiken, maar idd zo duur. Vind het wel allemaal heel lekkere geuren, heb ook 724 (die doet me een beetje denken aan jil sander - sun , ook al zoân jeugdherinnering) en aqua celestia, heel fris waarin je de limoen heel goed ruikt vind ik
En Ariana Grande Cloud heeft ook een soortgelijk DNA (geen exacte dupe maar lijkt er wel enigszins op voor een fractie van de prijs).
En ik kan ook de dupe van Cocomora.nl aanraden. Sowieso hebben zij van veel duurdere parfums goeie fake versies.
Aah thanks, maar ik hoef niet per se een dupe hoor! Ik zei dat ie duur was, maar niet per se TE duur haha. Ik koop bijna nooit parfum dus als ik ergens echt fan van ben koop ik liever de real deal. Maar eerst nog maar even dragen.
En @Nysmn oh supergrappig, ik had ook al eens een testertje gekregen van die van ariana grande en vond het idd lijken! Vond die ook lekker, maar nog wel net wat meer snoepwinkel haha
Heeft iemand Le Labo Lavande al geroken, ben benieuwd
Snap ik ook echtt ik heb ook een dupe ergens van but it doesnât hit the same
Ik heb JHAG ode to dullness geprobeerd en ben eigenlijk wel aangenaam verrast? De andere JHAG parfums vind ik niet echt lekker, dus had niet verwacht dat ik deze wel okee zou vonden. In het flesje vind ik 'm heel aangenaam en zacht, redelijk zoet ook wel, maar niet zwaar vanille-zoet. Op mn huid vond ik 'm na een tijdje enorm ruiken naar hoe ik zelf ruik als ik bij de kapper vandaan kom, en nu begint ie weer wat zachter te worden op mn huid, een beetje kapper-light. Wel een redelijk zoete, warme geur, maar daar houd ik sowieso wel van
Ik ga hier toch een poging wagen. Soap Treatment Store verkocht een tijdje een âheaven scentâ spray die zo onwijs lekker rook. Laatst dacht ik die wil ik weer aanschaffen, maar zag dat ze het niet meer verkopen Heeft een van jullie toevallig enig idee welk luchtje hiernaar zou kunnen ruiken? Geurnoten zijn: coconut, freesia, jasmine, lily of the valley, orangeflower, tuberose, cedarwood, musk en vanilla.
ChatCPT zegt dit:
- Tom Ford Soleil Blanc - Dit parfum heeft een topnoot van kokos, een middennoot van tuberoos en lelietje-van-dalen, en een basisnoot van cederhout.
- Kilian Love, Donât Be Shy - Het bevat noten van kokos, tuberoos en cederhout.
- Byredo Bal DâAfrique - Hoewel het geen exacte match is, heeft dit parfum noten van marigold, tuberoos en cederhout, wat enigszins in de buurt komt van je beschrijving.
Haha! Wellicht een optie?
Na lang overwegen en al een jaar de discovery set van Etat Libre DâOrange in huis, heb ik gekozen voor de geur âShe was an anomalyâ. Het is voor de skinscents-liefhebbers een hele fijne en warme herfstgeur die me doet denken aan warme en frisse was die uit de droger komt. Hoewel er geen aldehydes inzitten. Oprecht een hele warme geur en blijkbaar (om in mijn reactiethema van vandaag te blijven) samengesteld met AI.
Top notes: Green Tangerine
Heart notes: Vanilla-Orchid Accord, Prunes Neo Jungle Essenceâ˘, Incense
Base notes: Musk, Sandalwood, AmberfixŠ
ELDO is overigens een interessant parfumhuis. Blijf er maar op terugkomen gezien de interessante combiâs die ze maken. Ik vond Exit the King (aldehydes!) heel nice, Fat Electrician was ook echt heerlijk (oa vetiver & vanilla) en Remarkable People. Tom of Finland vond ik overigens echt een heerlijke geur voor mijn vriend. Er zit ook echt weirde shit tussen, maargoedâŚ
Vond het ook echt een leuke discovery-set om gewoon als een soort adventkalender te kopen bijna. Goed, tot zover. Morgen hopelijk eerst bovenstaand parfum ontvangen.
Ik heb ghost in the shell! Ook wel een lekkere
Wat goed! Ik ga eens snuffelen
Voor wie vroeger van Kenzo Amour hield: hypnotic vanilla van Zara lijkt er erg op. Ik vind het echt een aanrader. En blijft een stuk langer hangen. 12,95 voor 30ml, 80ml is geloof ik 22.95.
Thanks! Mis deze geur.
Zara heeft een nieuwe vanille parfum collectie. Ik heb de suprème vanilla gehaald: heeeeerlijk! En niet duur. Tipje