Waarom spinnen? Ik ben ook benieuwd naar die geur trouwens!
Hmm nee ik vind niet dat hij echt langer blijft hangen, maar is wel veel goedkoper dusja kan je in principe continu bijspuiten
Ik heb van mijn vriend Bibliotheque van Byredo gekregen en ik ben zo blij, wat een heerlijke geur vind ik dat!
Dan is ie in verhouding weer duurder.
Nee want bal d’afrique (de echte) blijft net zo kort hangen. Byredo parfums hebben bij veel mensen niet echt goede longevity, je hebt eerder geluk als die wel lang blijft hangen bij jou
Op Pafory 20% korting op flessen! Delina en andere PDM, Initio, JHAG, Xerjoff etc!
Dank je wel voor de tip!
Ik heb hem gisteren besteld (voor 66 euro, maar nog steeds fijne prijs) en vandaag binnen.
Heerlijk parfum als extra laagje bij iets anders.
Uit nieuwsgierigheid: waarom als extra laagje? Is ie op zichzelf staand niet sterk?
Toch wel, maar subtiel, het is geen aanwezige geur.
Ik had vroeger die dupe van Molecule 1 via de hekserij. Die vond ik op zich niet sterk genoeg.
Not a perfume kan je perfect alleen dragen als je een subtiel geurtje wil. Maar ik denk dat het een fijne aanvulling kan zijn bij mijn eau de colognes van Jo Malone.
Ik draag m altijd gewoon alleen en krijg best vaak complimenten erover. Denk eerder dat je het zelf gewoon niet meer ruikt na een tijdje.
Een parfum dat ik wil wordt met echt veel korting verkocht op lookfantastic.nl, zou dat betrouwbaar zijn? En websites als parfumdreams en parfumerie.nl , verkopen die echte parfums waar geen gekke dingen mee aan de hand zijn?
Ik ken alleen lookfantastic en Parfumdreams en die zijn allebei gewoon legit. Snelle levering ook.
Voor de Diptyque Philosykos fans, ik vond een geurkaars bij de h&m home die me er echt enorm aan deed denken! Heel lekker. Hoe die aan is weet ik alleen niet.
Is iemand bekend Atelier Vesper? Kwam het tegen in de stad en vond de geuren echt heerlijk, vooral Esencia.
Geurprofiel:
Key notes: Vetiver | Iris | Ambroxan
Top Notes: Cardamom | Italian Bergamot | Cumin | Nutmeg | Pink Pepper
Heart Notes: Frankincense | Labdanum | Hay | Iris Absolut
Base Notes: Vetiver | Sandalwood | Ambroxan | Soft Leather | Cedar
Edit: oke heb een sampleset gekocht om te proberen
Bij welke winkel had je dit gevonden? Klinkt idd wel interessant!
Mood in Nijmegen!
Echt een soort kleinere ‘concept store’ dus.
Oh jongens, ik was vorige week in Lissabon en ik wilde Lira in het echt ruiken. Dus ging ik naar Xerjoff Boutique Lisboa. Daar aangekomen super goed geholpen, Lira geroken die ik overigens vind lijken op Devotion van D&G. De vrouw die mij daar hielp zei dat ze wel de geur voor mij had en ze had gelijk. Gioiosa van Profumum Roma. Zo creamy en vol. Ik moest even slikken toen ik ging betalen en de resterende twee dagen daar dacht ik: nee hij moet terug, het is teveel geld. Maar nu ik hier ben, hem hier op doe, heb ik geen spijt.
Mijn neus zit vastgelijmd aan mijn pols. De sillage is best sterk en ik heb al best wat complimenten gehad. Ook blijft hij de hele dag hangen. Bij het doosje kreeg ik naast het parfum ook een travelsize flesje met roller dispenser wat echt handig is. Ik heb mijzelf niet eerder zo verwend maar ik ben blij dat ik het heb gedaan! Ik denk dat gourmand lovers deze ook zouden appreciëren.
https://www.fragrantica.nl/parfum/Profumum-Roma/Gioiosa-88999.html
Heb je deze al binnen en hoe zijn ze? Met name die van jo malone
Ow jammer man, ben echt op zoek naar een goeie nep peony + english pear