Parfumtopic

Escentric 1,2 en 3 vind ik zó lekker. Heb ze alle drie en wissel ze af.

Edit: nou ga ik twijfelen want misschien is het wel molecule 1,2 en 3 die ik heb :woozy_face:

2 likes

Ja, ik vind hem echt heerlijk! Ruikt echt naar vanille ijs.

1 like

Ik twijfelde ook haha maar zag in m’n bestel bevestiging escentric staan. Weet niet of er een verschil is eigenlijk?

Haha nu moet ik m ook!!

4 likes

Ben benieuwd wat je ervan zult vinden! :grin:

4 likes

Ja volgens mij wel, maar wat het precies is weet ik niet

Ik was mijn Molecule 01 en Not a Perfume een beetje zat, wilde iets anders proberen, maar wel iets wat niet te sterk rook. Heb bij Skins het een en ander geroken en toen de nieuwe Skins x Sallee Privee getipt gekregen en het ruikt echt heerlijk.

Echt een aanrader! Het is heel erg houtachtig/papier-achtig, maar subtiel en niet zo overheersend dat het naar een typisch mannenparfum ruikt.

3 likes

Ik laat het hier weten!!

4 likes

Heb deze 33 voor 83 euro in totaal. Verpakking voelt al super luxe.

7 likes

Oeh waar?
Khamra is echt luxe met het uitpakken.

1 like

Wat een cliffhanger dit!

1 like

Notino, maar ik zag dat Khamrah nu weer 55 is. Ik had hem voor 27.

3 likes

Khamrah is echt heerlijk :ok_hand:

2 likes

Heb je Gentle Fluidity Gold van Maison Francis Kurkdjian weleens geprobeerd? Ik vind Sundazed van Byredo ook een vrij zoete parfum

1 like

Ik was vandaag bij Skins en de medewerkster liet me Vanilla Powder van Matiere Premiere ruiken. Op de teststrip was ik er meteen helemaal weg van en ook op mijn huid vond ik hem geweldig. Maar het zou een cadeautje zijn dus ik nam de strip met naam mee en zou mijn vriend er naar toe sturen om hem te kopen.

Maar na een uur ofzo ging de geur me steeds meer tegen staan en inmiddels krijg ik er bijna hoofdpijn van. De dry down is echt een enorm scherpe amber, heel synthetisch, en ik ben zo blij dat ik het niet meteen heb gekocht.

Nu heb ik Musc Ravageur van Frederic Malle op het oog, iemand die deze kent?

1 like

Ja heb ik laatst bij Kruidvat gezien nota bene

1 like

Sorry helemaal vergeten!
Het is deze:

Maar het is dus geen typische zoet zoet geur, het is meer zoet op de achtergrond. Maar alsnog vind ik het een hele lekkere geur. Sorry ben echt slecht in het omschrijven van geuren :joy:

1 like

Ik kocht de laatste in 2022 bij Superwinkel punt nl voor €70,69 (100 ml)
Daar staat hij nu op uitverkocht maar wellicht is dat tijdelijk?

2 likes

Ik ben zo benieuwd naar de zomercollectie van Kayali. Ik denk alleen dat het in totaal 40ml is voor €95,-
Dat vind ik wel lastig.

Ik ben ook benieuwd!! Wil ze ruiken in de winkel, worden ze daar beschikbaar? Als je dat weet.