Plantaardig/vegan eten #2

Hebben jullie tips om een vegan sausje te maken voor bij de vegan kibbeling? Zo kaal lijkt me maar saai en kan me herinneren dat er vroeger altijd saus bij zat.

Coop heeft ravigottesaus die vegan is.
En anders is een sausje op basis van mayo, misschien wat yoghurt voor het frisse, kappertjes en bieslook misschien knoflook wel wat denk ik.

1 like

Ik at ze altijd met whiskey cocktailsaus. Dat kun je makkelijk vegan maken (als je whiskey hebt)

Oh of kopen

1 like

Ik doe altijd mayo mengen met gesnipperd sjalotje, fijn gesneden augurk, kappertjes en tikje mosterd. Sojamelk of yoghurt om et dunner te maken.u

Als ik fancy ben gaat er nog wat citroensap, dragon en bieslook door en pinch suiker.

3 likes

Bij de plus

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Vegan discussie topic

De Lidl heeft ook heerlijke vegan paaseitjes! Puur met praline

2 likes

Ik heb er eenn op mijn insta staan. Bij mijn reels over de kibbeling! @elinem86

1 like

Ja die zijn echt heel erg lekker. En.goedkoop!

Iemand aanraders van Kaufland? Ga er morgen heen :yum:

1 like

Heb ik gehad(ook de hazelnoot variant) echt vies!!!

Bedankt voor de waarschuwing!

Your welcome!!

Die van de lidl zijn wel super lekker

1 like

Ik zit nu al te wachten op de delicieux folder :hugs:

1 like

Ik heb een tijdje terug fermented bean curd met chili gekocht

Deze:

En wilde er binnenkort fried rice oid mee maken. Maar ik heb het nog nooit gehad (wel natto en tempeh dus hou wel van sterke smaken), heeft iemand tips hoe (en hoeveel vooral haha) ik het best kan gebruiken?

Also ik dacht dat m’n vraag het best hier zou passen want hier zitten zo veel creative vegetariers/veganisten haha

1 like

vond deze inderdaad teleurstellend!

Ik heb net de vegan eitjes van de hema gegeten en die waren echt heel lekker! Lekker romig!

5 likes

Als je in de toekomst een keer in Duitsland of dicht bij de grens bent: ga naar Kaufland!!

7 likes

Geloof niet dat het de bedoeling is om naar Duitsland te gaan nu

2 likes

Ik heb het niet over nu persé, gewoon wanneer je voelt dat het weer kan/het weer wordt aanbevolen (ik heb hierin mijn eigen overweging gemaakt).

3 likes