Ik heb deze vandaag gekocht, echt heerlijk De verpakking vind ik wel super lelijk, maar dat neem ik dan maar voor lief haha
Het is vanavond shopping night bij Douglas, 25% korting op alles. Misschien ook een goede aanbieding voor jouw parfum?
En heb je wat gekocht?
Ik gooide net het halve testertje van ariane grande clouds leeg over mân schouder
Iemand ervaring met de site parfumaria?
Mn vriend heeft daar Blanche BĂȘte besteld. Het was orgineel en levering was ook goed.
Top! Verschilt enorm veel met douglas.
Door de reacties hierboven een beetje sceptisch maar toch benieuwd naar Parfumado. Ik ontvang binnenkort mân eerste parfum. Hoop dat het bij mij niet zo naar alcohol ruikt want het concept van afwisselen en kleinere hoeveelheden past wel bij mij
Ik vind het ook wel echt leuk. Ik gebruikte al honderd jaar hetzelfde parfum maar dat is nu niet meer te koop. () Ik heb nog niets kunnen vinden dat ik net zo lekker vind⊠Maar door andere geuren die best lekker zijn vaker te dragen ben ik dat nu ook meer gaan waarderen! Welke geur komt er bij jou aan?
Ik heb een dupe besteld van Gris Charnel van BDK en een dupe van Bal dâAfrique van Byredo en ben zo benieuwd! Ik heb beide nog nooit in het echt geroken dus het is ook wel een gokje, maar afgaand op de noten en beschrijvingen denk ik dat ik ze wel lekker ga vinden. Ze zijn me alleen iets te duur om gelijk voor de real deal te gaan, maar als ze goed bevallen overweeg ik dat wel te doen.
Ik heb ook een half jaar parfumado gehad en heb met geen enkele geur het idee gehad dat ik veel alcohol rook.
Jaa dat altijd en eeuwig hetzelfde luchtje op spuiten ken ik! Hopelijk komt er snel weer een nieuwe favoriet voorbij voor je. Mijn eerste luchtje is Eau des Merveilles van HermĂšs. Ben benieuwd!
@junior goed om te weten! Vond je het gewoon mooi geweest of is er een andere reden dat je ermee bent gestopt?
Ik had via ing rentepunten een kortingsbon van een half jaar. Als ze ooit nog weer aangeboden worden op ing dan koop ik het zeker weer.
Julliette has a gun, not a parfum is in de aanbieding bij bol.com. 65 euro voor 100ml. Misschien een tip voor de liefhebbers.
De miniâs krijg je bij aankoop van bepaalde producten bij een parfumerie. Vaak als er een promotie is op een merk krijg je een miniatuur bav âŹ65 oid van in dit geval D&G. Op Vinted worden ze vaak doorverkocht.
Heb jij niet bij deze dat je m na een kwartier niet meer ruikt? Ik heb dan echt het idee dat ik helemaal geen parfum op heb gedaan.
Ik ruik âm na een lange werkdag nog wel. Minder citroen maar wel nog romig ofzo.
Weet iemand of je een parfumerie hebt voor de douane op Schiphol? Als ik google kom ik enkel de winkel tegen die na de douane zit.
Alleen na de douane volgens mij! Na het inchecken ga je al meteen door de security heen.
Ja, ik ben alleen op Schiphol omdat het een overstap is op weg naar mijn werk haha. Vandaar dat het voor de douane moet zijn, maar dan zal het wel niet zo zijn.
Ik heb vandaag de sol de janeiro 59 binnen. Spinnen kom maarđ.
Ik vind het een lekkere geur, niet overheersend zoet.
Als tester had ik Viktor en Rolf flowerbomb tiger Lily en dat vind ik niets. Ruikt als zoveel geuren en misschien ook wel schoonmaakmiddelen.