Plantaardig/vegan eten #2

Afwachten dan maar :see_no_evil:

Ik wil m’n vriendinnen rond kerst een klein kerstpakketje opsturen (wat in een envelop past) en daar ook iets zelfgebakken/gemaakt in doen. Ik dacht misschien aan iets van fudge? Heeft iemand daar een lekker recept voor? Of heeft iemand een ander leuk idee?

Ik!!! Tering lekker recept. Staat ergens in dit topic, met gecondenseerde kokosmelk en pure chocola

Edit: nee niet dit topic. Vorige misschien? Ff zoeken

1 like

thanks!!

Ik heb deze gisteren gemaakt inc. zelfgemaakte ramen van een ander recept van hem. Was lekker!

1 like

Haha hier ook volgende week!

1 like

Fudge klinkt heel goed, anders pindarotsjes met eventueel extra oreo of pepernoten

1 like

Hebben jullie nog leuke tips voor YouTube accounts?

Ik vind Vegan Fittie wel leuk. Ze doet vaak eetchallenges.

Avantgardevegan, Nayna Florence, Hitomi Mochizuki, Teske, Helena Rose, Rachel Ama en Pickuplimes kijk ik allemaal regelmatig naar!

1 like

Iemand een lekker recept voor spaghetti pompoen? Weet niet zo goed wat ik ermee moet!

Haar ken ik ja! Leuk om ook Nederlandse YouTubers te volgen inderdaad

1 like

Sommigen ken ik nog niet, thanks! Ik heb me geabonneerd en ga eens kijken wat ik ervan vind

1 like

jaaaa

Ik heb laatst deze gemaakt voor wat mensen en die scoorde heel goed!

Kan van haar site trouwens ook de oatmeal cookies, vanillecake, scones en pastéis de nata aanraden, mocht je een keer iets anders willen maken dan cake!

2 likes

Deze heb ik vaker met succes zonder de glazuur gemaakt: https://chocolatecoveredkatie.com/vegan-lemon-bread-recipe/

June is de enige reden waarom ik Delish volg op Youtube!

Kom even mn vegan snacks showen!! :hugs:

70 likes

En deze roast die ik voor de feestdagen aan het ontwikkelen ben :slight_smile:

29 likes

@anon76889665 Magie bestaat en het is jij

7 likes

Wowowowowow hoe dan?!