Parfumtopic

Ik was vanavond aan het werken en terwijl ik in gesprek zit met iemand zegt zij ineens tussendoor: heb je Molecule op? Haha, echt grappig, heeft nog noooooit iemand gezegd en draag het al 2-3 jaar vrijwel dagelijks. Ze zat echt zo: oh zo heerlijk, ik rook hem al op de gang net!

14 likes

Grappig is dat hè? Heb zelf nog nooit complimenten gehad over andere geuren vroeger alleen over die lijn!

1 like

Heeft iemand Infusion de Gingembre van Prada al geroken? Ik hou erg van vetiver en ben ook wel benieuwd naar gember in een parfum

1 like

Ik heb kayali yum Pistachio gelatto gekocht. Ik vind het echt een heerlijke lente geur. Het blijft alleen niet heel lang hangen. Denk 3/4u.

1 like

Mijn kerstpakket was zes maanden Parfumado. Ik word er zo blij van, echt blij als het weer rond de eerste van de maand is.
Hebben jullie aanraders?

Vorig jaar een geurtje geroken bij iemand, die me deed denken aan een mojito… maar dan heel zacht en lekker.
Iemand enig idee welke dit zou kunnen zijn?

1 like

Ik moet meteen denken aan de Aqua Allegoria lijn van Guerlain, al zijn het geen veelvoorkomende parfums. Herba Fresca heeft mint in zich. Of misschien Limon Verde? Mandarine Basalic is trouwens ook erg lekker voor de zomermaanden.

https://www.fragrantica.com/perfume/Guerlain/Aqua-Allegoria-Herba-Fresca-60.html

Edit: vergeet ik van diezelfde lijn Bergamote Calabria te noemen. Die heb ik zelf en geeft ook wel wat mojito-vibes.

1 like

Ik heb die Mandarin Basilic en is idd heel lekker als je van fruitige geurtjes houdt :relaxed:

1 like

Ik heb een limited edition scrub van Rituals en die is niet meer t krijgen uiteraard, het is de lijn serendipity. Mocht iemand een parfum duuuuupe weten dan hoor ik het heel graag! Ik heb de geurnoten al gecheckt maar het is het allemaal niet :frowning:

Heb je fragrantica bekeken? Daar staat oa tom ford soleil blanc, beyonce heat orchid en die gouden alien

3 likes

Basilico fellini, en misschien wel malibu in the bay?

3 likes

You or someone like you - etat libre d’orange vind ik ook erg mojito-ig ruiken! Staat ook bij parfumado mocht je dit hebben

3 likes

Ja die had ik juist bekeken en dat zijn echt grappen hoor, ik heb die alien zelf en dat is een vanille kokosnoot zou ik zeggen, die serendipity is echt hout. Totaal niet bij elkaar in de buurt :woozy_face:

1 like

Na bijna 2 jaar is mijn MFK - Oud satin mood en wegens -blut-, heb ik na reviews bekijken de nepperd besteld van Barakkat.
Meteen de eerste keer dat ik 'm droeg ook daarover complimentjes gekregen en vragen.
Zij hebben o.a. ook Rouge 540 wellicht interessant.
Ik ben enthousiast dus dacht ik deel het hier even, ook al is het misschien oud nieuws.

3 likes

Parfumo is ook een goeie site om vergelijkbare parfums te vinden en anders sites afgaan zoals Vinted en hopen dat iemand 'm nog verkoopt.

Heb trouwens ein-de-lijk de naam van het parfum gevonden wat ik vorig jaar in de flagshipstore van Macy’s heb geroken. Shout out naar de medewerkster van de YSL counter in De Bijenkorf Amsterdam aan de hand van een kaartje die ik nog bij me draag met wat geur erop :tada: nu kan ik eindelijk gaan zoeken of ik ergens een goeie deal voor dat luchtje (MYSLF) kan vinden.

5 likes

Die medewerkster verdiend opslag!

1 like

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Kayali die uit komt ; vanilla candy rock sugar.
Geurnoten:

CANDIED PEAR
SWEET VIOLET
BUBBLEGUM
WHITE CARAMEL
ROCK SUGAR
VANILLA CREAM

5 likes

Ik krijg nooit zo snel complimenten over mijn parfum (boeit me ook helemaal niet, wil mezelf lekker besnuffelen) maar voor de mensen die dat wel leuk vinden: Glossier You!
Ruikt wel op iedereen anders, maar heb al paar keer gehoord dat ik zo’n lekker geurtje op heb. En vind het ook echt zo’n parfum dat altijd kan, ook naar werk, gewoon lekker subtiel en niet te sterk.

5 likes

Ik heb lattafa khamrah binnen en damn.
Deze geur is echt genieten.

4 likes

Wanneer is deze te koop?

2 likes