Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Kayali die uit komt ; vanilla candy rock sugar.
Geurnoten:
CANDIED PEAR
SWEET VIOLET
BUBBLEGUM
WHITE CARAMEL
ROCK SUGAR
VANILLA CREAM
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Kayali die uit komt ; vanilla candy rock sugar.
Geurnoten:
CANDIED PEAR
SWEET VIOLET
BUBBLEGUM
WHITE CARAMEL
ROCK SUGAR
VANILLA CREAM
Ik krijg nooit zo snel complimenten over mijn parfum (boeit me ook helemaal niet, wil mezelf lekker besnuffelen) maar voor de mensen die dat wel leuk vinden: Glossier You!
Ruikt wel op iedereen anders, maar heb al paar keer gehoord dat ik zoân lekker geurtje op heb. En vind het ook echt zoân parfum dat altijd kan, ook naar werk, gewoon lekker subtiel en niet te sterk.
Ik heb lattafa khamrah binnen en damn.
Deze geur is echt genieten.
Wanneer is deze te koop?
Online al te verkrijgen, weet niet of ie ook al in winkels ligt
Heeft er iemand hier ervaring met de geuren van Phlur?
Alleen met missing person en ik vind m vies, ruikt muf en beetje naar sigaretten as.
Ik heb deze maand sweet vanilla van Montale binnen gekregen via Parfumado.
Ik vind het echt geen lekkere geur, werd op een gegeven moment zelfs misselijk. Het was echt te overheersend en dat terwijl ik van zwaar en gourmand geuren houd.
Dit is de enige geur die ik gewoon heb weggegooid omdat ik hem overal rook, waar ik hem ook verstopte in huis. Echt te goor voor woorden.
Ja herkenbaar, had ik ook met deze. Heb m toen verkocht op Vinted, misschien nog een tip!
Ik vind die geuren van Montale sowieso echt niet lekker, veel te heftig en niet op een goede manier. Had een tijdje geleden ook Chocolate Greedy en die was ook zo overheersend en vies dat ik bijna over mân nek ging.
Ja echt jammer had zoân goede hoop voor een lekkere chocogeur maar nee.
Wel tipje: rehab choco musk oil kost een paar euro en ruikt een beetje naar nesquik poeder.
Nog steeds op zoek naar echt een dark chocolate brownie parfum maar dit is een goede cheapie alternatief.
Ik ga als cadeau bij skins een sample set (diptique) bestellen, maar wil miss ook een set voor mezelf mee bestellen. Hebben jullie nog aanraders?
Bedoel je geuren? Ik ben zelf fan van lâeau papier van diptique
Volute van Dyptique vond ik een lekker parfum van hen.
Specifiek van Diptyque? Ik vind Philosykos heel lekker en bijzonder als je van âgroeneâ geurtjes houdt. Als je wat breder bedoelt, ja ik weet niet zo goed wat je lekker vindt en waar je van houdt!
Paar van mijn favorieten:
Kilian Love donât be shy, Initio side effect, L_adrett Nomenclature, Ella K heeft lekkere zoals Lettre de Pushkar en Musk K, Byredo Bal dâafrique.
Iemand ervaring met deze webshop ?Online parfumerie : Parfum, Make-up, Huidverzorging | Cosma Parfumeries
Edit. Lees op trustpilot vooral positieve reacties
Iemand ervaringen met Arabische parfums? Ik zie op TikTok vaak Lataffa parfums voorbijkomen die super goed zouden ruiken en niet te duur zijn
Ik heb khamrah. Ik vind hem erg lekker maar omdat ik het een wintergeur vind kan ik nog niets vertellen over hoelang de geur blijft hangen.
Ik heb meerdere van lattafa en ik vind de prijs-kwaliteitverhouding goed.